Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
185.1 K Weergaven
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou heb wel betere dingen te doen, zorg er gewoon iedere keer voor dat ik genoeg heb en dan vind ik het wel prima :f_cool:.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren trouwens weer card match voor 3x $1 en nog eens $0,73 winst uit spelen. Lijkt niet veel maar als je na drie handen verliest met AK trips K vs een 33 die FH maakt is het nog niet eens slecht.

Daarnaast ook kleine sessie FL gedaan en daar ook 40 cent gepakt, kortom december blijft lekker lopen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

En wederom wat centen gepakt met storting gisteren $2 bonus en daarnaast ook korte sessie FL gedaan die wel lekker liep met $1 up.

Hopelijk kan ik nog tijdje in deze flow blijven maar vrees dat het qua promo's stil zal worden na de calender...... :f_cry:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zou heel goed kunnen. Vandaag mag je laten zien of je weer fantastisch kunt runnen met flippen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou de flow was gisteren ook goed met eerst $7 + $1 up in de card hunt en daarna ook nog 50 cent gepakt in mijn FL sessie.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Niet gespeeld de afgelopen dagen maar gisteren wel weer een rondje hard gelopen en aangezien ik daar al tijdje niks meer over gepost heb :f_cool:. Qua tempo zit het wel lekker weekje terug nog een klein PR op de 5 km, het was maar paar seconde maar om dit nu in het donker met niet al te best weer te pakken is gewoon ok. Daarnaast loop ik de 10 km's ook steeds meer onder de 50 minuten en ook dat is in trainingen lekker.

Daarnaast gisteren een langere duurloop gedaan die uiteindelijk uitkwam op een halve marathon + 100 meter (ja ik had de afstand verkeerd). Was me een partijtje bikkelen met eerste deel tegen de wind in. Daarmee was goede tijd wel verkeken want ja op 11 km 30 seconden laten liggen die pak je niet meer terug als je al gesloopt bent. Als je het zo bekijkt is de 1:54 niet eens verkeerd maar ik weet dat ik hem onder de 1:50 (of zelfs rond de 1:45) kan lopen. Maar goed het was maar een testje of ik het nog aankon en dat lukte met 2 pauzes na 15 km en nog een na 19 km.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zijn mooie tijden. Heb zelf laatst de 10km op Ameland gelopen in 56.59.
Dus ik kom nog niet in de buurt van jouw :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nah dit was hem nog niet weet dat ik sneller kan, maar goed dat komt wel een keer zonder wind :).

Verder ga jij dus ook vooruit dat is altijd mooi!!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is waar. Al doe ik het zelf vooral voor de lol in combinatie met het voetballen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren weer sessie gedaan en deze keer $2,50 up, dus lekker.

Ga zo nog even kijken of ik nog een sessie ga spelen, zo niet dan was dit de laatste van het jaar :f_drink:.

Beantwoorden
Citeren
Dito8
PokerStrategist

Wellicht zit er nog een plussessie in het vat 2016?:f_cool:

Anders toch mooi positief af weten te sluiten!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Sessie van uurtje gedaan en 60 cent up dus positieve afsluiting, heel misschien morgen of vrijdag nog sessie maar of ik me er voor kan motiveren......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Toch een mooi einde van het jaar :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

De eerste sessie van 2017 zit er ook weer op en na een wat lastige start uiteindelijk $1,50 up. Had nog wel wat meer in gezeten maar ja op einde zaten wat dingen tegen zoals AQ vs KK met A op flop en K op river die potten doen pijn.

Daarnaast ook maar gegaan voor de card hunt ook al zijn de beloningen niet al te groot, deze keer kun je ook op 0,01 / 0,02 spelen dus in principe is risico stukje kleiner. Althans dat zou zo moeten zijn helaas in begin meteen een hand met AK vs KK verloren :f_cry:. Uiteindelijk inclusief de bonus van 20 cent net 5 cent up maar goed leuk wat puntjes gescoord, als ik dit iedere dag doe zit misschien zowaar chromestar er wel in.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Een goed begin is het halve werk. Zo mag het elke dag denk ik wel voor je gaan :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Het kan altijd beter :).

Gisteren een sessie FL gedaan daar zo een 15 cent in down maar goed boeien. Daarnaast ook 1 tafel Zoom gedaan en daar $1,10 gepakt + nog $0,50 bonus dus op zich al lekker.

Dit heb ik vandaag nog even getopt met $4,10 winst uit handen, $0,50 bonus en weer een step gecleard zit nu op 3,22 v/d 20 dus lekker op schema :f_drink:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is mooi dat het eergisteren nog beter ging :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Weer 2 dagen card hunt er op zitten, gisteren helaas met $1,95 verlies af moeten sluiten het wilde gewoon even niet. Daarnaast op enkel FL die ik open had staan ook nog wat centen verloren maar dat is te verwaarlozen.

Vandaag weer deel van verlies terug gepakt met totaal ergens in de 70 cent winst voor de bonuspot. Helaas dikke misclick gemaakt op FL tafel door een FH te folden op river voor 70 cent pot die ik gewonnen zou hebben tegen three of a kind maar goed niks aan te doen. Het heeft me helaas wel een verlies opgeleverd van net die 70 cent :f_cry:.

Wel weer stap gezet voor de status op Stars, zit nu op 5,46 v/d 20 dus dat gaat zijn gangetje of ik het ga halen deze maand weet ik niet maar ga het zeker proberen!!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooi dat jezelf hebt hersteld. Succes alvast voor vanavond :gl:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Freelancer zit er weer op helaas 5 plekken voor ITM out maar goed hing al onderaan dus moest wel iets doen nadat ik hele tijd niks kreeg AQs er in gepusht maar kwam tegen KK en een Q alleen hielp me dus niet.

Update time na 04-12-2016:

BR Stars: $ 273,10 -> + $ 8,38
FL BR (excl. bonussen): $ 273,10 -> + $ 9,04
FL BR (incl. bonussen): $ 2.249,34 -> + $ 61,48

Totale FL graph:

De graph van de afgelopen periode:

Toernooiwinsten: $ 1.754,26 -> + $ 159,00

Hobbypotjes:
Neteller: € 764,57 -> + € 197,82
Netbet: $ 10,67

Punten:
Stars: 614 -> + 168