Ja heb een opleiding bedrijfseconomie gedaan he, dan ben je van de cijfertjes :f_cool:.
Ben ook van de cijfertjes, maar elke bonus toevoegen is wel erg veel gevraagd
Denk wel dat ik met mijn bonussen, deals etc. nog het meest binnenhaal overigens
Vandaag lekker $4,60 uit de match getrokken, heb naast 0,01 / 0,02 stiekem 0,02 / 0,05 gespeeld voor deze keer en kreeg daar een AA vs AK op A88 flop. Helaas bette villian alleen de flop uit maar toch maar dan mooi pot weten te pakken. De bonussen vielen tegen met 2x de laagste payout maar goed de winst maakt veel goed.
Gisteren een magere FL sessie waarin niet veel lukte maar van het verlies van een cent of 50 vandaag per ongeluk een deel goed gemaakt. Dacht dat de match ook op FL mocht maar dat kon niet maar toen ik daar achter kwam al wel 20 cent gepakt :f_love:.
Tot slot als bonus ook weer een chest kunnen openen en dan is 42 punten lekker meegenomen, sta nu zowaar op 759 punten en dat is tijdje terug. Lekkere buffer voor de Deal zullen we maar zeggen.
Dat is niet verkeerd en vandaag kun je weer van de deal kaarten verdienen met cash games op NL10 of hoger.
Mag ook op FL dus nu ff lekker uurtje multitablen, dat is lang geleden.......
De 3 tickets voor alleen een 8 heb ik al binnen nu nog 3x de 88 maar dat zal lastiger worden :f_cool:.
Uiteindelijk inderdaad uurtje nodig gehad en dan komt mijn potentie toch wel weer bovendrijven. Lekker meer tafels kunnen spelen en dat voelt prima. Winst van $2,40 en dit had zelfs nog meer kunnen zijn als ik op laatste tafels niet 2x aardige pot van vissen had verloren die op river hitten.
Maar goed prima winst, 6 tickets in de pocket en als bonus ook nog eens bijna een chest geopend. Wat me wel opviel is dat ik nu nog maar 200 punten nodig heb voor deze chest dus dat is ook mee genomen. Hopelijk kan ik uit de tickets mooi aantal punten of zelfs cash trekken, al zal dat laatste niet meevallen vrees ik......
Dat scheelt weer. Ik had het na 4 the deal tickets opgegeven, maar wel weer leuk meegenomen.
Ja draait wel lekker de laatste dagen, hopelijk wat meer promo's waarin je FL kan spelen dan kan ik centen pakken. Vandaag alleen even een freeroll gedaan van zo een chest ticket en toch weer 33 cent voor in de spaarpot die inmiddels over de 40 euro staat. Dus als het niet te veel tegen zit moet 50 euro dit jaar er nog wel in zitten zodat ik nog een keertje uit kan cashen.
Tegen beter weten in gisteren toch aan de Kerst challenge begonnen en helaas op fiasco uitgelopen. Uiteindelijk maar net de helft van de benodigde punten en een verlies van $ 1,65. Had ergens kunnen zijn ware het niet dat een vis zo aardig was om zijn toppair A niet weg te leggen op 4-card SD bord.
FL wilde ook weer niet echt en helaas daar ook een verliesje maar ja die bedragen zijn niet heel schokkend.
Wel dikke boost gehad in aantal punten met 70 SC uit een chest en ook 2x 10 SC uit The Deal tickets dus nu zowaar op 848 SC dus die verliezen maak ik wel weer goed met goede Deal cash :).
Oeps, dat is minder al is de schade beperkt. Mooi aantal SC weer, dat is dan een mooie opsteker!
Valt toch nog mee in totaal. Gewoon weer lekker verder gaan. Die winsten komen wel weer. Je A-game spelen, en alles komt goed!
Toch leuk meegenomen. Hopelijk hebben ze dan nog meer van die makkelijke uitdagingen voor je. De uitdaging vandaag is meer van de SNG spelers, maar dat kan ook ruig gaan met fishy spelers die met crap callen voor de bounties.
Gisteren kleine plus gepakt maar blijf me er over verbazen hoeveel mensen tegenwoordig pre callen. Gisteren bijvoorbeeld een vroege 3-bet en toch gingen er 5 man mee met veelal zooi.