Ga naar het forum
pcbeem FL-grinding ...

Meldingen
Alles wissen

pcbeem FL-grinding op weg naar .......

5,669 Berichten
167 Gebruikers
40 Reacties
184.4 K Weergaven
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou het moet dus kunnen:
"Thank you for your email.

You can still block a deposit method like Moneybookers (Skrill). If Moneybookers is blocked there is no limit to what you can withdraw using Neteller. Please consider below information carefully.

Cashouts will be credited back to any and all of the following methods that you have used to make deposits, in the order below.
1. VISA, Entropay Visa
2. NETeller
3. Moneybookers and ClickandBuy

Also, cashouts are processed back to your original purchases, from the oldest purchase to the most recent.

Because you have used Moneybookers to purchase recently, your cashouts will be automatically processed back to this method up to the amount purchased; which in your case is USD $ ...,.. (€ ...,..)

If any of the deposits with the above methods were made in a currency other than USD, your cashout amount will be converted by PokerStars to the same currency used to deposit originally before sending it to your VISA, Entropay Visa, NETeller, Moneybookers or ClickandBuy balance. PokerStars does not charge conversion fees.

We apologise for any inconvenience as this policy is a security feature; which ensures that no one can profit from misuse of another's account. Please find this policy on our website at:
http://www.pokerstars.com/poker/real-money/cashouts/

If you no longer want to use your Moneybookers account on PokerStars, we can block it in our system and this will allow you to choose an alternative method to cashout funds. If you decide to do this, please keep in mind that once the account is blocked, you will no longer be able to use it to deposit or cashout funds. If you want us to block this account, please let us know.

If there is anything else we can do for you, please let us know and we will be glad to help you.

Kind regards,

Tieme
PokerStars Support Team"

Beantwoorden
Citeren
pieter80
PokerStrategist

Maar moneybookers heeft toch ook een kaart? kun je die niet aan vragen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Die kost me tientje per jaar en dan heb ik nog niet eens een keer gepind.

In de mate waarin ik uitcash is Neteller goedkoper ;) en dan blijf ik toch een Nederlander he.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

En ook woensdag in de plus kortom beter kan het deze week eigenlijk niet. Of toch wel want in iedere sessie had ik het gevoel dat er meer in had gezeten. Maar dit vat ik alleen maar positief op ben nog steeds kritisch op mezelf terwijl ik winst maak en dat lijkt me prima _thumbsup:.

Deze week dus ongeveer $20 up en een reload van $10, heb dus zeker slechtere weken gehad (ook beter maar goed). Reviewen gaat er deze week niet inzitten (te druk), dat ga ik na mijn weekje vakantie weer serieus oppakken.

Tot slot lijkt ook 3e "doel" binnen aangezien ik gisteravond mailtje van security Pokerstars heb gehad dat mijn Moneybookers nu blocked is. Vanavond maar eens in HEM kijken wat mijn "echte" FL winsten zijn en de rest gaat dus hopelijk zonder problemen naar Neteller. Dit zal daar weer even blijven staan tot er een nieuwe reload is. Als ik deze gecleard heb volg ik zelfde weg dus kijken in HEM en rest uitcashen :] maar goed dat is dus in toekomst kijken. Geeft me toch veiliger gevoel dat centjes die ik toch niet "gebruik" op Neteller staan ipv op een room. Alles wat ik vervolgens weer niet nodig heb voor reloads ga ik dan mooi pinnen. Want dan zit het thuis in kluisje wat weer net iets veiliger is :coolface:.

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom
BlackMember

Ik zou je toch aanraden om RB winsten gewoon als FL winsten te zien. Op PS is het weliswaar iets beter te doen om een positief resultaat te halen voor rakeback doordat PS rake iets lager is dan op andere sites, maar feit is toch wel dat rakeback (helemaal op de lage limieten) bij FL een belangrijk deel is, zeker als je edge aan de kleine kant is. Uiteindelijk wil je toch op hogere limieten komen? (gegeven dat je resultaat + rakeback op die limieten wel positief is natuurlijk :P)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Bedankt voor de raad maar ik zie in mezelf geen pro of zo die de high stakes gaat crushen. Als ik op een leuk level kan spelen en er leuk centjes aan overhou dan vind ik het allemaal wel prima.

