Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.9 K Weergaven
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Vind FL qua spelletje gewoon wat leuker, meer actie en leukere spots. Verder in verleden idd wel begonnen met FL omdat ik weet dat ik nogal kan tilten. Is minder geworden maar dat zit er nog steeds wel in helaas.

Anyways donderdag 63 cent uit spelen en 20 cent uit chest en gisteren 1,12 uit spelen en 50 cent uit chest.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Vandaag $0,72 uit handen + als extra bonus $1 uit chest; veel meer kan ik niet vragen :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Kreeg net niet echt weg naar boven te pakken en duurde me iets te lang (dus wat mindere handen zitten bluffen); uiteindelijk 27 cent verloren in handen maar in chest zat een dollar dus alsnog 73 centen omhoog.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Dat is wel goed!?

Beantwoorden
Citeren
Poefters
PokerStrategist

Hey pcbeem,
Gezien jij toch wat grind...mijn free trail van holdem is afgelopen, zijn er alternatieven? eventuele gratis?
Had even gedacht via een nieuwe email dat ik terug 30 dagen weg was maar blijkbaar niet :)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Je zou Poker Tracker kunnen proberen, verder zijn er volgens mij niet echte goede HUD programma's.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Hand2note is op de stake die je speelt gratis.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Vanmiddag 59 cent uit handen en 20 cent uit chest. Moest wel een risicovolle call voor maken met paar 9. Het rook wel erg sterk naar een bluff met gemiste draw van villian en dat bleek ook. Maar goed was me er van bewust dat ik risico aanging, dus als het anders was uitgepakt so be it.......

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Lekkere FL sessie achter de rug gisteren. Niet veel tegenslag en redelijk steady omhoog naar uiteindelijk $2,50. Daar ben ik dik tevreden mee!!

Net nog een zoom sessie gedaan; 1x 2 outer tegen op turn en 1x een mee op turn maar die bracht mooie pot op en dus 99 cent uit handjes en 50 cent uit chest.

Hiermee is tiltsessie van vorige week dinsdag weer uitgewist :f_love:, nu weer door naar boven.

Beantwoorden
Citeren
Poefters
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door advancedTN1984
Hand2note is op de stake die je speelt gratis.

Oke, dat ga ik eens uitproberen!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Uit de FL sessie van gisteren 80 cent gepeuterd, had iets meer kunnen zijn maar verloor op einde nog met AA van een 46 die zijn straat maakte op turn. Echt waarom zulke gasten nog in een raise pot zitten :f_mad:. Maar goed een plus is een plus en ik moet er maar tevreden met zijn.

Net nog een cardex sessie gedaan uiteindelijk uit handen 9 cent down maar door 20 cent chest alsnog winstje. Zat wat tegen met een AKs vs AA en nog een hand waarbij iemand met AK mijn toppair Q op river kraakte. Uiteindelijk alsnog wat terug weten tegen pakken met QQ vs KJs die pre meteen alles er in gooide.....

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Redelijk korte cardex sessie in 15 minuutjes klaar net voor einde nog een KK waar ik 20 cent uit haalde en uiteindelijk 17 cent + 20 cent uit chest up. Gisteren ook sessie gedaan en dat was 48 cent + 50 cent oftewel die cardex blijft profitabel voor me zijn. Het trekt volgens mij net wat andere spelers die sneller folden en daar weet ik als FL speler wel raad mee :f_cool:.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

En weer twee cardex sessies verder gister 14 cent + 20 cent dus niet schokkend.

Vandaag 2x KK verloren dus $2 rebuy gedaan; uiteindelijk TJ vs 56 gepakt die mij er uit wilde bluffen terwijl ik TPGK en SD had en villian helemaal niks. Vervolgens mooie pot gepakt met ja daar is ie weer KK nu vs 66 en dus uiteindelijk $1,88 + 20 cent bij mogen schrijven.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Het houdt deze week nog niet over; op de FL sessie met hangen en wurgen 20 cent up maar dat ging van geen kanten op 1 tafel en was ook wat te loose.

Net weer een cardex sessie 26 cent down maar uit chest wel 50 cent dus per saldo up, maar ook dat liep niet geweldig dus....

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Alle beetjes helpen. Volgende keer heb je misschien weer meer winst in een sessie.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Woensdag weer kleine plus 10 cent down uit handen en 20 cent in chest. Gisteren stuk betere dag met 84 cent up uit handen en in chest 50 cent. Daarnaast stond er bij inloggen een bonus chest en daar zat $5 in, geen idee waarom ik die krijg maar zeg er geen nee tegen :f_cool:.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Run je nog goed?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Weekje niet gespeeld, pak soms even pauze om dan weer fris verder te gaan.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren weer sessie gedaan, was wat roestig en niet top gespeeld maar wel $1,80 up dus qua resultaat prima. Heb alleen door minder spel ook wel wat geld laten liggen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Met moeite er een kleine plus uit geperst gisteren, dikke hand verloren met KK vs AA vs K6. Hitte op flop set dus ging er vol voor en uiteraard hitte de K6 straat op river met een runner runner...... Daarna moest ik dus in de achtervolging maar op einde van sessie er toch nog groene cijfers uit geperst 12 cent up.

Beantwoorden
Citeren