Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.5 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Sdk verwoord t mooi

Bedankt voor het compliment :f_wink:

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Woensdag trouwens een aardige sessie gehad met goede $1 nog wat winst. Had misschien wel meer in gezeten maar merk dat ik 's avonds qua focus niet helemaal 100% ben. Komt wel weer goed merk dat ik wat dat betreft wel fitter ben dan paar weken terug maar daar is winst te halen. Nu lekker weekend en dan volgende week weer een break om weer op te laden.

Mooi dat je weer een winstgevende sessie hebt behaald.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zowaar deze maand weer een 100 SP gehaald en dat is heel lang geleden, niet dat ik het voor status nodig heb maar staat wel weer eens leuk :f_drink:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Daar hoef ik zelf weinig moeite voor te doen. Gewoon 2x per dag een post maken op het Engelse handdiscussieforum en dan haal je dat makkelijk. Wel jammer dat het hier niet zo'n actie hebben.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Heb het ook vaak. Denk dat de scherpte toch pas echt aanwezig is wanneer je in de min staat. Alsof je dan net dat stapje extra kunt zetten.

Ik begin heel vaak ook met verlies en eindig dan op wat winst.

Had ik ook, maar nu ik een heel klein beetje studie voor ik ga spelen ben ik als het ware opgewarmd en gaat het beter lijkt het. Echter na een tijdje word ik moe en dan glipt er nog wel eens een handje door die op auto-pilot modus gespeeld wordt of gewoon matig gespeeld is.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dan weet je ook dat je dan moet gaan stoppen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Je maar weten en doen is dan ook vaak weer een heel andere stap..... :f_frown:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is inderdaad ook heel lastig.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren weer een kickstart gegeven aan april met een sessie FL, op zich aardige sessie met helaas matig einde.

Merkte op einde dat focus niet meer optimaal was en dat dingen wat tegen gingen zitten. Uiteindelijk over de $2 up maar hier had voor mijn gevoel wel iets meer in gezeten......

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Wel weer jammer dat er een promo is dat uitgesloten is voor FLHE met de gouden azen promo op de button.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Heb die promo gisteren geprobeerd, dik uur aan Zoomen geweest en uiteindelijk 3,75 down dus dat wordt het niet voor me, te veel moeite voor te weinig geld. Maar goed heb dit geld weer uit mijn bonus pot gehaald dus echt pijn doet het me niet.

Gisteren op FL langer gespeeld en beetje rond BE blijven hangen maar op einde knalde er nog wat lekkere handen binnen en dus uiteindelijk dikke $1 up. BR weer boven de 280 USD nu kan ik hem daar hopelijk houden en lekker door blijven klimmen richting de 300!!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is dan nog best lang. Ik was zelf denk ik een half uurtje bezig op 2 tafels ZOOM en het ging best aardig vond ik met een paar cent winst en een bonus van 25c. Op naar de $300 bankroll. Dat zal je zeker lukken :gl:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou ja vooral degene in button duurde heel lang, te lang naar mijn zin. Nee ik ga me dan liever vol op FL storten en proberen daar idd naar de $300 te grinden. Gisteren iig weer 50 centen gepakt dus deze week 3x een plus gepakt. Kortom veel beter kan het niet behalve wat grotere plussen uiteraard, maar ik klaag niet :f_tongue:.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ga me zo maar eens voorbereiden op mijn thuiswedstrijd, beetje warm voor toptijd vrees ik maar goed ga eens kijken waar ik sta in een wat kleiner veld door me maar op positie te richten. Niet dat ik dan veel anders ga doen dan anders dan gewoon lopen maar wel benieuwd.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hoe ging de wedstrijd of moet het nog plaatsvinden?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Die was zondag, op zich wel lekker gelopen maar was inderdaad best wel warm zo ineens dus toptijd zat er niet in. Met 3x kleine pauze alsnog 44 minuten er uit weten te persen maar zoals hierboven aangegeven richtte ik me meer op positie. Zowaar mezelf eens wat verder voorin geposteerd bij de start zodat ik beetje overzicht kon houden in veld. In het begin wat extra gas gegeven om groepje niet te laten lopen maar uiteindelijk werd het na een km of 5 toch iedereen voor zich. Uiteindelijk prima 15e geworden (en beste Drutenaar :) ) dat was zelfs nog beetje boven verwachting. Komende weken weer beetje wennen aan 20+ graden en dan weer richting PR's knallen die heb ik al 2 weken niet meer gelopen :f_drink:.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

En dan ook nog maar een pokerupdate, gisteren weer sessie gedraaid en uiteindelijk $1,20 up dus weer stukje omhoog geslopen met de BR, op door naar de $300!!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Helaas gisteren een matige sessie met $2,40 down maar gelukkig nog net wel boven de $280 grens :f_thumbsup:. Merkte gewoon dat ik niet lekker bezig was en lichtelijk aan het tilten was en had denk ik ook eerder moeten stoppen. Ga mezelf nu maar weer een limiet opleggen van doorspelen tot ik de bonusbalk van rewards voor die dag vol heb of als ik dit snel voor elkaar heb tot max. 21.30 spelen.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik denk dat het vooral belangrijk is om op te letten hoe je in je spel zit. Soms moet je al na enkele minuten stoppen en soms kun je uren doorgaan. Hangt helemaal af van je concentratie en mentale veerkracht.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Daar zit zeker wat in en ook of je een drukke dag hebt gehad of niet.
Bij een drukke dag kun je soms beter helemaal niet spelen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Kijk en daar zit hem vaak het probleem, heb eigenlijk altijd wel idee dat ik goed in staat ben om te spelen. En dat is dan vaak ook wel een uurtje maar daarna kan het helemaal in elkaar zakken.

Beantwoorden
Citeren