Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.9 K Weergaven
advancedTN1984
Oldschool Grinder

ai, vervelend.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren wel weer $1,50 terug gepakt, lekker eindsprintje bracht me van kleine winst naar mooie winst :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Fixed limit cashgames, wordt dat eigenlijk nog gespeeld? 😛

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

FR is zo goed als dood maar SH is het nog prima te doen.

Beantwoorden
Citeren
Poefters
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
FR is zo goed als dood maar SH is het nog prima te doen.

Idd.
Ik merk dat normale FR tables echt nog weinig volk trekt...Wat is er dan in de plaats gekomen?
Echt de SH games en de Zoom tables?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Op fixed limit is er niet echt alternatief gekomen voor FR, denk dat veel mensen gewoon gestopt zijn. OP NLH denk ik dat veel mensen die normaal FR speelde naar Zoom zijn gegaan.

Beantwoorden
Citeren
Poefters
PokerStrategist

Is er ergens een goede strategy of videos voor zoom?
Ik speel niet graag met de strategie van NL2/N5/NL10 op de fast fold baan :)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

In principe speel je denk ik op zoom niet eens zo heel anders dan op gewone tafels. Mag misschien tikkeltje losser omdat sommige (te) veel op goede handen wachten.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gisteren trouwens prima sessie, lekker rustig uurtje gespeeld na weekje pauze $2,75 gepakt. Niet veel reden tot klagen dus, hopelijk gaat het zo dadelijk ook zo (of beter :f_cool: ).

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Laatste 2 sessies van het jaar er weer op zitten, 2x plusje maar ook 2x een vervelend gevoel aangezien er meer in had gezeten. Zeker gisteren door mindere concentratie geld weg gegooid. Stond op gegeven moment bijna $4 up en zeker $1 tot misschien wel $2 verknald door te makkelijk af te callen.

Gisteren 60 cent up en vandaag 20 cent, maar goed 3 sessie en 3x winst (met uitzicht op meer); het kan slechter.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Ach mooi, hoe was je jaar?

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Gelukkig nieuw jaar folks! :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Gelukkig nieuwjaar!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Net een thread voor aangemaakt: https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=92284
Hetzelfde allemaal.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Jullie ook een mooi nieuw jaar.

Hoe 2020 was? Prive net zoals voor bijna iedereen ruk maar op pokervlak ben ik tevreden. Minder echte uitschieters naar beneden en als ik dan keer wat verloor dan was het niet dagen achter elkaar meer dan $5 of zo. Dat thuiswerken is niet top maar voor rust in mijn kop is het wel goed.

Qua resultaten, die heb ik zo niet precies bij de hand. BR is leuk gestegen (denk zo een $100-$150) en nog paar keer wat gewoon in freelancer (ook nog wel $100-$200 gepakt) dus al met al tevreden.

In 2021 vooral werken aan die mindere fases in een sessie. Heb nog te vaak dat ik in sessie kwartiertje of zo minder speel qua concentratie en dat moet er uit.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Met hangen en wurgen een winstje uit FL sessie weten te halen. Kreeg bar weinig handen en kon de veelal verloren blinds terugpakken met leuke run op einde. Naja so be it, soms zit het mee en soms tegen.

Daarnaast is er ook weer Cardex dus tijd om spaarpotje op te krikken. Gisteren 89 cent + 50 cent uit chest en nog 29 cent en 50 cent uit chest.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Afgelopen dagen niet helemaal lekker in vel qua slapen, trek die overgang van weekje vrij en ander slaapritme overgaan naar normale ritme niet best. Waar ik gisteren mee bezig was geen idee maar zat echt veel te loose te spelen. Tot 2x alsnog bijna in het groen gekomen maar ook 2x net zo hard weer terug gelazerd door teveel te willen. Uiteindelijk $6 down, balen maar goed daar kom ik ook wel weer bovenop.

Vandaag na sessie Zoom voor Cardex maar niet meer gespeeld, ook daar deed ik rare dingen. Uiteindelijk met een mirakel nog 3 cent + 20 cent uit chest gepakt maar spel zat niet goed......

Beantwoorden
Citeren
Poefters
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Afgelopen dagen niet helemaal lekker in vel qua slapen, trek die overgang van weekje vrij en ander slaapritme overgaan naar normale ritme niet best. Waar ik gisteren mee bezig was geen idee maar zat echt veel te loose te spelen. Tot 2x alsnog bijna in het groen gekomen maar ook 2x net zo hard weer terug gelazerd door teveel te willen. Uiteindelijk $6 down, balen maar goed daar kom ik ook wel weer bovenop.

Vandaag na sessie Zoom voor Cardex maar niet meer gespeeld, ook daar deed ik rare dingen. Uiteindelijk met een mirakel nog 3 cent + 20 cent uit chest gepakt maar spel zat niet goed......

Zoom voor cardex?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja zal ongetwijfeld geen top NLH spelen maar het is genoeg om winstgevend te spelen :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Njah, goed toch, zet dat winst niet aan om wat meer nl h te spelen. In plaats van fixed limit waar alles al theoretisch bekend van is?

Of ben je dan te bang om geld te verliezen? Door tilt enzo.

Naja, gewoon doen wat fun is.

Beantwoorden
Citeren