Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.8 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Daar begin ik sowieso niet aan :)

Al was het voor mij redelijk te doen, maar die vandaag 2x 1ste worden in een 180 man SNG is wel een hele uitdaging en dat is mij het geld niet waard. Al zal in de 25k flipfreeroll relatief weinig spelers aan mee doen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren laat thuis door borrel op werk dus alleen even de Card Hunt gedaan en daar uiteindelijk net geen $2 uit gehaald. Moest uiteraard wel eerste een stack verlies met AA vs QQ en Q op river maar goed wel prima weten te herpakken. Daarnaast uit het bijbehorende ticket voor fliproll ook nog eens 1,35 gepakt dus prima dagje met de weinige speeltijd die ik gehad heb.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Gisteren was in ieder geval makkelijk om 2 flipfreeroll tickets te verdienen d.m.v. een storting.
Gelukkig voor mij leverde dat nog een cash op, maar er zullen vast genoeg helemaal niks hebben gewonnen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

1,28 gepakt lijkt me mincash maar goed toch makkelijk verdiend in halve minuut :f_cool:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zeker en terwijl je waarschijnlijk nog sliep.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gelukkig wel ja :f_cool:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat scheelt weer. Dus eigenlijk ben je er geen tijd aan kwijt.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Behalve het storten en het er later weer afhalen inderdaad niet :f_tongue:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is een kleine moeite. Al moet je tegenwoordig wel wat spelen op PokerStars voor je geld weer er af kunt halen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Net nog even een nieuw 10 km PR in de boeken gelopen met 44:19, was eigenlijk pas target voor volgend jaar maar merkte na wat weken tempotraining (deels op loopband) dat er power in mijn benen zat dus besloot er ondanks het magere weer maar gewoon voor te gaan. Resultaat bijna 1,5 minuut van oude PR af en zowaar voor het eerst onder de 45 minuten.

Beantwoorden
Citeren
Jmh01
Poker Player

Mooie tijd!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ben ik ook zeker trots op, zat nog ff in mijn historie te kijken en vorig jaar liep ik vaak met moeite rond de 50 minuten dus dan is mooi te zien wat voor een sprong ik dit jaar gemaakt heb!! Nu loop ik ieder rondje makkelijk onder de 50 minuten met soms een uitschieter als ik er echt voor ga :f_tongue:.

Beantwoorden
Citeren
Jmh01
Poker Player

Lekker hoor. Ik fiets normaal gesproken regelmatig. 8-9k km/jaar. Probeer iedere winter het hardlopen als alternatief op te pakken. Helaas nog steeds zonder succes. Heb het geduld niet om netjes op te bouwen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Netjes gedaan. Het is voor mij ook een doel om mijn 10km tijd van dit jaar te verbeteren van 48,12, maar we zullen het in 2018 wel zien.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Tsja wat mijn target wordt, geen idee voor nu is denk ik 42:30 wel mooi target maar als ik weer zo een sprong maak als in 2017 misschien nog wel beter. Eerste tekenen zijn iig goed want als je in zulk weer al dit kunt lopen in je eentje :f_love:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik zal vast niet even bijna 10 minuten van deze tijd afhalen t.o.v. vorig jaar, want dan moet ik wel heel veel verbeteren.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren voor het eerst in dagen weer wat FL gespeeld en zowaar een vette 3 cent up. Nou dat voorspelt veel goeds voor 2018 :f_love:.

Beantwoorden
Citeren
Jmh01
Poker Player

Altijd nog beter dan in de min :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zeker en wie het kleine niet eert is het grote niet weert.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ach ja is ook weer zo, gisteren 70 cent gepakt dus dat stemt me al weer stuk positiever.

Beantwoorden
Citeren