Geheel mee eens! Goed gedaan. Hopelijk kan ik dat ook. Verlies nemen, en dan netjes wachten tot de volgende sessie. Ik vind het knap, hoor!
Zeker weten, die pak je weer terug!
Succes!
Geheel mee eens! Goed gedaan. Hopelijk kan ik dat ook. Verlies nemen, en dan netjes wachten tot de volgende sessie. Ik vind het knap, hoor!
Zeker weten, die pak je weer terug!
Succes!
Gisteren al weer $2,50 terug gepakt, had meer kunnen zijn maar laatste 10 minuten van sessie liepen bagger. Stond op gegeven moment bijna $5 in plus maar helaas die niet over de streep kunnen trekken.
Oorspronkelijk gepost door TeamSchijtlijster
Honderdduizend views zegt weldegelijk wat, SDK. Zeker zal het zo zijn dat veelal dezelfde spelers deze blog bezoeken, maar het gaat hier om het feit dat deze blog er al een hele tijd is, plus dat deze ook nog eens regelmatig wordt bijgewerkt. Hierdoor is er altijd wat nieuws, en is het het waard om hier opnieuw te komen. Tevens heeft PC door deze blog een vaste kern supporters opgebouwd. 100k views? Keurig gewoon!
Dat zeker, maar het zou leuk zijn als er ook veel meer verschillende leden zouden zijn. Dan komt er meer leven in en loopt de views nog sneller op.
Zonder twijfel waar, SDK.
Belangrijk voor het forum is dat de bestaande spelers zoveel mogelijk bloggen zodat nieuwkomers kunnen zien dat het geen dode boel is hier, en hopelijk zet hen dat ook aan om te gaan bloggen, en uiteraard andermans blog te bezoeken.
Dat zeker. Al is er nog een lange weg te gaan om het weer zo te krijgen voor ik moderator werd. Toen was er veel meer leven in de brouwerij.
Lekkere sessie gisteren met een plus van $ 3,65. Had wel wat meer in gezeten gezien de start maar helaas liep einde wat minder en daardoor nog paar dollar verloren maar blijft mooie plus.
Oorspronkelijk gepost door TeamSchijtlijster
Uitstekend gedaan!Ik blijf het knap vinden hoe je het doet.
Ik verbaas mezelf ook wel eens, heb meerdere keren met idee gespeeld om te stoppen maar het spelletje trek me teveel en ik hou er door bonussen etc nog steeds wat aan over. Gisteren iig weer groene cijfers met een plus van $2. Hopelijk blijft dit even doorgaan, want heb nog wel wat schade te herstellen van eerdere tiltsessies.......
En ook de laatste sessie van de week een plus gepakt deze keer een dollar in het groen. Niet geweldig maar lang geleden dat ik 3x in een week een plus heb gepakt. Stapje voor stapje BR weer herstellen naar wat hij was en dat moet lukken als ik die tiltsessies buiten de deur hou.
Goed zo! Fijn om te zien hoe je je er doorheen ploetert. Want ja, dat is poker soms...ploeteren. Maar je hebt weer plusjes, en de tilt weer even weggehouden.
Succes volgende week!
Toch een mooie week gehad zo te lezen. Succes inderdaad voor deze week. Al is die alweer bijna halverwege
Helaas gisteren een mindere sessie maar goed niet getilt en merkte gewoon dat er te veel idioten aan tafel zaten. Zou dan mijn spel aan moeten passen maar doe dit te weinig, resultaat $5,77 in de min maar positief dat ik wel mijn ding ben blijven doen en op tijd ben gestopt.
Daarnaast zondag de marathon van Rotterdam gelopen, lijk nu wel een houten been te hebben maar ben er toch stiekem wel trots op. Niet zo zeer op de tijd van 4:35 maar gewoon feit dat ik hem uit heb gelopen. Qua tijd zat ik tot 30 km op 3:30 maar niet veel daarna schoot kramp in de kuiten en dan is 10 km nog ver.......
En deel van de schade al weer weten te herstellen met een plus van $4 gisteren. Alleen maar meer bewijs dat gewoon rustig blijven met een verlies uiteindelijk beter is.
En ook gisteren een plus van $4 waardoor ik deze week alsnog een plus pak. Tuurlijk balen van maandag maar ja met rustig spel de dagen er na het mooi weten te herstellen. Dat is in het verleden wel eens anders gegaan ♠_cry:.......
Geen geweldige sesie gisteren maar goed alsnog een plus van $1,30 dus ja waarom dan klagen. Langzaam maar zeker begin ik na een hele tijd weer beetje in een flow te komen. Zlang ik die tilts maar buiten de deur hou moet het weer goed komen.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
En deel van de schade al weer weten te herstellen met een plus van $4 gisteren. Alleen maar meer bewijs dat gewoon rustig blijven met een verlies uiteindelijk beter is.
Dat is een waarheid als een koe, maar soms wel lastig om mentaal toe te passen.
Gisteren een kleine sessie voor Ajax gedaan en ook kleine winst van een cent of 30, niet al te boeiend maar goed weer een stapje omhoog.