Die bonussen zijn dan het leuke centje zullen we maar zeggen. Heb nu dit jaar 2x bonussen e.d. uitgecasht en ik moet zeggen dit was een leuk extraatje ga nu weer gewoon proberen om met spelen weer hogerop te komen.

Heb even totaal geen vertrouwen op 0,25 / 0,50 dus ik vind het prima om even lager te harken. Denk dat mijn max ergens zal liggen op 0,50 / 1,00 SH en heel misschien nog een limietje hoger dus echt veel haast heb ik nou ook weer niet hoor. De ambitie om pro te worden en er dus van de kunnen leven heb ik al een hele tijd geleden opgeborgen.

Speel nu puur voor de lol en neem maar van mij aan die lol was wel even zoek na al die tikken die mij BR heeft gehad op vooral 0,50 / 1,00 en in mindere mate 0,25 / 0,50. Dus ik vind het totaal niet erg om lager te spelen voor een periode. Dat upmoven komt wel weer, nu gewoon even rustig voor lol spelen op limiet die ik easy beat en dan zien we ergens maart volgend jaar wel weer wat er op mijn pad komt.

Beantwoorden
Citeren

heerlijk die nuchterheid pcbeem,

Zit zelf ook te twijfelen of ik de bonus bij de winsten optel om evt weer te upmoven.

Veel succes

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom
BlackMember

Okee, ja daar is natuurlijk niks mis mee, met die instelling. :)

Ik zeg het vooral omdat ik zelf over een sample van 600k+ handen op $0.5/1 t/m $2/4 een negatief direct (dus pre-rakeback) resultaat heb.

Dit heeft bij mij overigens wel ook verscheidene redenen, waaronder op partypoker spelen (hogere rake, zeker op die limieten), veel multitablen waardoor kleinere edge (9-16 tafels) en soms veel spelen gedurende populaire TAG promoties, waarbij ik regelmatig aan pure TAG tafels heb gezeten om bepaalde rake doelen te halen. Na rakeback (in de breedste zin: bonussen, acties, rake races) is mijn resultaat echter natuurlijk wel positief en genoeg om tevreden mee te zijn. ;)

Beantwoorden
Citeren
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

@Dukefreedom

Is het dan niet slimmer om bijvoorbeeld minder tafels te spelen en fishy tafels te zoeken? Je speelt minder handen maar zult dan misschien wel een positieve winrate kunnen halen. Ik zou niet weten of je dan de inkomsten van nu zou kunnen evenaren, maar beter voor je spel is het sowieso goed.

Ik denk dat je dit zelf ook wel eens hebt bedacht, dus dat je bewust meer tafels speelt e.d. zoals je nu doet. Wat is dan de reden hiervoor?

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom
BlackMember

Een reden waarom dit me wel beviel was omdat hierdoor de variantie van handen wat wegvalt. Aan de andere kant wordt dit wel weer deels opgeheven doordat je edge kleiner is.

Waar ik in me vorige post over schrijf speelt zich hoofdzakelijk ook vorig jaar af. Op dit moment / dit jaar ben ik sowieso niet zo extreem veel bezig geweest met poker. Overigens kan ik zoveel multitablen en promo/rake race focussing op zich ook niet echt aanraden, omdat het psychologisch wel zwaar kan zijn en daar moet je tegen kunnen.

Desondanks geldt m'n vorige post nog steeds wel enigzins voor alle FL spelers. Rake op $0.50/1 - $2/4 FL SH is zoiets als ~2.5-4 BB/100 afhankelijk van de site waar je op speelt. Op de hoge rake sites ga je hierdoor over grote sample niet meer dan +1-2 BB/100 winrate halen en dan moet je al wel (erg) goed spelen en table selecten (want zonder rake zou je dan een 6 BB/100 winrate hebben!).

