Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.5 K Weergaven
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren was het inderdaad nog tikkeltje erger dus is 10 km uitlopen op beetje ok tempo al heel wat.

Voorlopig ga ik me wat meer richten op 15 km voor de 7 Heuvelenloop met 7,5 km doordeweeks die ik uit wil bouwen naar 10 km en dan op zondag ook nog eens 15 km.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Leuk plan. Veel succes met trainen :gl:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Maandag slechte sessie gedraaid maar was ook teveel bezig met allerlei andere zaken dan spelen dus ja dat loopt vaak verkeerd af; resultaat een min van $2,50 en redelijk pissed op mezelf. Gisteren liep het echter stukken beter en leek bijna wel iedere set te hitten en met deze sessie het verlies van maandag weer goed gemaakt. Ik noteer door de $3 up zelfs kleine plus.

Maar goed ik schommel iets te veel naar mijn zin, het wordt tijd dat ik me weer wat meer ga richten op poker en vooral reviewen van handen. Maar ja in de zomer zoveel afleidingen dat ik vrees dat dit komende weken niet gaat gebeuren en ik dus wat aan blijf rommelen.....

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hopelijk blijft het rommelen wel beperkt. Misschien handig om een planning voor jezelf te maken om het rommelen te beperken.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Planning werkt in winter, dan heb ik minder aan mijn hoofd maar in zomer is het gewoon vaak rommeltje......

Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

Herkenbaar, ik heb ook al een tijdje geen tijd gehad om echt te pokeren... zeker met de 10u sporten die ik naast mijn werk en vriendin erbij doe...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dan heb je inderdaad een drukke agenda. 10 uur sporten in de week is best veel.
Dat haal ik met lange na niet.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

Met een paar fietstochtjes kom je er zo aan. Bijvoorbeeld vandaag alleen al 3u gesport, morgen weer 2.5u oid... je komt er zo aan

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dan wel inderdaad. Al moet je het wel inplannen. Anders wordt het niks bij mij.

Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

elke dag naar werk fietsen ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat doe ik zoiezo wel. Al heb ik zelf tot nu toe 2 dagen in de week werk en het is maar 10 minuten fietsen.
Dus daar bouw je ook niet echt een conditie mee op.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren weer sessie gedaan maar helaas kwam hij niet van de grond, op zich geen slechte sessie maar ja wel 40 cent in de min.

Ach ja we schommelen lekker door........

Beantwoorden
Citeren
Sailer85
PokerStrategist

Tja, wel rustig aan omhoog aan het gaan of echt weer op een plateau gekomen?

@ SDK: bij mij op werk zijn ze altijd opzoek naar nieuwe mensen, het is wel in Adam...

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik heb beetje het plateau gevoel maar ja kan dit alleen mezelf aanrekenen omdat ik te lui ben om te studeren en vaak speel als ik net de focus niet heb.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Sailer85
Tja, wel rustig aan omhoog aan het gaan of echt weer op een plateau gekomen?

@ SDK: bij mij op werk zijn ze altijd opzoek naar nieuwe mensen, het is wel in Adam...

Het is een proefplaatsing, omdat ik er anders niet doorheen kom tussen de mensenmassa.
Ook kan ik hiermee het gat van 3 jaar in mijn CV wat opvullen en werkervaring opdoen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Helaas gisteren wederom geen beste sessie, begin was nog wel ok maar ik kon dit helaas niet vasthouden. Verliesje van kleine dollar is nog wel te overzien maar ja het vervelende is dat ik zo in die loop van op en neer blijf zitten :f_mad:.

Moet nog even kijken of ik vanavond tijd en zin heb, ga morgen richting Hongarije voor de GP, eens kijken of Max weer een keertje kan winnen. Qua baan moet het een van de beste voor de Red Bull zijn dus het zit er zeker in!!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat klinkt leuk. Veel plezier in Hongarije dit weekend.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Was mooi weekend, maar nu weer over naar poker :). Vorige week was het weer mijn maandelijkse weekje pauze en dus niet gespeeld, maar van het weekend alsnog $50 door het winnen van de vonki summer challenge wedstrijd dus die gaan weer richting Neteller!!

Daarnaast gisteren weer gespeeld en zowaar door de Jacks or better promo een lekker aanbod 0,05 / 0,10 tafels. Zowaar had ik op een moment 9 tafels open en ja dat merk je dan wel meteen in de SC's. Nu al bijna 2 tranches gecleard na een sessie van iets meer dan 1,5 uur dus wie weet deze maand wel weer status omhoog.

Het spelen was op zich niet al te geweldig en was nog beetje roestig, het verlies van uiteindelijk een goed $1,50 viel me nog mee had het eigenlijk erger verwacht. En door de promo waarmee ik $2 pakte zowaar nog kleine winst ook nog dus ik klaag niet. Vanavond weer aan de bak en dan hopelijk wat scherper en minder roestig. Merkte vooral in begin dat ik te makkelijk afcallde en dat moet er weer uit.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is allemaal positief nieuws. Hopelijk dat je ook buiten de promo's om extra geld zult verdienen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Promo werkte gisteren niet meer op FL, stond ook wel in regels maar maandag deed hij het gewoon. Snap niet waarom ze FL nu zo nodig iedere keer uit moeten sluiten voor zulke dingen de laatste tijd :rage:.

Gisteren weer sessie gedaan en helaas beetje zelfde verhaal als maandag, er zat wel vis ik kreeg het alleen weinig voor elkaar om echt uitbetaald te krijgen. Resultaat wederom - $1,50 en wel aardig wat punten gepakt met weer 2 stept gepakt.

Beantwoorden
Citeren