Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.9 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat klinkt positief en de tijden zijn ook heel goed :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Vlak lopen is specialiteit van me, net weer een 15 km er op zitten deze keer in 1:20; niet top en lijkt heel eind af van de 1:15 die ik al target voor 7 heuvelen heb staan maar het is "maar" 20 seconden per km. Nou 10 sec. er af trainen in een maand en dan rest pakken door de wedstrijdflow :f_cool:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat moet te doen zijn lijkt me. Veel succes met trainen hiervoor :gl:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren voor het eerst in weken weer lekkere 10 km gelopen met een 50:35. Zit nog wel stukje van mijn PR af maar kreeg het weer voor elkaar om km's onder de 5 minuten te lopen en dat lukte me bijv. zondag totaal niet.

Kortom goed gevoel en hopelijk kan ik dit beetje vast houden!!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zal je vast lukken als je minimaal 2x in de week traint :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Het wordt bijna standaard slechte herstarts na weekje pauze en ook deze keer was het weer zover. Uiteindelijk een uurtje gespeeld maar het was echt helemaal niks. Kreeg weinig handen en hitten niet veel en op einde ging ik daardoor te loose spelen. Resultaat $1 down maar goed niks aan handje, dadelijk boel maar weer herstellen :P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is wel jammer dat het steeds gebeurd. Succes voor deze maand :gl:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ach ja ik overleef het wel weer, helaas gisteren weer zelfde verhaal. Zat er qua focus wel iets beter in maar ja als het niet gaat dan gaat het niet; daar moet je je soms bij neerleggen in FL.......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is natuurlijk bij elke pokergame zo. Hopelijk gaat het gauw weer de goede kant op.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren ondanks het slechte weer wel gaan lopen, over twee weken heb ik per slot van rekening ook geen keus :). Goede tijd zat er daarom ook niet echt in met goede 8 km tegen de wind en regen in lopen. In dat perspectief valt met de 1:19:30 op 15 km niet eens tegen. Of de 1:15 er in gaat zitten weet ik niet, ik heb het in de benen maar dan moeten omstandigheden wel goed zijn.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dan zit je er al redelijk dicht op en ik denk dat je dat best moet kunnen lukken als je er vol voor gaat. Al is het maar te hopen dat het dan beter weer is, want de kou is nu wel aardig aan het komen. Al kan het over 2 weken weer heel anders zijn.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Kou maakt me op zich niet veel uit, daar kun je je op kleden zolang er maar niet veel wind staat :P

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren ook nog sessie gespeeld en helaas weer niet al te lekker, tot op heden is november nog niet echt mijn maand. Uiteindelijk maar 20 cent of zo down dus echt pijn doet het niet maar merk dat ik qua focus niet helemaal 100% ben en dat met wat handen die tegen zitten is een slechte combo.......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Misschien gaat het weer beter als je focus weer volledig op het poker ligt en nu ben je natuurlijk ook veel met trainen bezig.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nee train niet meer dan anders dus daar ligt het niet echt aan, het wil gewoon even een periode niet daar doe je niet veel aan. Gisteren bijv. ook een pot met AA verliezen van KK voor bijna $2,50. Als ik die pot pak heb ik een lekkere plus maar nu pak ik hem niet en rolde er weer 20 cent min uit.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren zowaar een wat betere sessie, nog steeds niet geweldig maar zowaar een plus van 60 cent genoteerd.

Hopelijk heb ik hiermee de negatieve reeks doorbroken en kan ik nu weer verder naar boven kijken!!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zou mooi zijn als dat zo is en dat je deze lijn weet vast te houden :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren ondanks flinke regen gewoon gaan lopen, voor gevoel ging het niet bepaald lekker. Was flink aan koude kant en die regen zorgde er voor dat ik niet lekker op temperatuur kwam. Uiteindelijk toen ik de 10km af klokte zat ik op 51:25 en dat had ik dus niet verwacht. Kortom kan aardig in regen lopen (wist ik al wel), maar ook het beginnen in regen kan ik dus hebben.

Uiteraard volgende week gewoon liever lekker weer maar ben er nu wel beter op voorbereid _biggrin:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is mooi dat het goed ging met hardlopen en een beetje regen is op zich wel lekker met de extra zuurstof in de lucht.

Beantwoorden
Citeren
batsie85
Legacy Member

Top pcbeem, zo doorgaan!

Winnen is goed voor je zelfvertrouwen en met zelfvertrouwen spelen is gewoon lekker, dus veel winnen :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren