Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.7 K Weergaven
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Geen fijne sessie gisteren was combinatie van villians die agressief speelde, niet wilde opgeven en ik hitte bar weinig. Nou kan je vertellen dat is geen beste combinatie. Stond op gegeven moment $7,50 in rood maar hier uiteindelijk nog een verlies van kunnen maken van $3,50 dus op zich niet eens verkeerd gezien sessie.

Net weer Cardex gedaan 29 cent + 20 cent uit chest, krijg de laatste dagen wel erg vaak 20 cent :f_mad: _cry:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Had gisteren eigenlijk niet moeten spelen, was te moe. Knalde gelukkig uit startblokken anders had ik wel eens verlies kunnen draaien. Merkte dat ik focus niet had en dit werd tijdens sessie steeds minder. Uiteindelijk nog een 19 cent gepakt dus alsnog plus gepakt.

Net ook weer een Cardex sessie 55 cent uit spelen en 50 cent uit chest dus dat is prima.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Vergelijkbare Cardex vandaag met 54 cent en 50 uit chest. Had wat meer in gezeten maar moest in de een na laatste hand op flop KK folden na huge reraise, rook enorm naar AA hoe ie speelde en dan wil ik voor Cardex geen risico nemen.....

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Heb jij cardex voor nl2?

Bij mij start ie bij nl10....?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja heb dat wel eens eerder gehoord dat het op verschillende limieten is, ben natuurlijk maar een low limiet visje zeker op NLH :f_love:.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

ik ben niet meer rolled voor nl10 en ga het dan maar niet spelen :-D

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Beetje te agressief stack weg gespeeld met Q nog wat, had niet gehoeven en met hangen en wurgen alsnodg kleine plus gepakt door 41 cent verlies van 50 cent uit chest.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Lekkere KK vs K8 met K op flop bracht met 90 cent + 20 cent uit chest, oftewel we gaan vrolijk door!!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren weer FL sessie gedaan en merk dat het lastig is om uur focus te houden. Begon erg goed en steeg naar een plus van dik $2. Ik merkte echter dat concentratie en daarmee winst weg zakte. Uiteindelijk zelfs paar minuten voor einde sessie (stop normaal 21.30) gestopt met nog kleine plus van 20 cent.

Net ook weer een Cardex sessie: 77 cent uit handen en 20 cent uit chest.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Weer soortgelijke sessie gisteren, iets beter geconcentreerd maar had meer ingezeten. Helaas op gegeven moment ook maar 1 tafel en daarmee was het lastiger om verlies op 1 tafel goed te maken. Is wel gelukt en uiteindelijk 25 cent up.

Cardex vandaag 87 cent uit handen en 50 cent uit chest.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Weet nog steeds niet hoe ik gisteren alsnog 60 cent winst heb gepakt. Stond op gegeven moment $3 down, rustig gebleven en daar dollar van af weten te halen. Kreeg toen in 2 handen dikken potten en stond toen in 1x in de plus, daarna ook maar meteen gestopt soms moet je blij zijn met wat je hebt :).

Cardex 58 cent + 50 cent uit chest; speel iets gecalculeerder op NLH en dat scheelt toch wel heel wat swings.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Het was me het Cardex ritje wel vandaag maar goed uiteindelijk 22 cent verlies uit handen + 50 cent uit chest; soms moet je daar gewoon blij mee zijn. Had deze keer 4x BI nodig van $1; 1x mager gespeeld Q9, 1x pech dat iemand zijn set 55 had geflopt en 1x pech op river nadat ik AA vs Kx zat en hij de 4-card SD hit.

Maar goed ook wat geluk door een keer quads J te floppen en een van laatste handen voor $3,80 een AK die won van QQ / AJs door K op flop.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Cardex vandaag uit handen 1,05 up en 20 cent uit chest na AA die won van AT en AJ :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Mooi!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Cardex 34 cent en 20 cent uit chest, maar dat was deze keer meer geluk dan wijsheid.... In laatste hand was A5 genoeg tegen een KQ die FD had, als ik die had verloren stond ik nog maar op 32 cent maar goed het was dus nog genoeg en daarmee dus winst.

Beantwoorden
Citeren
bayleysa
Legacy Member

Deze blog is gewoon 12 jaar oud

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja en ik bijna 37 :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Respect!

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Topper!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Helaas geen Cardex meer dus moet het weer van mijn 3 sessies FL per week hebben. Gisteren weer sessie gespeeld en wat zal ik zeggen niet echt top gespeeld en wat scared spelen op einde. Wederom dus mindere focus uiteindelijk wel 23 cent up maar dit had vele malen beter moeten zijn.

Beantwoorden
Citeren