Ik ga er iig wat meer op focussen, zoals altijd zal het deels pech zijn maar misschien speel ik net wat te loose in begin omdat ik nog te weinig info heb over spelers.
De sessie voelde goed gisteren en begin ook zowaar niet bagger, begon wel meteen met QQ en A op river maar dat was het wel. Had gedacht meer winst te hebben en uiteindelijk viel de 34 cent dus ook best wel tegen. Een tafel wilde niet en die heeft blijkbaar meer gekost dan ik dacht. Wel chest kunnen open en daarmee via Spin & Go ticket nog $1 weten te pakken. Speelde hem niet best maar ja tegenstanders nog minder ♠_tongue:.
Vandaag weer 80 cent uit Cardex weten te peuteren, niet verkeerd met de handen die ik kreeg.
En weer $1,30 er uit gepeuterd, gewone winst was maar 30 cent dus dat viel beetje tegen maar dan maakt een chest met $1 wel wat goed. Had wel meer in sessie gezeten maar merkte dat ik soms wat ongeduldig speelde.
Die kans is ook 93.899%, $1 is 5% kans, verwacht hem ook niet meer te krijgen nu.....
Was geen beste sessie eerst KK vs 8T die trips hit en later nog keer AA vs 66 die set hit. Was in beide pot committed maar uiteindelijk toch nog kleine plus er uit weten te trekken met 32 cent. Oftewel tot nu toe is Cardex me goed gezind, leuk om bonuspot weer wat te vullen.
Gisteren weer 50 cent + 39 cent uit spelen en vandaag 20 cent - 5 cent wederom uit spelen.
Had weer last van bekend fenomeen namelijk slecht starten en dit keer deels door externe factoren. Er waren maar 2 tafels en duurde erg lang voor ik 1 plekje had en tweede duurde onderhand 45 minuten. Had wel lege tafel geopend maar daar wilde blijkbaar niemand bij komen zitten :f_ugly:. Wilde daardoor iets te veel op 1 tafel maar sessie iets uitgerekt omdat ik nog ticket voor KO freeroll had. Uiteindelijk 36 cent gewonnen op de FL tafels en uit het KO toernooi nog 2 KO's gepeuterd dus nogmaals 36 cent.
In mijn lunchpauze weer voor Cardex gespeeld en ook daar in het groen met plus van 53 cent, ga zo FL sessie doen hopelijk wat meer verkeer dan gisteren.
EINDELIJK gisteren weer eens een FL sessie die van begin tot einde lekker liep en dan weet ik ook wel te scoren. Iets meer dan $4 up en zowaar voor eerst in tijden weer eens een sessie met een ander cijfer voor de komma dan een 0 :f_thumbsup:. Speelde gewoon lekker en hitte ook veel handen tsja dan is FL heerlijk spelen.
Net ook weer een Cardex zoom sessie achter de rug, zakte in begin wat weg, daarna dubbel met AK en uiteindelijk 79 cent gepakt.
Zowel BR als bonuspot stijgt laatste weken gestaag maar stabiel.
Vandaag ook maar 20 cent en 2 cent uit de handen zelf, is dus wat mager maar goed een plus is een plus moet toch iets doen in pauze :f_love:.
Daarnaast gisteren een plus van $1,20 te pakken, zit er over te denken om binnenkort over te stappen naar hogere limiet. Ben zwaar over rolled voor FL 0,05 / 0,10 maar denk eerst nog maandje lekker stabiel spelen zonder rare tiltsessies. Heb ze beter onder controle maar dat moet wel zo blijven.
Oorspronkelijk gepost door advancedTN1984
Mooi, ik had vandaag volgens mij 20 cent uit cardex
Vandaag ook weer 20 cent. Die cardex is wel grappige graphics met de rollende cijfertjes. Die kistjes vallen me dan weer tegen wat betreft het geld.
Die komt bij mij ook erg vaak voorbij laatste dagen, vandaag ook weer maar uit handen daarnaast ook 76 cent gehaald dus wederom prima.