Ja zit er op den duur denk ik wel in, blijf indelen van zo een afstand lastig, kan inmiddels halfuurtje 15 km/u lopen maar ja dat moet ik dan 2x zo lang kunnen.
Daar zit de uitdaging in, maar dan zou je kunnen spelen door bijvoorbeeld eerst wat rustiger te beginnen. Al is het maar bij je past.
Nou zit er juist over te denken dat ik te langzaam start en dus wil ik eens proberen om mezelf maar in een 10 km te storten richting de 4 minuten per km om te kijken hoe ver ik kom.
En dan nog even pokerupdate, maandag helaas slechte sessie en te lang door gespeeld. Uiteindelijke verlies $3 en blijkbaar moet ik mezelf braafjes aan de klok houden en de sessie om half 10 stoppen en niet naar BR kijken.
Dat gisteren gedaan, niet al te top gespeeld maar toch een plus van 85 cent dus deel al weer herstelt. Kijk ik weet dat ik het kan maar die mindere sessies moeten er gewoon uit!!
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Nou zit er juist over te denken dat ik te langzaam start en dus wil ik eens proberen om mezelf maar in een 10 km te storten richting de 4 minuten per km om te kijken hoe ver ik kom.
Dat kan natuurlijk ook. Het is natuurlijk een kwestie van uitproberen en goed op je hartslag letten tijdens het hardlopen.
Gisteren een klein plusje gepakt van 8 hele centen maar goed moet ik tevreden mee zijn heb ook flink in min gestaan dus als je dan nog zo goed als BE kan spelen is dat prima.
Gisteren weer ongeveer zelfde verhaal mindere start en down naar $2 maar toch weer terug weten te grinden naar een kleine winst van zo een 7 centen. Hopelijk vandaag eens een goede start en dan net zo een einde van sessie als gisteren en dan komt het wel goed.
dan zou je een behoorlijke winst maken. Dat zou wel mooi zijn.
Wel apart hoe dat dan is dat je zo slecht begint. Ik heb het vaak andersom.
Heb het ook vaak. Denk dat de scherpte toch pas echt aanwezig is wanneer je in de min staat. Alsof je dan net dat stapje extra kunt zetten.
Ik begin heel vaak ook met verlies en eindig dan op wat winst.
Mwah denk dat het combinatie van zaken is, net niet helemaal scherp en ook net wat minder info van de spelers op tafel. Maar zal bij mij veelal met scherpte te maken hebben en net iets te veel callen bij de verkeerde spelers.....
Maar gisteren was de beginfase stukje beter helaas was nu het middendeel bagger waardoor ik alsnog nog moest repareren. Dit lukte gelukkig wederom en deze keer een plus van 14 cent, we gaan vooruit!!
Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Ik begin op verlies en eindig op verlies, ook een kunst![]()
Je hebt natuurlijk altijd de experts he
:D:D
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Ik begin op verlies en eindig op verlies, ook een kunst![]()
Je hebt natuurlijk altijd de experts he
:D:D
Maar hoe begin je dan met verlies vraag ik me af????
Als je een MTT begint investeer je natuurlijk meteen geld en als je nooit cashed dan blijf je verliezen. Al lijkt mij dat Jordy ook regelmatig winstgevende sessies heeft.
Tsja het is maar net wat je als verliezen ziet, je bent je BI pas kwijt al je er echt uit bent gevlogen zonder ITM :f_biggrin:.
Woensdag trouwens een aardige sessie gehad met goede $1 nog wat winst. Had misschien wel meer in gezeten maar merk dat ik 's avonds qua focus niet helemaal 100% ben. Komt wel weer goed merk dat ik wat dat betreft wel fitter ben dan paar weken terug maar daar is winst te halen. Nu lekker weekend en dan volgende week weer een break om weer op te laden.