Zelfs met slechts 20-30% rakeback - wat je overal wel kan halen met regelmatig spel - maakt rakeback dan dus al snel richting 50% of meer uit van je netto winrate en dus van je netto resultaat...

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door thechipwolf
heerlijk die nuchterheid pcbeem

Dat hoor ik wel vaker :pokerface:.

En mocht ik weer op 0,50 / 1,00 terecht komen waar we uiteraard wel vanuit gaan dan pak ik de bonussen wel weer mee maar goed zoals ik al zei eerst maar weer eens wat vertrouwen tanken en dan zien we wel weer wat er op mijn pad komt. Kan niet ontkennen dat de lijn incl. bonussen stuk hoger ligt maar goed ik heb me er bij neergelegd om het als leuke hobby te zien met soms leuke cashmomenten.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou het midweekje zit er weer op en hele week bijna niks met poker gedaan. Met Sinterklaas een pokerset "Poker voor dummies" gekregen om zo gezin wat uitleg te geven zoals de Sint in zijn gedicht zei. Daarmee 1 spelletje gedaan en tot overmaat van ramp in de HU verloren van mijn zus :rage:. Heb mijn trukendoos niet vaak opengezet en weinig kaarten dus dat verlicht de pijn. Tot overmaat van ramp push ik A8s tegen 44; turn bracht A maar river nog een 4. Mijn zwager was de dealer dus ja dat zal wel rigged geweest zijn. Maar ik zie het positief wie weet kan ik nog wat TAF-geld uit ze verkrijgen ;).

Vanavond feestje van Q Music bij ons in het dorp en normaal gesproken (als ik daar toe in staat ben) pak ik maandag het spelen weer op.

Beantwoorden
Citeren

Altijd aan het TAF-en :D en veel plezier !

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Gratis geld is gratis geld he ;).

En maandag toch maar de sessie overgeslagen: druk op werk laat thuis = niet pokeren :evil:.

Gisteren de draad weer opgepakt en mooi lijntje omhoog. Helaas zaten er paar slechte tafels bij waar ik niet omhoog kwam maar uiteindelijk toch $12,50 up dus klagen doe ik niet. Misschien is dat iets waar ik aan moet werken en gewoon tafel sluiten als ik na bijvoorbeeld uurtje nog op beginstack hang. Kan het niet helemaal plaatsen maar soms loopt het op een tafel gewoon niet en dan kan ik beter een andere pakken. Dit is dus ook zeker een punt waar ik aan ga werken.

Heb op Stars nu bijna weer een roll voor 0,25 / 0,50 maar daar wacht ik nog even mee. Vertrouwen begint weer te komen maar het is voor mijn gevoel nog te vroeg om weer terug te gaan.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

De reeks van 5 sessies in plus is helaas onderbroken :f_cry:, maar goed dat zat er wel aan te komen uiteraard.

Heb niet echt het gevoel dat ik slecht heb gespeeld maar gewoon paar dikke potten verloren op river omdat ik moest callen met bijv. trips. Niks aan te doen zeg ik op dit moment (misschien zeg ik na review iets anders) en dus $4 down. Uiteraard geen man overboord zeker na 5 goede sessie en ik er al rekening mee hield dat die reeks niet door kon gaan.

Deze week vandaag en morgen sessies reviewen en dan als ik zin heb zaterdag nog kleinere sessie doen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou heb de reviews er dagje later dan gepland opzitten. Vooral de sessie van dinsdag viel me tegen. Had gedacht dat er minder uit zou komen maar heb toch zeker handje of 5 gepost en dat is veel voor mijn doen. Resultaat was prima maar ik denk dat er zeker nog meer in had gezeten.

Ook de sessie van woensdag had wel meer in gezeten maar hier kon ik weinig zelf aan doen. Zoals ik na sessie zelf al zei had het gevoel dat het vaak niet mee zat en die conclusie heb ik nu nog steeds. Enkele keren op river beat en tel daarbij enkele moves van tegenstanders op die ik niet verwacht en sessie is in de min. Maar goed stel ik had 2 van zulke handen wel gepakt en dan had ik "gewoon" een plus gepakt dus ik kan mezelf zo op het oog weinig verwijten.

