Dat zou jammer zijn. Zou grappig zijn als het 1-2 werd.
Geen idee normaal gesproken zou je zeggen dat Ajax beter team heeft maar goed blijven rare wedstrijden.
Enne SDK waarom jammer als Ajax punten laat liggen dan is spanning weer weg uit competitie en we willen toch allemaal een spannende competitie.
Al zullen we het vanmiddag wel zien. Het is voor beide clubs er op of eronder als ze nog kampioenambities hebben.
Zo heeft ieder zijn voorkeuren, ik zie als Ajax supporter liever Feyenoord titel pakken als PSV.
Maar dat komt denk ik omdat PSV de laatste jaren Ajax iets te veel dwars heeft gezeten.......
Dat is dan wel weer apart, terwijl de rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax altijd groter is geweest.
Voor de zoveelste keer in weken weer geen FL FR tafels dus heb gisteren maar eens naar SH gekeken daar zijn meer tafels en kon daar makkelijk 5 tafels vinden om te spelen. Dus wil me denk ik hier op gaan richten want op FR kom ik niet meer naar voren.
Eerste sessie was met winst van $3 in ieder geval lekker dus dat smaakt naar meer. Voorlopig blijf ik denk ik maandje op 0,01 / 0,02 spelen om even te wennen en dan langzaam toe groeien naar het niveau wat ik volgens BRM mag spelen.
Mooie winstsessie in ieder geval. Hopelijk pakt de beslissing goed uit op lange termijn.
Nou ja doorspelen op FR zit geen toekomst meer in, met moeite vaak 1 tafel en dat is voor FL gewoon te weinig. Gisteren een wat lastigere sessie maar alsnog 70 cent up dus dat is nog steeds mooi. Hopelijk kan ik weer lekker stabiel plussessies blijven scoren en dan mijn BR weer richting de 300 krijgen.
1 tafel is wel heel weinig inderdaad. Dan zullen eerst de Amerikanen terug moeten komen voordat weer gaat leven, maar dat duurt nog wel even.
Het was vorig jaar al niet best maar laatste weken is het echt triest maar goed voor nu lijkt de overstap nog voorspoedig. Gisteren kleinere winst met 25 cent maar over 3 dagen alsnog 4 dollar up dus dat is gewoon mooi. En ook 2 chest vrij weten te spelen dus ook dat schiet veel beter op.
Helaas geen cash in de freelancer deze keer, bigstack vond het nodig om met 66 mijn 88 te callen en de turn te hitten. Ach ja zulke dingen gebeuren nou eenmaal soms.
Cash of geen cash wel weer tijd voor een update na 03-12-2017:
BR Stars: $ 282,29 -> - $ 34,23 (50 euro uitgecasht uit bonuspot)
FL BR (excl. bonussen): $ 278,24 -> + $ 1,86
FL BR (incl. bonussen): $ 2.439,45 -> + $ 21,17
Totale FL graph:

De graph van de afgelopen periode:

Toernooiwinsten: $ 2.004,83 -> + $ 4,15
Hobbypotjes:
Neteller: € 401,81 -> + € 186,71
TAF: $ 0,00 -> - $ 135,00 (uitgecasht naar Neteller)
Netbet: $ 11,91 -> + $ 0,36
Punten:
Stars: 926 -> + 209
Netbet: 0 -> - $ 589,22 (punten vervallen)
Gaat goed, toch?
Heb het even niet kunnen vinden, maar je maakt een overstap? Naar welke discipline?
Ja uiteindelijk toch nog een plusje weten te pakken over deze periode.
Ben inderdaad overgestapt van FL FR naar SH, waren gewoon te weinig tafels op fullring.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Helaas geen cash in de freelancer deze keer, bigstack vond het nodig om met 66 mijn 88 te callen en de turn te hitten. Ach ja zulke dingen gebeuren nou eenmaal soms.Cash of geen cash wel weer tijd voor een update na 03-12-2017:
BR Stars: $ 282,29 -> - $ 34,23 (50 euro uitgecasht uit bonuspot)
FL BR (excl. bonussen): $ 278,24 -> + $ 1,86
FL BR (incl. bonussen): $ 2.439,45 -> + $ 21,17Totale FL graph:
De graph van de afgelopen periode:
Toernooiwinsten: $ 2.004,83 -> + $ 4,15
Hobbypotjes:
Neteller: € 401,81 -> + € 186,71
TAF: $ 0,00 -> - $ 135,00 (uitgecasht naar Neteller)
Netbet: $ 11,91 -> + $ 0,36Punten:
Stars: 926 -> + 209
Netbet: 0 -> - $ 589,22 (punten vervallen)
Ziet er niet verkeerd uit. Al was het minder dan de maanden ervoor.
Deze maand weer nieuwe ronde nieuwe kansen