Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.5 K Weergaven
TeamSchijtlijster
Legacy Member

Mooie cijfers, PC. Daar kan ik alleen maar van dromen. Toch hoop ik dat ik op een dag dit ook kan wat jij doet. Netjes!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zo een topspeler ben ik nou ook weer niet maar zolang ik de tilt buiten de deur hou kan ik zeker winstgevend spelen. Helaas staat die deur de laatste maanden te vaak open......

Beantwoorden
Citeren
pjerter
PokerStrategist

Als de deur open staat zit ik wel ergens in de buurt.
Zal ik ook eens een graph plaatsen best wel lang geleden.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zie je soms idd wel aan tafel zitten, maar eh daar jij mag geen misbruik van maken info uit mijn blog _evil:.

Beantwoorden
Citeren
pjerter
PokerStrategist

Zal ik nooit doen :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
pjerter
PokerStrategist

Zat vanavond meerdere tafels bij met 3 spelers die normaal op 2$/4$ spelen
Volgens mij komen ze op die lage stakes even bijvullen
Hoe was je sessie?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Niet al te best $6,43 down maar niet getilt dat is ook wat waard. Ook nog wat aan jou moeten doneren maar goed dat hoort er bij met QQ vs KK vs JJ......

Ik kon deze sessie gewoon niet in een goede swing komen. Komt wel weer goed!!

Beantwoorden
Citeren
pjerter
PokerStrategist

Dat gaat zeker gebeuren had eindelijk weer eens klein plusje
Zou eigenlijk meer moeten zijn maar gaf weer wat weg in handen die ik eigelijk op de flop moet folden

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

QQ tegen KK hand lijkt me wel een cooler met de toch wel vrij snelle blind structuur, maar volgende keer beter in de freelancer.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren eindelijk weer eens een sessie zonder gezeur en gewoon lekker gespeeld. De plus van $1,50 was niet overweldigend maar wel goed om te plussen.

Zie net dat ik de bagger van vorige week dinsdag nog niet gepost had met een verlies van $8,50 toch wel dieptepunt. Maar soms moet je op zo een dieptepunt komen om sterker terug te komen.

Ga nu iig weer sessies reviewen want ik heb idee dat er met tijd verkeerde dingen in mijn spel zijn geslopen die ik tijdens het spelen zelf er niet uit pik.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Altijd lekker zulke handen!!

Poker Stars, $0.05/$0.10 Limit Hold'em Cash, 6 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

Preflop: Hero is BTN with Q♣: A♣:
UTG folds, MP calls, CO folds, Hero raises, SB folds, BB 3-bets, MP calls, Hero calls

Flop: (9.4 SB) 8♣: A♦: A♠: (3 players)
BB bets, MP raises, Hero 3-bets, BB caps, MP calls, Hero calls

Turn: (10.7 BB) Q♥: (3 players)
BB bets, MP calls, Hero raises, BB 3-bets, MP calls, Hero caps, BB calls, MP calls

River: (22.7 BB) 5♣: (3 players)
BB bets, MP calls, Hero raises, BB 3-bets, MP calls, Hero caps, BB calls, MP calls

Results:

Spoiler

34.7 BB pot (0.4 BB rake)
Final Board: 8♣: A♦: A♠: Q♥: 5♣:
BB mucked 8♦: 8♥: and lost (-11.5 BB net)
MP mucked A♥: 4♥: and lost (-11.5 BB net)
Hero showed Q♣: A♣: and won 34.3 BB (22.8 BB net)

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster
Legacy Member

Ja, die is mooi!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zeker lekker en een mooie cooler voor jou :f_thumbsup:
Al had die A4 speler gewoon pre-flop moeten folden :f_wink:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Tsja maar dat is dan weer FL op lage limieten, ze denken suited A is de nuts.....

UIteindelijk gisteren trouwens 90 cent gepakt en vandaag met zeker op einde magere concentratie $1,20 dus zowaar deze week 3x een plus sessie. En belangrijker op vandaag bij fases na gewoon lekker gespeeld.

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster
Legacy Member

Keurig, PC!

Ga ook nog ff een korte sessie draaien om de chest van vandaag mee te pikken. Had nog even naar Ajax gekeken. Zonde zonde zonde....maar ze kunnen met opgeheven hoofd verder. De ploeg heeft karakter getoond. En wat een vreselijke karatetrap van Mueller....normaal een rustige jongen, en dan zo een trap...phoeh...

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Was erg leuke wedstrijd, denk wel een van de leukste die ik in jaren heb gezien.

Denk dat hij hem niet zag maar ja het was zo lomp dat rood meer dan op zijn plek was!!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Heb zelf die wedstrijd volledig gemist, maar nu zien dat ze nog een redelijke gunstige loting krijgen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren zowaar blij met $4 verlies, maar ja als je op -12 hebt gestaan is dat als eindresultaat prima. Hikte weer even tegen een tilt aan maar mezelf goed weten te herpakken en focus terug gevonden.

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster
Legacy Member

De loting...zwaar, maar voor de fans HEERLIJK! Kan Ajax die winnen? Maar natuurlijk! Het wordt hoe dan ook een prachtig gevecht.

Dat wat je daar zegt over blij zijn met een verlies ken ik als geen ander. Het lijkt negatief, een verlies, maar op die manier is bij mij het herstel geleidelijk begonnen. Eerst ging ik altijd bankroet. Daarna kwamen sessies zoals deze er steeds vaker in. En uiteindelijk...lees dat maar mee in mijn blog.

Goed bezig, PC!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oh ja heb liever een plus maar kan soms net zo "blij" zijn met verliesbeperking. Dit had flinke dreun voor BR kunnen zijn maar werd het dus niet. Gisteren een beetje saaie zo zo sessie waarin niet veel gebeurde, uiteindelijk 20 cent winst.

Beantwoorden
Citeren