Brengt me op volgende punt: ik wil er aan gaan werken om wat meer notes te maken. Algemene speelstijl kan ik vaak wel uit stats pikken maar dan heb ik het vooral over vreemde handen die ik niet verwacht van iemand. Kortom dat gaat een aandachtspunt worden de komende weken.

Beantwoorden
Citeren
DukeFreedom
BlackMember

Brengt me op volgende punt: ik wil er aan gaan werken om wat meer notes te maken. Algemene speelstijl kan ik vaak wel uit stats pikken maar dan heb ik het vooral over vreemde handen die ik niet verwacht van iemand. Kortom dat gaat een aandachtspunt worden de komende weken.

Ja dit is echt belangrijk als je een grotere edge wilt hebben, daarom noem ik het ook wel eens tijdens de geposte handen wanneer je dit wel kan doen. Je kan natuurlijk ook niet alles bijhouden van een speler, maar bv of iemand op de turn een c/r kan uitvoeren met een flushdraw/straightdraw (sommige spelers doen dat nooit, sommige altijd en sommige soms) kan best een belangrijke read zijn voor aardig wat handen. Bijvoorbeeld al bij die AQ op xxQK9 hand die je gepost had.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

En waar maak jij dan zoal notes van? Ik denk zelf dat je al een heel deel te pakken hebt als je notes maakt van handen waarvan je twijfelt of ze die kunnen hebben of vooral de handen waarbij je mond bij wijze van openvalt.

Heb natuurlijk stats dus daarmee kan ik al een heel beeld krijgen, het gaat bij notes dan vooral over aantekeningen maken van de randgevallen en ook hoe ze de nuts spelen lijkt me.

Beantwoorden
Citeren
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Ik maak notes als iemand bijvoorbeeld 64s in mp speel. En inderdaad hoe hij draws speelt. Er zijn spelers die met second pair op de flop de hele hand downcallen en spelers die de nuts gaan slowplayen. Hoer maak ik notes van.

Ik werk ook met kleurtjes om zo een duidelijk beeld tijdens het spelen te scheppen. Ik speel 6 tafels en heb dus goed de tijd om goede notes te maken. Ik kan bevestigen dat het erg belangrijk is om notes te hebben op spelers. Soms heb je een sample van 20 handen en een note. Dat zegt dan meer dan zijn stats.

Ik maak ook notes van regs (geel), slechte regs met beschrijving waarom ze slecht zijn (oranje), callongstations (lichtblauw), maniacs (groen) en random vissen (donkerblauw).

Wat ook relaxed is is dat als ik nu een tafel open ik al 2 a 3 notes heb per tafel.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou ben wat begonnen met experimenteren met notes. Vooral bij handen waarvan ik dacht hoe kun je die nou zo spelen heb ik notes gemaakt. Algemene beeld kan ik prima vormen met stats maar juist die randgevallen zijn lastig en dan kan een eerdere notes me net dat extra zetje geven.

Sessie zelf was niet al te veel, begin was prima maar na uurtje kwam klad er gigantisch in. Hield al rekening met een min en dat bleek ook na 10 down te zijn. Maar goed ik kan mezelf weinig verwijten als ik er op terugkijk. Nog 200 FPP nodig voor $50 dus dat zal me denk ik dit jaar nog wel lukken met 40 puntjes per sessie.

Illustratief voor mijn sessie was deze hand: KK krijg het er pre gecapt in. Flop brengt KT9 rainbow. En wederom cap ik voor protectie (QJ kan maar niet logisch). Turn brengt de J en daar ben ik uiteraard helemaal niet blij me. Gelukkig volgt er slechts 1 bet en dus heb ik nog hoop. River brengt de Q en weer kan het niet veel slechter :rage:. Split side pot met iemand met KQ en grote pot van $4 is voor gene die op turn AI ging met A8.

Zo nu genoeg gejankt vanavond weer vol goede moed aan de slag!!

Beantwoorden
Citeren