Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.5 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dat is dan wel jammer dat je de sessie zo eindigt. Volgende keer haal je vast weer winst,

Klopt gisteren prima sessie en het verlies meer dan goed gemaakt met een plus van $2,40 zowaar de $275 grens na lang modderen doorbroken. Ok heb me tijdje op andere dingen dan FL roll gericht maar het heeft te lang geduurd. Nu deze grens achter me laten en door naar de $300!!

Dat is mooi om te horen :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Hopen dat je snel de barriere van 300$ weet te slechten. Voor mij is dat altijd wel een dingetje zo'n rond getalletje.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Mwah denk er tijdens het spelen niet zo aan, geen tijd voor :f_cool:.

Gisteren weer sessie gedaan en kleine plus gepakt, sessie wilde niet echt van grond komen en door een van de laatste limps met 33 alsnog een kleine 20 cent winst gepakt. Conclusie van deze week, ben wel tevreden!!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is mooi om te horen en dat je volgende week ook weer tevreden mag zijn :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren

Gewoon goed bezig, PC!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ach ja langzaam maar zeker kruip ik omhoog en vooral bonuspot is leuk zakcentje :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Lekker je game spelen, pcbeem

Leuk, zo'n trouwe blog :)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Tnx Zee ben inderdaad helaas een van de oudste actieve blog, maar we blijven door gaan tot het bittere eind _evil:.

Maak je maar niet druk dat doe ik wel, zonder bonuspot die ik afroom (lees uitcash voor leuke dingen) zou ik waarschijnlijk hoger kunnen spelen maar ken mezelf iets te goed. Weet niet of dit door mijn karakter goed zal gaan, zeker aangezien ik niet de tijd heb om me er goed op voor te bereiden.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

idd heel leuke blog :) ik reageer mss niet zoveel maar lees hem wel altijd mee :)
weet ook niets van FL af dusja ik kan toch maar beamen wat jij zegt :f_p:

altijd leuk om nieuwe doelen te kunnen stellen!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dat is goed om te horen, doe ik het niet voor niks :f_drink:.

Gisteren wat druk geweest dus maar kleine sessie kunnen spelen van 45 minuten en helaas niet al te lekker begonnen. En ja gezien de korte tijd dan weinig tijd om te herstellen. Uiteindelijk 60 cent down dus dat is geen ramp, die gaan we vanavond in uurtje gewoon ff terug pakken _evil:

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Tnx Zee ben inderdaad helaas een van de oudste actieve blog, maar we blijven door gaan tot het bittere eind _evil:.

Maak je maar niet druk dat doe ik wel, zonder bonuspot die ik afroom (lees uitcash voor leuke dingen) zou ik waarschijnlijk hoger kunnen spelen maar ken mezelf iets te goed. Weet niet of dit door mijn karakter goed zal gaan, zeker aangezien ik niet de tijd heb om me er goed op voor te bereiden.

Ik proef hier toch iets van een MGT-gedachte, volgens mij ben jij een natuurtalent MGT-speler :D

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Mwah ik versta onder de bonuspot: winsten uit MTT's, bonussen, promo's etc. Het geld dat ik win uit FL spelen room ik niet af of zoiets. Dus of ik het MGT mag noemen, nah daar is het veel te makkelijk voor _love:.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ach, de kern van het MGT is het afromen van winst, hoe en waar je dat doet is niet belangrijk :D

Het heet natuurlijk niet voor niets Multi Game Tournament ;)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

_evil:

Gisteren erg slecht uurtje gehad, echt niks lukte en dan is het resultaat niet moeilijk te voorspellen. Het was alleen met $2 wel wat pijnlijker dan verwacht maar goed niks aan het handje. Ben helaas wel weer onder de $275 gezakt maar dat komt op den duur wel weer goed!!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is jammer, maar volgende keer gaat het vast weer de goede kant op.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja he ging gisteren stukken beter, 3x quads gehit en als toetje nog een royal maar helaas zat het soms ook redelijk tegen. Ach je kunt niet alles hebben uiteindelijk wel prima up met $1,30 dus groot deel van schade al weer herstelt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is wel lekker dat je dat soort handen hit en ook goed uitbetaald krijgt, want zeker het laatste is best lastig met dat soort top runouts.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Weekje pokerbreak zit er weer op of zat er eigelijk al op sinds vrijdag. Zag toen dat er weer cardmatch was en dat is easy cash voor halfuurtje klikken. Oogst tot op heden vrijdag $ 0,76, zaterdag $2,15 en vandaag $0,40 in de plus dus dat is goed voor het bonuspotje.

Daarnaast zojuist ook de bubble overleeft in de freelancer freeroll dus ook daar komt $25 in het TAF potje.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Update time na 05-02-2017:

BR Stars: $ 274,26 -> + $ 2,06
FL BR (excl. bonussen): $ 274,26 -> + $ 2,06
FL BR (incl. bonussen): $ 2.269,21 -> + $ 5,37

Totale FL graph:

De graph van de afgelopen periode: