Vorige week was iig lekker dus hopelijk kan ik daar op voortborduren!!
Met hangen en wurgen gisteren 25 cent winst gepakt en dat is dus 4e sessie op een rij met een plus. Was wat later begonnen en was er ook niet helemaal met mijn hoofd bij in het begin van de sessie. Kwam mede door die nieuwe suits race die ze op Stars hebben, lette daar te veel op en dat heeft totaal geen nut.......
Dat is meer een leuk extraatje en zoveel kun je daar ook weer niet mee winnen op de laagste limieten.
Nou ja op laagste limieten krijg je Deal tickets en die zijn toch best wel wat waard als je op de goede momenten instapt.
Gisteren trouwens eerste verlies sinds overstap naar SH, had wel idee dat ik plusje had maar toen de tafels dicht waren stond er "ineens" een verlies van 15 cent. Ach geen ramp maar het viel toch wel tegen zeker aangezien ik toch wel een plus van $1 of meer had verwacht gezien de stacks aan tafels.
Kan inderdaad veel waard zijn, maar dat is natuurlijk altijd afwachten.
Aangezien het vaker tot niks leidt dan een mooi resultaat in the deal.
Sessie van gisteren was trouwens een magere, moest te veel "vecht" poker spelen en dan ben ik niet op mijn best. Uiteindelijk 30 cent verloren dus op zich geen drama maar het met volgende week beter!!
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Inmiddels 9 tickets binnen dus dat verhoogd de kansen uiteraard :f_tongue:.
Dat is al best veel. Zo kun je aardig wat SC binnen harken als het meezit.
Ja pak er iedere dag dat ik speel 3 omdat ik 5 tafels FL FR dus dat gaat dan wel lekker.
Ze zijn maandje geldig dus kan nog even wachten tot jackpot weer wat leuker is.
Dat is ook wel handig om te weten. Al heb ik nog niet de indruk dat de jackpot harder gaat dan normaal.
Gisteren wat moe maar tegen misschien wel beter weten in toch maar gaan spelen. Nou dat heb ik geweten, irritatie zat erg hoog en bagger gespeeld denk dat ik beetje op mijn c-game zat. Uiteindelijk $3 down dus kan helaas weer bijna opnieuw beginnen met opbouwen wat ik had gepakt sinds mijn overstap naar SH :f_frown:.
Dat is jammer, maar daar leer je ook weer van. Hopelijk ben je vandaag wat fitter.
Gisteren helaas ook niet heel geweldige start maar uiteindelijk mijn kop er wel bij weten te houden en een verlies van bijna $2 om weten te zetten naar een plusje van 15 cent. Niet heel geweldig maar goed beter dit dan een min!!
Dat zeker, maar altijd mooi dat het lukt om een verlies terug te draaien in een sessie
Ja dat blijft belangrijk, gisteren weer betere sessie gehad. Hele sessie wel in de plus en uiteindelijk $1,65 in de plus dus dat zijn goede stappen in herstel van ketser van maandag!!
Leuk pcbeem om te zien dat je nog altijd fixed limit speelt. Hoelang doe je dit nu al? Jaartje of 6?
Veel succes!
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Ja dat blijft belangrijk, gisteren weer betere sessie gehad. Hele sessie wel in de plus en uiteindelijk $1,65 in de plus dus dat zijn goede stappen in herstel van ketser van maandag!!
Dat is weer een mooi positief bericht en gaat het nog steeds goed met het halen van die gratis the deal tickets?
Oorspronkelijk gepost door macomacoNL
Leuk pcbeem om te zien dat je nog altijd fixed limit speelt. Hoelang doe je dit nu al? Jaartje of 6?Veel succes!
Pfff zou het echt niet weten, FR lijkt dood maar ben nu maandje op SH bezig en daar lijkt nog wel geld te pakken.