Zeker lekker en nog gefeliciteerd met je verjaardag
Blijft laatste week beetje rommelig in mijn spel, maar goed kom ik wel weer bovenop. Maandag 70 cent geplust en gisteren 40 cent dus in oktober alleen nog maar plussen :f_love:!!
Wel jammer dat je de freelancer hebt gemist vandaag, maar je had het vast druk met andere zaken.
Gisteren de zoveelste wake up call gehad door weer te lang door te spelen. Stond toen ik af wilde sluiten 5 cent down en vond het nodig om die goed te maken. Gevolg 2 handen die bagger liepen en uiteindelijk na heel wat getier en getilt $6 down. Kortom daar moet ik echt mee kappen en gewoon om half 10 stoppen ongeacht resultaat.
Nou gisteren weer gespeeld en merkte weer wat irritatie opkomen, maar toen eigenlijk meteen gestopt en zo nog plusje van 50 cent gepakt. Kan nu nog geen conclusies trekken maar dit is goed teken dat er een kwartje is gevallen.
Na weekje pauze weer aan slag en hopelijk heeft die break me goed gedaan. Gisteren niet heel geweldig maar op zich niet verkeerd gespeeld. Het is dat ik laatste hand met een raise pre won anders had ik precies BE gespeeld, nu een dikke 7 cent up. Rest van sessie beetje rond de -1 en +1 gehangen en niet al te veel actie.
Gisteren beter mijn draai kunnen vinden en eigenlijk wel lekker gespeeld, op einde wat mindere handen maar uiteindelijk $2 in de plus dus dat is lekker. Hopelijk dadelijk nog wat BR herstel, die heeft stiekem de afgelopen 2 maanden wel wat geleden......
Zeker, weet ook wel dat ik het kan maar zat even paar weken niet lekker in mijn vel en dat komt dan op zulke momenten naar buiten. Gisteren lekker gespeeld en bijna $4 in het groen dus ga weer terug richting de $300. Als ik gewoon doe wat ik moet doen dan kan ik bijna iedere sessie een plus pakken en stel het zit een keer tegen dan moet ik gewoon stoppen. Weet dat ook wel maar tussen weten en doen zit soms een groot verschil.......
Sterk bezig, PC! Had nog willen vragen hoe groot je roll is, maar zie het reeds staan.
Netjes.
Helaas geen cash in de freelancer, AK kon niet winnen van 55 en toen was het over dus weer tijd voor een update na 05-08:
BR Stars: $ 311,67 -> + $ 7,19
FL BR (excl. bonussen): $ 296,31 -> + $ 0,33
FL BR (incl. bonussen): $ 2.466,52 -> + $ 10,96
Totale FL graph:

De graph van de afgelopen periode:

Toernooiwinsten: $ 2.125,28 -> + $ 43,09
Hobbypotjes:
Neteller: € 401,81
TAF: $ 75,00
Netbet: $ 55,76 -> + $ 43,41
Punten:
Stars: 422 -> + 777 ($10 gekocht)
Jammer dat je de flip niet kon winnen in de freelancer, maar toch weer 2 mooie grafieken
Nou zo mooi vind ik de onderste niet, daar had dikkere plus moeten staan als ik gewoon had gedaan wat ik had moeten doen (op tijd stoppen)......
Gisteren zowaar blij met een verlies van 75 cent het moet niet gekker worden :f_cool:. Maar goed als je redelijk snel aankijkt tegen bijna - $6 dan is het verlies op zo een manier beperken natuurlijk prima.