Yep, ik had gisteren ook zo een soort sessie. Goed gedaan, PC!
Goed is verkeerde woord want dan had ik gewoon plus gepakt maar ja soms zit dat er niet in. Gisteren helaas bijna zelfde soort sessie en deze keer verlies beperkt met $1,20 in het rood. Maar goed dat is beter dan de $6 die ik vorige maand paar keer pakte door te lang door te tilten....
Waarom move je niet eens een keer up? Ken je nu al 10 jaar ofzo en je speelt al hele tijd heel erg lage stakes. Op zich prima maar kriebelt het niet om wat hoger te spelen? Je hebt er absoluut de roll voor en je zal het ook wel beaten, anders moet je na 10 jaar een andere hobby zoeken
Lang verhaal, hele tijd FR gespeeld maar daar waren gewoon geen tafels meer dus moest gedwongen laag spelen. Nu maandje of 2 SH aan het spelen dus daar ben ik nog beetje aan het wennen en merk dat ik de laatste tijd te veel tilt om hoger te spelen. Ben al wel omhoog gegaan naar 0,05 / 0,10 en als ik weer in wat rustiger vaarwater zit komt dat omhoog gaan wel weer.
Gisteren lekkere sessie en $2 up in FL, einde was wat minder maar goed lekkere plus is altijd goed.
Daarnaast ook bonuspotje weer wat aan het spekken met Cardex en daarin 74 up dus ook mooi :f_thumbsup:.
Zou wel leuk zijn als de FLHE traffic weer zou toenemen, maar dan moet je denk ik wachten tot het in de VS legaal is om online te pokeren en dat gaat nog wel even duren.
Op SH is genoeg verkeer, kan nu eigenlijk altijd wel 6 tafels openen en dat is genoeg voor mij :f_tongue:.
Ik denk dat ze in de VS niet bezig zijn met online poker, derhalve denk ik dat het nooit meer legaal wordt. Jammer.
Het zou voor online poker heel goed zijn, ik mis die tijden met Amerikaanse vissen op de FL tafels.
Nooit lijkt me wat twijfelachtig, maar het kan in ieder geval nog een hele tijd duren voor het online poker daag legaal is met al die verschillende regels per staat wat het ook niet makkelijker maakt denk ik.
En gisteren weer eens $5 er doorheen getilt, dat moet ik echt gaan laten want tegen zulke minnen kan ik niet opspelen. Om half 10 stond ik $2 in min en normaal gesproken stop ik dan altijd maar ging nog even door met het gevolg dat ik uiteindelijk $7 down was. Ga mezelf maar weer straffen door de dag er na niet meer te mogen spelen op FL.
Net nog wel even de SuitRace gedaan en daarin $1,30 gepakt dus die ga ik maar gebruiken om de schuld van gisteren af te lossen ♠_frown:.
Waarom jezelf straffen? Gewoon lekker spelen, en niet meer tilten. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch. Niet jezelf straffen.
Wel vervelend, maar kan nooit kwaad om na een tilt-dag even niet te spelen.
Het bespaart eventueel een volgende tiltdag denk ik dan.
Zal deze week op de SuitRace na niet veel zijn, het is weer de laatste week van de maand dus dat betekent pauze houden. Enne daar ben ik wel even aan toe :f_love:........
Inmiddels laatste dagen met SuitRace $2,27 binnen gehaald dus dat gaat op zich lekker.
Zo dan vandaag lekker $5 bonus van de Race en daarmee verlies van van de week goed gemaakt!!
Helaas geen cash in de freelancer, misschien iets te optimistisch gespeeld met QQ in begin na 4-bet shoven en tegen KK komen te zitten. Wel nog wat terug weten te winnen deze week met de SuitRace.
Tijd voor een update na 04-11:
BR Stars: $ 315,07 -> + $ 3,40
FL BR (excl. bonussen): $ 293,29 -> - $ 3,02
FL BR (incl. bonussen): $ 2.467,59 -> + $ 1,07
Totale FL graph:

De graph van de afgelopen periode:

Toernooiwinsten: $ 2.126,14 -> + $ 0,86
Hobbypotjes:
Neteller: € 443,04 -> + € 41,23
TAF: $ 75,00
Netbet: $ 5,76 -> + $ 50,00 (uigecasht)
Punten: