Redelijk korte sessie gedaan met maar 45 minuten maar wel bijna hele sessie op plus van rond de $1,50 tot $2 gestaan. Uiteindelijk $1,50 over gehouden ben ik op zich tevreden mee, focus was niet hoe hij moest zijn dus had ook heel anders af kunnen lopen.....
Zowel gister als vandaag geen beste sessie, kreeg er niet echt een lijn naar boven in. Maar goed ben mijn spel bleven spelen en 2x een plusje op de borden van resp 0,28 cent en 0,35 cent. Niet al te geweldig maar beter dan een min :f_cool:.
Spelen gisteren weer lekker opgepakt met op einde nog sprintje voor een plus van 85 cent. Op zich niet verkeerd gespeeld maar vooral in begin wat vieze beats tegen of een gast die met AA en KK alleen maar downcallde. Op zich best want als ie goed had gespeeld had het me meer gekost maar blijft irritant.
Vraag me niet hoe maar heb er gisteren alsnog plus uit weten te sleuren. Speelde zeker in het begin niet helemaal 100% en er zat ook wat irritatie maar uiteindelijk de boel op rijtje gekregen en mindset werd beter. 30 cent is niet top maar ik weet me te herpakken door mijn ding te doen. Paar maanden terug had dit geheid dikke min geworden maar nu dus niet.
Best wel een achtbaan de graph van sessie:

We gooien de grammofoonplaat er weer eens in, mager begin van sessie maar gewoon lekker rustig gebleven en uiteindelijk na mooi handje net rond normale afsluit tijd van sessie alsnog 90 cent gepakt. Wanneer krijg ik nou eens sessie die ook gewoon lekker begint, ben wel weer eens toe aan een sessie met +$5 of zo :f_drink:....
Mooi hersteld. Ik denk dat er toch best veel mensen zin hebben om in een echte achtbaan te zitten. Al zal het dit jaar niks worden, maar je weet het nooit.
Helaas gisteren niet weten te herstellen of eigenlijk wel maar wou mezelf helemaal in groen spelen. Was slechte sessie qua focus en spel, wist me uiteindelijk van $4 in rood terug te spelen naar $0,50 in het rood. Had zelfs kans om met AA vs KK in groen te komen alleen verloor ik bijna $2 pot omdat ie turn K hitte. Daarna motivatie wat weg en tilterig gespeeld om ver weg te zakken naar bijna -$7. Gelukkig nog wel iets weten te herstellen naar -$4,75 maar dit is helaas wel schoolvoorbeeld van te lang doorspelen. Iets langer doorspelen mag zolang ik focus nog heb, maar die had ik nu totaal niet laatste uur.......
Jammer, maar wel lesgeld. Roept wel eens de vraag op wanneer die lessen nu eens voorbij zijn. Misschien idee voor Rutte? Alle tiltsessies op slot i.v.m. anderhalve meter niet-samenleving?
Nou de tilt hield zich er tot gisteren goed aan, merk dat ik sinds ik thuis werk wat meer rust in mijn hoofd heb en zulke dingen minder voorkomen. Maar ja soms gaat knikker nog uit het putje zeker als ik te lang doorga......
BR is nog meer dan springlevend dus geen zorgen, dat kleine deukje kan ie wel hebben.
Weer iets weten te herstellen met plusje van 20 cent maar helaas nog steeds niet een sessie die ook goed begon. Moet de laatste weken zo vaak na matige start de boel herstellen wat dan vaak gelukkig wel lukt maar ideaal is anders.....
Gisteren 50 cent gepakt, weer mager begin maar goed herpakt. Vandaag voor Cardex gespeeld en daar alvast $1,42 gepakt, dadelijk weer eens een FL sessie spelen kijken wat dat op gaat leveren.
Ik had vandaag het ontzettend hoge bedrag van 20 cents uit de cardex! Super blij mee. Kan ik net een 2 tal blinds voor betalen....
Ach ik zie het maar als gratis geld, halfuurtje klikken en hopelijk naast die bonus ook nog wat winst uit handen zelf.
De sessie van gisteren was weer flut, begin mager en weer terug weten te grinden naar kleine winst van 14 cent. Moet echt kritisch kijken hoe ik in begin speel, misschien moet ik maar iets langer de kat uit de boom kijken voortaan. Maar goed een plus is een plus......
Zojuist weer even sessie gedaan voor Cardex en in totaal 4,62 up. Hitte paar keer heerlijk met geflopte quads 9 en geflopte set A. Tegenstanders bleven heerlijk callen, tsja dan is winnen wel heel makkelijk zelfs met mijn beperkte NLH kennis :f_tongue:.
Fijn dat je winst bij nlh weer goed was, vervelend dat fixed limit zo matig verloopt in het begin van de sessie