Dat klinkt als een uitdaging, maar ik denk dat het jouw wel moet lukken als je deze trainingsintensiteit weet vast te houden op basis van de 7 heuvelenloop dat misschien wel door het parcours net zo zwaar kan zijn.
Ik heb in een training hem al 1x gelopen maar dat beviel niet heel goed, maar pakte teveel kilometers er bij, rustig opbouwen dan moet het me wel lukken. De mens heeft altijd meer reserves dan je vooraf denkt :).
Verder gisteren ook nog sessie gespeeld en $2,50 up zowaar een goede start na een week pauze. Was niet al te drukke sessie maar pakte wel wat goede handen en ja dan kan het hard omhoog gaan.
Toch leuk dat je deze maand redelijk positief afsluit en rustig opbouwen is inderdaad belangrijk. Al zie ik mezelf nog geen 1/2 marathon hardlopen. Al zou er voor mij in mei wel een mogelijkheid voor zijn.
Gisteren weer sessie gedaan en hij was kort met (te) weinig tafels naar mijn zin. Er waren er maar 4 en dan merk ik gewoon dat ik niet mijn A game speel en te veel ga zitten klooien. Maar ja 50 cent down is ook wel te overzien.
Dat zeker. Veel succes in de nieuwe maand met waarschijnlijk weer veel leuke promo's
Nou laten we hopen dat de kalender op Stars wat beter wordt, met die van vandaag konden we helemaal niks :f_mad:.
Helaas was het gisteren wederom niet best, zeker in het begin was het zelfs bagger. In zo ongeveer 15 minuten $2 verloren met AA / KK / QQ en die tik niet te boven weten komen met als resultaat dus $2 verlies.
Ach ja vanavond dit ruimschoots goed gemaakt met ergens rond de 15.000e plek in de million dollar freeroll wat me $15,50 oplevert voor in mijn spaarpot.
Dat is altijd mooi meegenomen. Hopelijk dat de kalenderpromotie ook nog wat leuke acties met zich mee zal brengen.
Vandaag instant cash bij storting, helaas was het voor mijn maar $1 maar ach zo snel verdien ik niet vaak $1 ♠_evil:
$4 en $4 bonus gepakt met de card match, totaal niet mijn spel NLH zoom maar goed leuke pot op river weten te pakken met bluff en toen zat het wel goed
Update time na 05-09-2016:
BR Stars: $ 264,06 -> + $ 16,65
FL BR (excl. bonussen): $ 264,06 -> + $ 16,53
FL BR (incl. bonussen): $ 2.187,86 -> + $ 16,33
Totale FL graph:

De graph van de afgelopen periode:

Toernooiwinsten: $ 1.595,26 -> + $ 17,34
Hobbypotjes:
Neteller: € 566,75 -> + € 30,99
Netbet: $ 10,67 -> + $ 0,40
Punten:
Stars: 446 -> + 125
Netbet: 589,22
Vanavond de freelancer freeroll op de roll dus hopelijk mag ik de cijfers nog wat aanpassen :P.
Was wel de planning, eerste stap was iig goed met 7e plek goed voor $80 :f_thumbsup:. Heb met hangen er wurgen de bubble overleeft nadat ik tijdje laatste stond. Daarna echter paar mooie potten weten te pakken die me redelijk makkelijk op de FT hielpen.
Helaas kreeg ik op FT niet veel kaarten / spots meer, uiteindelijk een A8s vanaf BU er in gepusht voor 12BB en kreeg call van 44; flop bracht 8 maar ook een 4.......
Mooi resultaat die $80 erbij. Rustig door bouwen aan de gewenste roll!:f_thumbsup: