Heb het door wat spammen uit kunnen stellen maar dan toch maar een update van gisteren. Liep voor geen bal een uiteindelijk $22 down, misschien moet ik nu maar eens echt voor een langere periode op 0,10 / 0,20 blijven spelen.
Ik weet dat ik het wel kan maar ja sinds enkele maanden zit het mentaal gewoon niet meer lekker ♠_frown:. Op 0,25 / 0,50 wil het gewoon even helemaal niet en dat gaat me in mijn kop zitten. Zit vaak van te voren bij een sessie al te malen met idee zoals wat als...., het zal wel weer.... enz.
Als ik begin te spelen is mood vaak wel ok maar zodra er ook maar 1 beat komt gaat er vaak een knop om van zie je wel weer dit wordt niks. Op zich gaat de knop na die ene beat vaak nog wel om maar op een gegeven moment is mijn max ook op.
Nu twee weken op 0,25 / 0,50 -> drie minnen en drie plussen maar helaas zitten de minnen veel hoger en dus bijna $50 down. Op zich normale swings maar ja als het mentaal al niet goed zit kunnen zulke dingen gewoon niet leiden in mijn kop.
Kortom mijn plan ik ga gewoon 3 maanden op 0,10 / 0,20 spelen en proberen daar mijn hoofd weer leeg te krijgen, de boel weer op een rijtje te krijgen, de FL BR weer wat herstellen die zit namelijk nog maar rond de $100 en misschien nog wel het belangrijkste vertrouwen tanken.
Ik zal niet altijd winst maken maar de swings zijn op een leveltje lager ook wat lager. Op 0,10 / 0,20 heb ik max ooit $20 of zo verloren en dat is op 0,25 / 0,50 +/- $50 en dit kan ik niet een paar sessie achter elkaar hebben nu ik wat uit heb gecasht (en ook mentaal niet).
Dit is mijn graph van mijn terugkeer op 0,25 / 0,50:

Dan helpt het uiteraard ook niet dat ik qua bonussen totaal droog sta maar ja ik moet en kan ook zonder bonussen gewoon winstgevend spelen. Dit weet ik gewoon maar het wil totaal niet lukken.
Tot slot nog even de totale graph (incl. bonussen):

Ziet er door bonussen stiekem stuk beter uit maar helaas lijkt er maar geen eind te komen aan alle kommer en kwel. T/m handje 120K gaat het redelijk stabiel omhoog maar toen eerste swing(etje) naar beneden. Daarna sterk herpakt (mede door upswing), maar na de top op handje 160K wil het vooral op 0,25 / 0,50 totaal niet meer vlotten.
Stiekem kijk ik ook wel weer beetje uit naar 2012 dan heb ik zowaar weer wat stellars in het zicht. Nu zit ik vast op degene van 5.000 punten en die ga ik gewoon niet halen. En in zulke fases doet verlies extra pijn zonder stellar of een leuke reload. Heb nog zo een 500 VPP nodig voor een $50 bonus die ik ga kopen dus daar zit wel een lichtpuntje op me te wachten.
Ik weet het het is tl dr maar ja moest dit even kwijt en nu rest mij niks dan gewoon minimaal 3 maanden lager (misschien wel te laag) te spelen. Maar goed ik moet eerst zaken in mijn hoofd weer op rijtje krijgen. Tilt ligt vrees ik zwaar op de loer en dat moet ik proberen te voorkomen.