Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.9 K Weergaven
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dat is mooi dat het goed ging met hardlopen en een beetje regen is op zich wel lekker met de extra zuurstof in de lucht.

Dit was wel beetje meer dan beetje regen, tot op de onderbroek nat zullen we maar zeggen _evil:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is inderdaad wat te veel neerslag. Gelukkig heb je dan een goede reden om warm te douchen na de koude douche van buiten .

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren laatste training voor zondag afgewerkt, tempo viel me wat tegen met 1:20 over 15 km maar merkte gewoon dat ik niet meer in benen had. Denk dat ik donderdag misschien iets te veel heb gegeven. Nu rest van week rust en dan hopelijk over die 7 Heuvelen knallen met het ouderwetse 5 minuten per km tempo :f_biggrin:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zou mooi zijn. Veel succes alvast voor zondag en dat je doeltijd mag behalen :gl:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dan maar weer over op poker, weer magere sessie met 50 cent verlies.

Het is gewoon nog niet mijn maand.......

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Hopelijk keert het tij bij jou deze maand nog ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Misschien met Sinterklaas in aantocht dat spelers meer cadeaus aan je zullen geven.
Al is dat natuurlijk alleen een lage landen feest, maar zou leuk zijn als het voor je omzwaait met de resultaten.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Naja dramatisch doen hoeft nou ook weer niet, over de maand maar iets van $2 down dus dat is nog prima te overzien.

Gisteren iig verlies van maandag voor groot deel weer goed gemaakt. Het was maar korte sessie omdat ik er ruim 2 uur over had gedaan om thuis te komen. Maar was nog verbazingwekkend scherp ondanks dat ik in auto redelijk kort lontje had. Misschien heb ik tijdens het rijden gewoon alle negatieve energie uit mijn lichaam gescholden :).

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zou kunnen. Dus je had last van wegpiraten of was je er zelf 1?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik een wegpiraat, nee ik hou gewoon van lekker doorrijden _evil:.

Verder gisteren in 1 klap alle schade herstelt met een plus van meer dan $2,50. Zo zie je maar hoe snel je soms kunt herstellen op FL.

Nu weer het maandelijkse weekje pauze en dan hopelijk de laatste dagen van november nog wat plussen richting de $275.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is mooi om te horen en succes om de $275 deze maand nog te halen :gl:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dat gaat hem niet worden $10 pakken in 3 sessies, ten minste normaal gesproken he :P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is inderdaad heel lastig, maar niet onmogelijk.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou de 7 Heuvelenloop uitgelopen qua tijd van 1:25 niet helemaal wat ik er van verwacht had, maar misschien heb ik me beetje verkeken op het klimwerk. Maar goed mooie ervaring rijker en de info die ik nu heb kan ik meenemen naar volgend jaar door wat meer op klimmen te trainen. Zat na 2 heuveltjes na ongeveer 3 km al redelijk stuk maar goed wel door gezet en uiteindelijk de 15 km vol gemaakt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Als je na 3 KM al stuk bent is het denk ik zeker geen verkeerde tijd.
Dat doe ik jouw voorlopig niet na :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik wil het zelf voorlopig ook niet meer nadoen :P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zal best. Het zal behoorlijk wat energie gekost hebben.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Doelde voornamelijk op deze tijd lopen, denk dat ik van het weekend wel weer klaar ben voor een km of 10. Ga nu denk ik trainingsintensiteit iets naar beneden brengen met 5 km op donderdag en 10 km op zondag (en dan af en toe 15 km pakken). Heb voorlopig geen wedstrijden op planning staan dus het is nu kwestie van bijhouden.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Klinkt als een goed plan en het zou best kunnen dat je conditie er zo ook op vooruit gaat.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren "klein" rondje gedaan van 7,5 km en had op zich wel ok tempo te pakken. Begin was wat aan trage kant maar uiteindelijk was de eindtijd van 37:53 niet verkeerd. Heb inmiddels ook plannetje voor mijn eerste halve marathon maar moet even kijken of ik dat allemaal geregeld ga krijgen.

Beantwoorden
Citeren