Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.4 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Gelukkig vergoed de rakeback veel. Anders was het verliesgevend geweest.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ach een keer een verliesmaandje is op zich ook geen ramp.

Gisteren weer een sessie gespeeld en deze keer volle focus op FL, helaas in korte periode paar dikken handen verloren en daardoor niet veel kunnen winnen. Maar goed uiteindelijk 4 cent kunnen plussen en dat is beter dan niks!!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is ook weer waar en inderdaad is elke winst mooi meegenomen :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren lekkere sessie, alleen begin was wat mager maar uiteindelijk iets over de 1 dollar up en dat is prima.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat klinkt weer een stuk positiever. Hopelijk ging het gisteravond ook lekker als je gespeeld had.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Yup ging niet heel briljant maar uiteindelijk 40 centen up dus de lijn naar boven is weer ingezet.

Op naar de $300 zullen we maar zeggen :f_drink:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zou mooi zijn dat je dat weet te halen binnenkort. Moet denk ik wel lukken als het allemaal de goede kant oprolt.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Uiteindelijk kom dat zeker een keer goed _evil:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zal de tijd leren, maar het zou wel mooi zijn.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou de bubble blijft me lastig vallen, deze keer 250 man voor de bubble er uit. Had goede stack maar verloor daar wat van en daardoor kwam ik in de problemen. Met folden had ik het kunnen redden maar kreeg een spot om te stelen tegen 2 tighte spelers naast me en die kan ik dan niet laten liggen. Helaas kwam ik met T5 tegen A7 en geen hulp :f_cry:.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zag dat ik zowaar weer eens TAF geld heb ontvangen, het is maar $10 maar had er eigenlijk niks meer van verwacht.

Wat dat betreft was Hyves in het verleden een goudmijn maar ja sinds Hyves er niet meer is bar weinig moeite meer in gestoken maar soms speelt eens van de 283 man nog wel eens wat en deze keer levert het me zowaar wat op _evil:. Nu maar kijken of ik weer eens een keer wat cash in de freelancer dan kan ik het nog uitcashen ook.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Alle beetjes helpen. Wel jammer dat het toernooi niet liep, maar folden om een min cash te halen is niet echt mijn stijl.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nee dat deed ik vroeger ook meer maar nu pak ik een kans als deze zich voordoet. Veelal lukt het wel en dan kom je wel easy ITM maar nu werd er ineens iemand wakker met een niet al te lekkere move maar goed.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is altijd vervelend inderdaad dat iemand geluk heeft met een slechte actie,maar dat hoort er helaas ook bij.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Naja hij had me pre beat maar ik zou zelf in die fase 1/3e van mijn stack niet op het spel zetten met maar A7s.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren op zich geen slechte sessie maar in begin en op einde toch wat grotere potten verloren en daarom 60 cent down. Vooral op de 0,05 / 0,10 tafel zaten flinke vissen maar deze keer beten ze helaas terug in begin van sessie. Daarna nog wat weten te herstellen naar kleine plus maar ja als je dan in laatste handen van je sessie 2x 40 cent pot verliest met KK dan is die kleine winst snel weg.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is dan wel jammer dat je de sessie zo eindigt. Volgende keer haal je vast weer winst,

Beantwoorden
Citeren

Leuke blog hier, "PC".

Gelijk een vraag. Is het bij FL niet zo dat spelers langer in de hand blijven omdat je geen all-in kunt plaatsen?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dat is dan wel jammer dat je de sessie zo eindigt. Volgende keer haal je vast weer winst,

Klopt gisteren prima sessie en het verlies meer dan goed gemaakt met een plus van $2,40 zowaar de $275 grens na lang modderen doorbroken. Ok heb me tijdje op andere dingen dan FL roll gericht maar het heeft te lang geduurd. Nu deze grens achter me laten en door naar de $300!!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Leuke blog hier, "PC".

Gelijk een vraag. Is het bij FL niet zo dat spelers langer in de hand blijven omdat je geen all-in kunt plaatsen?

Tnx enne de aanhalingstekens rond de pc hoeven niet, is geen reden voor :).

Maar inderdaad spelers blijven langer in de hand dit werkt echter twee kanten op ja spelers delen wel eens vieze beats uit maar daar tegenover staat dat spelers ook erg vaak met bagger door blijven spelen en niet kunnen folden. Het is dus een kwestie van de verliezen beperken als je verslagen kunt worden en met goede handen (dus als er geen grote kansen op straat / flush enz is) vol door blijven gaan.

Beantwoorden
Citeren