Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.9 K Weergaven
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Niet echt veel te melden over gisteren, FL 30 cent up en om 9 uur gestopt om voetbal te kijken. Op Zoom nog 10 cent gepakt maar door het Zoombie ticket wel vandaag $2 gepakt.

Net ook nog even sessie Zoom gedaan en weer $1,50 up dus de bonuspot gaat lekker omhoog!!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Rest van afgelopen week een sessie Zoom gedaan voor Zoombie actie en moet zeggen dat heeft me aardig wat opgeleverd. Totaal over de helen week $10 en 1x $2 uit flip toernooi.

Gisteren kleine plus op FL maar weer mooi $2,21 in de plus op Zoom. Blijf FL te leuk vinden maar misschien moet ik toch wat meer met Zoom gaan doen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Slechte week op FL, niet 100% focus en helaas over 2 sessies $10 down, 1x te lang doorgespeeld en de andere keer wel netjes op tijd gestopt dus dat is dan positief zullen we maar zeggen.

Op Zoom wel paar lekkere sessies gedraaid en die constant in de plus. Daar over de week $7 up en 1x $2 cash in zo een Zoombie flipament.

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster
Legacy Member

Netjes toch, PC. De FL komt wel weer.

Beantwoorden
Citeren
Aglaerion
Poker Player

Ik ben met Zoom gestopt.. te veel goede spelers, en ik kon niet goed focussen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Mwah heb idee dat ik er met mijn redelijk beperkte NLH kennis toch best wel een edge heb, maar het snelle spelen moet je wel beetje liggen. Daarin helpt mijn FL achtergrond dan misschien wel, veel handen spelen en dus ook veel keuzes maken.

Beantwoorden
Citeren
Aglaerion
Poker Player

FL heb ik me eigenlijk nooit in verdiept. Met SnG begonnen, en later de overstap naar cash games gemaakt. Dat laatste ligt me het beste. En ik vind het leuk af en toe een MTT te doen. Maar voor MTT heb ik nu nog geen bankroll.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik hoor wel vaker dat een FL achtergrond best kan helpen bij NLHE. Zeker qua odds en outs is het denk ik handig.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja denk het ook, je leert prima in range denken; denk dat je er ook in MTT's best wel wat aan hebt.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren na weekje break weer FL gespeeld en mooi begin van de maand met een plus van $5,50!! Kwam wel voornamelijk van een tafel maar goed dat doet er niet zoveel toe, plus is plus.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zowel vandaag als gisteren redelijk ok sessie, niet heel geweldig en 2x zo een 50 cent up. Maar goed eerste week na break 3 sessies in het groen en $6,50 up het kan slechter beginnen :f_love:

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Je bent trouwens aardig op weg naar 100.000 views in deze blog :)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Damn nou je het zegt woop, woop _cool:

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster
Legacy Member

Leuk, zoveel views. En ja, ik doe het je niet na om zo geduldig je roll op te bouwen. Ik had jouw blog als voorbeeld genomen, omdat ook jij ups and downs hebt. Maar zo een zooi als ik ervan maak....

Goed bezig, leuke blog.

Succes!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

100K views inmiddels doorbroken :f_love:.

Gisteren door eindspurt nog een plus van $1,50 gepakt, op zich geen slechte sessie qua spel maar de lijnen wilde niet echt omhoog (of teveel naar beneden). Maar ja als ik in een magere sessie alsnog zo een plus pak dan moet / mag ik niet klagen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Altijd leuk om te halen. Al weet ik niet of die 100k views heel veel zegt. Aangezien het voornamelijk dezelfde zijn die je blog bekijken.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

DInsdag weer wat zitten klooien met een verlies van $7 door te lang door te spelen. Had moeten stoppen om half 10 met verlies van $2. Gisteren gelukkig wel weer enigszins herstel met een plus van $2,50, maar dat maakt het verlies van dinsdag nog pijnlijker. Als ik gewoon had gestopt had ik over 2 dagen gewoon een plus gepakt.

Maar goed het gevoel is wel ok de afgelopen 2 weken dus daar moet ik maar verder mee.

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster
Legacy Member

Honderdduizend views zegt weldegelijk wat, SDK. Zeker zal het zo zijn dat veelal dezelfde spelers deze blog bezoeken, maar het gaat hier om het feit dat deze blog er al een hele tijd is, plus dat deze ook nog eens regelmatig wordt bijgewerkt. Hierdoor is er altijd wat nieuws, en is het het waard om hier opnieuw te komen. Tevens heeft PC door deze blog een vaste kern supporters opgebouwd. 100k views? Keurig gewoon!

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster
Legacy Member

PC, ik vind het knap hoe je je verlies neemt. Zekers, je hebt te lang doorgespeeld, maar je gaat niet over de rooie bij een groter verlies. Je maakt het ook weer netjes goed! De manier waarop je het uitlegt getuigt van klasse. Je bent een goede speler.

Veel succes! Ik blijf je volgen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Helaas weer verlies moeten nemen, het wilde niet echt lekker. Maar positief deze keer wel gewoon gestopt en dus niet geprobeerd om het verlies goed te maken met de eerder genoemde gevolgen. Uiteindelijk $4 down, nou als het beetje mee zit kan ik die zo weer terug pakken!!

Beantwoorden
Citeren