Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.4 K Weergaven
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Twee update in een en eigenlijk ook 2x zelfde verhaal, niet volle focus voor hele sessie door vermoeidheid en warmte en daardoor 2x kleinere plus van 30 cent en 40 cent. Niet top maar beter dan niks en ik ben toch weer even lekker bezig geweest :).

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Eindelijk eens een sessie zonder veel tegenslag en dan kom er ook meteen mooie plus uit. Er zat vis aan tafel en ik kreeg het geld er op goede manier in. Uiteindelijk $3 nog wat up en dat zijn de betere plussen. Daarnaast ook nog wat spin @ go gedaan voor de lol (moet toch iets tijdens thuisvakantie :) ) en daar ook nog een $2,75 uit 6 toernooien gepeuterd.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Wel goed dus!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Laatste sessie was stuk minder, was net terug gekomen uit een flinke dip en had toen nog 1 puntje nodig voor een chest dus toen nog even tafeltje opgestart. Gevolg het punt binnen maar ook weer verlies te pakken. Vraag me niet hoe maar ook 2e keer weer terug gekomen van $3 in het rood om uiteindelijk 30 cent te pakken. Niet top en ook zeker niet goed gespeeld maar gezien omstandigheden moet ik er tevreden mee zijn.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren maar 1 tafel beschikbaar en als je dan weinig handen krijgt is het lastig maar er toch 45 cent uit weten te peuteren. Blijf redelijk stabiel plussen pakken, die moet ik alleen omhoog zien te krijgen; merk dat ik tijdens spelen fouten maak en soms te loose af call dat moet er uit.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Klinkt toch wel weer positief!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hey zolang ik in groen sta is het positief toch? _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

_drink:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren echt een bagger sessie, zat me toch een partij te tilten en spewen. Heeft me uiteindelijk $9,40 gekost dus daar gaat mijn uitcash pot voor een groot deel. Speelde echte veel te loose zowel limpen en raisen en legde handen te vaak niet weg. Stond na uurtje op een min van ongeveer $2,50 dus het verschil heb ik maar uit potje gehaald.

Mag best keer verlies hebben maar niet zo.....

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Oei :-(

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Weinig gepost vorige week, was er dinsdag avond even helemaal klaar mee. Weer combinatie van pech en veel slecht spel gaf verlies van $6 en dat is totaal onnodig. Mag best een keer verlies hebben maar zulke dagen mogen niet....... Weet gewoon dat ik reeksen van een maand plussen kan pakken als ik maar normaal blijf doen.

Heeft wel een knop bij me omgezet, de dag erna lang getwijfeld om te gaan spelen en uiteindelijk wel gedaan. Rustig gebleven en wat minder handen gespeeld wat goed uit pakte met winst van $3. Vervolgens uit een chest een spin & go ticket die pot van $3 gaf verzilverd en dus over twee dagen nog een plus ook.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

GIsterenavond niet thuis dus nu pas de maandag update :). Lekker gespeeld, rustig gebleven en weer mooie plus van net geen $3 :f_thumbsup:.

Moest mezelf weer paar keer inhouden maar dat lukte en wel paar goede handen gepakt voor mooie winst.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Congrats! Toch weer stevig het geld aan 't terugpakken :-)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Jazeker als ik die rare fratsen niet uithaal kan ik het wel :f_cool:..... Moet me niet zo laten opfokken door fish en ze met de nuts uitkleden, niet ieder potje met marginale handen proberen te winnen.

Twee wat mindere dagen gehad gisteren redelijk snel $1,50 down maar toch nog weten te herpakken naar 40 cent plus. Vandaag kleine sessie gedaan om chest vol te maken, stond op gegeven moment dikke dollar up en toen dollar down maar uiteindelijk 20 cent gepakt. Chest completed en uit spin & go ticket $3 gepakt dus toch positieve dag!!

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

We blijven gelukkig mensen, hebben zo af en toe(niet te vaak doen uiteraard) zo onze mindere dagen. Truc is om het dan zo te verbeteren dat de mindere dagen beter worden tov eerst.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Sinterklaas komt vroeg dit jaar, kreeg een WCOOP chest en dacht zal wel een of ander crappy ticket in zitten. Tot mijn verbazing zat er $55 cash in, meer dan leuke verassing!!

Ik zou haast er WCOOP main event mee gaan spelen, NOT :f_cool:.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Gaat zekers naar je uitcashrolletje?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

50-50, heb nogal wat geld verkloot afgelopen maanden dus dit helpt met herstel van play roll en uitcash roll.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

run je weer goed?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zat afgelopen weken wat minder in vel en dat heeft ook gevolgen voor BR gehad en dan vooral de spaarpot op mijn EUR account. Heb er 40 euro door heen gejast met te lang doorgaan en tot overmaat van ramp op te hoge limieten gaan zoomen. Doe ik op FL nooit hoger gaan spelen maar wat ik zeg zat niet goed in vel door al dat corona gezeik. Begin weer wat meer rust in mijn kop te krijgen en dan komen de resultaten ook wel weer. Gisteren $2 uit wat vissen getrokken, had meer in gezeten maar de vissen gingen laatste 15 minuten wat terug happen.

Gelukkig was het maar de uitcash pot waar ik eigenlijk niks mee doe maar zonde is het wel. Heb ook meteen mijn NLH limiet op 0,01 / 0,02 gezet om dit in toekomst te voorkomen. Had al limiet op SNG's gezet, maar goed blijkbaar heb ik me soms niet in de hand dus dan moet het maar.

Beantwoorden
Citeren