Dat is wel jammer. Je zou juist denken dat het bij FLHE niet hel veel uitmaakt t.o.v. NLHE om deze promo te halen.
Naja je ziet natuurlijk vaker de showdown dus kansen zijn wel groter maar ja dan nog waarom wel PLH wat geen hond speelt en FL niet....
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Naja je ziet natuurlijk vaker de showdown dus kansen zijn wel groter maar ja dan nog waarom wel PLH wat geen hond speelt en FL niet....
Dat is natuurlijk waar. Al zou dat voor PokerStars niet heel veel moeten uitmaken.
Na 4 sessies niet al te lekker draaien gisteren eindelijk weer eens een mooie plus gepakt van een goede $4. Heeft nog niet alle verliezen goed gemaakt maar ja groot deel wel. Scheelt als je in slechte sessie "maar" $1,50 of zo verliest dat is nog relatief makkelijk te compenseren. Helaas zijn er wel fiks minder tafels dan vorige week dus ik vrees dat statusupgrade op Stars weer een maandje de koelkast in mag al kruip ik nu wel langzaam naar 10 v/d 20 steps.
Gisteren weer laatste sessie van de week en het begin was nog wat matig maar daarna wel lekkere fase gehad en uiteindelijk goede $5 up waardoor ik zo weer (net) in de $240 zit. Kortom in 2 dagen drie weken bagger weg gewerkt en nu hopelijk wel de run door naar de $250.
Dat is positief om te horen. Misschien kom je volgende week al aan de $250 en komende zondag de freelancer ook nog.
Die kan ik vrees ik niet meespelen aangezien ik familiedag heb en dus zeer waarschijnlijk (zeg maar niet) op tijd thuis ben :f_o:.
Gisteren weer sessie gespeeld en helaas erg weinig tafels in begin maar 2 en uiteindelijk geeindigd op stuk of 6 maar daar zaten helaas geen 0,05 / 0,10 tafels bij. Wel redelijk gespeeld tussen het kijken van Olympische spelen door en iets meer dan $1 up.
Hopelijk vandaag weer wat meer tafels en anders maar weer beetje TV kijken ernaast, staat weer genoeg op programma volgens mij ♠_evil:.
Beetje chaotische sessie gisteren met zowel aandacht bij voetbal als bij Olympische spelen maar wel plusje gescoord dus daar kan ik dan niet over klagen. Had er meer in gezeten, tsja misschien wel maar goede $1 gepakt is toch weer stap omhoog!!
Gisteren iets meer focus tijdens spelen door gebrek aan leuke Olympische sporten maar helaas waren er bar weinig tafels. Hopelijk trekt dit na de zomer weer beetje aan maar ja FL spelen is met die promo ook helemaal niet aantrekkelijk :f_cry:.
Uiteindelijk meer dan $2 up dus dat is gewoon een prima resultaat en lijk dus weer uit dalletje te kruipen. Al is dal een groot woord met paar verliessessies op rij :P.
Laatste log in lottery tickets op Coral weg aan het werken en had er weinig vertrouwen meer in tot ik gisteren 3e werd voor iets meer dan 20 euro. Doel met tickets was BR op 50 euro krijgen maar ja nu staat hij ineens boven de 70 euro leuke verassing zo. Tickets wel bijna op dus tijd om uit te cashen als ze echt op zijn en daarmee heb ik target van 500 euro voor spaarpotje dit jaar al binnen ♠_evil:.
Hoefde er niks voor te doen aangezien het een all in shoot out was maar toch bedankt.
Gisteren weer een sessie gedaan en wederom $2 up, het gaat niet hard maar krabbel richting de $250 :f_drink:.
Op zich niet verkeerd gespeeld maar na vakantie tijd dat ik de reviews weer op ga pakken, dat heb ik door die sportzomer veel te weinig gedaan!!
Ik ben benieuwd naar de reviews en zou mooi zijn dat je spel daarmee weer zult verbeteren.
Veel te lang geleden maar bij deze de update na 01-05-2016:
BR Stars: $ 247,41 -> + $ 14,12
FL BR (excl. bonussen): $ 247,53 -> + $ 14,22
FL BR (incl. bonussen): $ 2.171,53 -> + $ 16,22
Totale FL graph:

De graph van de afgelopen periode:

Toernooiwinsten: $ 1.577,92 -> + $ 211,50
Hobbypotjes:
Neteller: € 535,76 -> + € 270,76
Coral: € 0,00 -> - € 22,07 (uitgecasht)
Netbet: $ 10,67 -> + $ 0,40
Punten: