Mooie grafieken. Hopelijk blijft het zo goed gaan de komende tijd
Tenzij Stars met mooie promo komt in januari gaat dat hem niet worden.
Gisteren nog wel $1 gepakt uit zo een give away ticket en wederom wat gespeeld voor card hunt; totaal 82 centen up en ook weer dik 1,3 step vol gemaakt.
Zou inderdaad wel leuk zijn als ze nog met een leuke promo komen, maar het is vast wachten tot volgende maand.
Helaas gisteren op de laatste hand in de card hunt $2,80 verloren, tot op dat moment stond ik ietjes in de plus maar toen kwam er een mager uurtje. Sta nog wel iets in de plus over de promo maar moet niet te veel van die dagen hebben.
Gelukkig op de FL tafels wel mooi $1,50 up en dat blijft toch het belangrijkste.
Inderdaad. Hopelijk blijft het lekker gaan op deze tafels en komt er voor jouw binnen kort een leuke FLHE promo aan.
Oorspronkelijk gepost door batsie85
Je gaat lekker Pcbeem! Weet je al waar de weg naar toe gaat ?:P
Nah het spelen in termen van target oid heb ik tijdje geleden afgezworen vandaar ook de titel :). Zolang ik ieder jaar maar leuk bedrag in bonuspot (reload, opbrengsten uit promo's / toernooiwinsten) op Neteller heb staan ben ik tevreden. En dat lukt me al een aantal jaar dus we blijven onderweg.
Helaas zijn er niet al te veel FL tafels op 0,10 / 0,20 of 0,25 / 0,50 anders zou ik wel stapje hoger spelen maar goed het gaat me niet meer zo om het upmoven maar meer om de fun en die haal ik er nog steeds uit.
Qua spelen gisteren weer stukje goed gemaakt van het verlies van maandag, deze keer $ 0,58 gepakt dus geen groot bedrag maar een plus is een plus.
Helaas liep het nu op de FL tafels weer wat minder en daar ongeveer hetzelfde bedrag verloren.
Wel weer een dikke step kunnen pakken in Starcoins, heb er nu 8,85 v/d 20 gecleard dus dat loopt allemaal lekker. Nog steeds geen idee of het genoeg gaat zijn maar dat zien we tzt wel.
Ach ja heb de focus net iets te veel op de Zoom tafel liggen vrees ik.
Gisteren 91 cent up op Zoom en daarnaast een cent of 40 cent up op FL dus dat is op zich ok.
Vandaag weer dik 1 steps gecleard en helaas winst op FL van gisteren weer verspeeld maar wel lekker $2,11 gepakt op zoom tafels dus dat is prima. Had nog wel wat meer ingezeten stond namelijk dik $3 up tot ik met AA vs een slowplay 88 opliep die zijn quads hitte. Maar goed de schade van maandag is weer hersteld en dus met vol vertrouwen door de laatste 3 dagen op die kaarten hunten :).
Jammer dat FL niet helemaal naar wens gaat. Maar ja, zoom is ook aardig om te doen natuurlijk!:).
Hopelijk speel je nog wat geld bijelkaar in de promo's dit jaar!
Misschien is ZOOM wel meer je ding dan FLHE en heb je een nieuwe roeping gevonden.
Naja ik lijk het enigszins te kunnen op NL2, vandaag dikke klapper gepakt met $ 6,27 gepakt en helaas op FL weer klein verliesje.
Maar weet dus niet of ik fulltime Zoom wil spelen, blijf af en toe tilten en dat doet flink pijn.
Als je dat eruit krijgt kan het zo te zien tot mooie resultaten leiden op in ieder geval NL2
Dat je tilt is wel jammer, heb je een idee hoe dit komt? Gewoon AA vs KK die erin gaat en niet holden of iets dergelijks?
En dan ga je tilten? Tsjah, dan kun je het verstandig beter houden bij games die wat rustiger zijn, want no limit gaat hard als je tilt....
Naja het is niet vaak maar heb er soms van die dagen bij zitten en die kosten dan ook best wel wat.
Maar goed vandaag wederom $7,15 gepakt op Zoom en maar $ 0,20 op FL, wel 2x plus deze keer maar baal wel dat ik in laatste halfuur op beide varianten nog wat heb verloren. Op Zoom niet veel aan te doen zat met AK vs JJ, flop QJx, turn K en ja dan kan je niet meer opgeven. Op FL wat lullige handjes maar daar ook wel een cent of 70 verloren.
Qua status zit ik nu op 13,95 v/d 20 dus dat komt met wat "extra" sessies Zoom deze maand wel goed. Morgen als het goed is laatste dagje Card hunt en helaas alleen nog maar 20 cent / 50 cent gepakt. De winsten uit spelen maken dan echter wel aardig wat goed. Mijn EUR roll (uitcash pot) staat inmiddels op over de 20 euro dus geen slecht half maandje.
Gaat wel heel lekker nog steeds op ZOOM. Nu hopen dat het vandaag als toetje van de Card Hunt ook zo gaat.
Nou kreeg een toetje maar denk dat ie over de datum was, in begin een $3 pot verloren met AA vs 99 die zijn straat op river hitte en daarna nog 2 stacks verloren. Gelukkig ging het daarna wat beter en uiteindelijk het verlies weten te beperken tot $1,44 maar goed of 15 dagen lekkere promo gehad en daar gaat het om. Zit nu op 15,4 v/d 20 steps dus volgende week denk ik gewoon weer even FL spelen en mocht ik het daar niet mee halen dan de week er na nog wat dagen Zoom spelen.
Dat is dan wel jammer dat het gisteren juist niet liep, maar dat hoort erbij.
Gelukkig was het een uitzondering.
Toch maar gisteren een tafel Zoom er bij gepakt, kan de punten maar vast binnen hebben. Die tafel swingde beetje op en neer en uiteindelijk 29 cent up. Niet geweldig maar ach daar gaat het me ook even niet om.
Daarnaast wat meer aandacht gelegd op de FL tafels en die liepen wel lekker met bijna $2 up. Net geen hele step gecleard maar goed voor 99% doe ik het ook ♠_evil:.