Vandaag niet veel DoN's kunnen spelen, eigenlijk alleen vanmorgen. Toen heb ik er 6 gedaan. In de eerste 2 ging ik mee met het niveau van de donks mee en dat pakten niet zo goed uit (was denk ik nog niet helemaal wakker). Daarna nog twee sessie van 2 opgestart en beide gewonnen.
Verder ook nog in Bronze Freeroll, Silver Freeroll en BOD meegedaan.
Bronze: bijna ITM verloor alleen van BB die JJ had terwijl ik 88 had in SB. Ik had daar ruim ITM kunnen komen als ik niet had geraisd maar om de $ 1,20 kan ik niet echt rouwig zijn. Anders had ik daar makkelijk ITM kunnen komen (had 8500 chips en er waren nog 191 man over toen ik er uit vloog.
Silver: 45e geworden en dit betekende weer $20 op mijn Titan account erbij als extra backup.
BOD: door mijn goede prestatie in de Silver Freeroll, kon ik me niet echt concentreren op de BOD, maar daar ook nog 1220e geworden (990 zouden ITM komen) na een mislukte steal op BB.
Vandaag 6 DoN's gespeeld en 4 gewonnen (winrate 66,67%)
BR Stars einde sessie: $549,34
BR Stars begin sessie: $540,44
resultaat sessie: + $ 8,90
Winrate vanaf augustus 2008: 57,35 %
Winrate januari 2009: 55,78 %
BR Titan: € 41,74 (+ € 15,57)
@Tim wanneer ik overstap, geen idee. Ik wil eerst meer tafels tegelijk aanleren en dit leer ik liever op $5 niveau dan op de $10 DoN's.
En een winst van $30 per dag zoals ik de afgelopen dagen haalde is lang niet slecht (mij hoor je dan niet klagen :P). Zou per maand neerkomen op zo een $750 en daar hoor je mij dan niet over klagen als ik dat vol kan houden. Maar eerst ga ik me richten op multi-table spelen (denk per week één tafel erbij nemen om uiteindelijk op 6 uit te komen) en daarna stap ik over naar $10.
Ik denk dat ik beter stapje voor stapje omhoog kan gaan dan in één keer 6-tabled te gaan spelen. Als ik zulke scores zoals vandaag en gisteren haal met twee tafels scoor ik beter dan met middelmatig niveau aan 6 tafels (in ieder geval meer winst).