Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.5 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat klinkt positief. Hopelijk ging het gisteravond ook lekker.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Meer dan lekker met een plus van net geen $2,50 mag ik niet klagen. Heb nu zowaar de $280 grens doorbroken waar ik al tijdje tegenaan aan het hikken ben.

Beantwoorden
Citeren

De laatste tijd erg weinig trek in het forum gehad, maar nu dan toch maar weer eens kijken bij PC.

Goed bezig! Mindset is alles. Zit die goed, kun je al bijna niet meer verliezen.

Succes!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat helpt inderdaad zeker mee. Al is het juist de kunst om in tijden dat het minder gaat je mindset goed te houden en dat is juist heel lastig.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Helaas woensdag magere dag met een verlies van $3 en dit kwam deels door mentale aspecten, kortom ben er nog lange niet op dat vlak al heb ik wel stappen gezet. Gelukkig wel 2x cash in The Deal zodat ik het kleine verlies van spelen alsnog in plusje om kan zetten voor de week.

Beantwoorden
Citeren

Ja, mindset is iets dat zeer moeilijk is, en daarmee verbonden alle mentale aspecten. Het belangrijkste wapen is het lange termijndenken. Je weet dat je altijd handen zult winnen, je weet wat je kunt, en je weet dat je een roll hebt opgebouwd. Als je minder in je vel zit door om het even welke oorzaak kan dit al invloed hebben op je spel. Als je die kennis hebt zou je moeten kunnen omschakelen. Met die omschakeling heb ik jaren geworsteld. Heb zelf heel veel problemen, die eerder toenemen dan afnemen, waardoor ik bij mezelf denk dat ik nooit meer kan pokeren als ik die knop niet omzet. Zodra ik dat ontdekte ging het beter op mindsetvlak. Zekers, ik kan nog steeds heel slecht tegen verlies, maar de vooruitgang is er.

Bij jou zijn er niet dezelfde problemen als bij mij, dus voor jou zal het weer anders zijn. Toch is het principe wel gelijk. Je zult je volledig op het spel moeten kunnen richten omdat je anders niet je A-game speelt. Zijn de kaarten slecht of de tafel ligt je niet dan kun je een moeilijke avond hebben. Maar er zijn ook avonden waarop het draait. Lange termijndenken dus.

Veel succes!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Probleem bij mij is vaak vermoeidheid en dan toch (te lang) willen spelen.

Beantwoorden
Citeren

Dat is idd ook een niet te onderschatten factor. Ik speel momenteel met migraine en griep. Je voelt je zo belabberd dat de mindset er een is van "lekker onder de wol TV kijken", ontspannen en goed dus. Maar ik ga er toch zo mee ophouden.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Als je ziek bent kun je beter helemaal niet spelen, maar dat is altijd iets wat je zelf moet weten.
Kan misschien ontspannen, maar met hoofdpijn kan ik me dat haast niet voorstellen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ach ik heb gelukkig flinke BR als marge maar dit moet echt uit mijn spel!!

Beantwoorden
Citeren

Hopen dat het je lukt, PC.

Had trouwens zelf nog gespeeld vanavond, nog steeds migraine en griep. En opnieuw, net als gisteren, twee dollartjes meegepikt. Gisteren op 888, vandaag op Stars.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik speel nu alleen nog wanneer ik er echt zin in heb en alleen voor mijn plezier. Winnen of verliezen is dan minder relevant.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Plezier is natuurlijk het belangrijkste bij elk spel.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Maar weer eens een PR gelopen zojuist met een 1:06:47 op de 15 km, blijf maar stappen maken de afgelopen weken. Zo zie je maar beetje extra (kracht)training kan wonderen doen. Moet niet gekker worden heb nu zelfs abonnement op sportschool, nou als je me paar jaar geleden had gezegd dat ik 15 km zou kunnen hardlopen had ik je al voor gek verklaard maar als je me dan ook nog om sportschool had gevraagd dan had ik busje voor gesticht voor je gebeld.

Zo makkelijke gelopen en mijn hartslag ook geen moment echt in het rood gehad, gemiddelde hartslag van 130 waarvan ik haast ga twijfelen of het wel goed is maar ja Garmin zal wel gelijk hebben :f_cool:.

Beantwoorden
Citeren
abelhans87
Legacy Member

Goed bezig zowel sport als poker!

Mooie resultaten en tijden gelopen, doe het je niet na.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Tnx, ik tot 2 maanden geleden ook niet hoor :f_drink:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is niet verkeerd. Dan zit er vast nog rek in de tijd, maar het is wel lekker dat je hartslag tijdens het hardlopen onder controle hebt :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Yup dat betekent dat er meer in de pijplijn zit, tijdje terug zat ik vaak dik in de 160 qua hartslag.

Beantwoorden
Citeren

Knap hoor!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is weer aan de hoge kant, maar zou leuk zijn als je de 15km onder het uur zou kunnen lopen. Ik denk als je de lijn vast weet te houden dat het er in moet zitten.

Beantwoorden
Citeren