Ben ik de enige wie het opvalt dat Robbie de enige is van die 4 die niet verpinkt bij het nemen van die foto's?
goede loophole als je aan de vriendin beloofd hebt om niet met andere vrouwen aan te pappen imo
Best blog ever
Ik ga dit zeker op de voet volgen!!
Veel succes iig daar! En hou ons ook zeker op de hoogte van de feestjes ginds
6;40 smorgens. Hele avond bier gezopen en over 3 uur weer huizen kijken. Rogier en Tim hebben wel weer een epic story, maar dat mogen ze zelf vertellen:D
Oorspronkelijk gepost door RobbieV
6;40 smorgens. Hele avond bier gezopen en over 3 uur weer huizen kijken. Rogier en Tim hebben wel weer een epic story, maar dat mogen ze zelf vertellen:D
in b4 butseckz.
Remco en ik zijn ff gaan ontbijten (ontbijt sluit om half 11) na voor mij 3,5 uurtjes slaap en Remco 1 uur slaap want die had nog een tijd met Hannes zitten lullen over de bizarre avonturen van Hannes/Rogier :D. Ik heb dus het verhaal wel gehoord maar ik moet het nog horen van de rest (die liggen nog te pitten).
Anyway, zoals Robbie al zei; vandaag nog even huisjes kijken hopelijk en dan een beslissing nemen want morgen moeten we dit hotel uit. Vanaf dan hebben we hopelijk ook beter internet en kunnen we wat prettiger gaan pokeren. Gister toch weer een zootje time-outs wat wel de nodige tilt/irritatie oplevert. Remco zat gister in een pot tegen een regular waarbij hij wou check/callen op de river in een $300 pot en z'n FTP crasht gewoon ofzo, vage shit, maar dus heel tilting lol.
Ik zat gister ook ff wat PLO te spelen toen het internet beter was (midden in de nacht ldo) en runde lolhot. Flopte constant dikke draws (die altijd hitten :D) en ook nog een keer een straight flush.
Oorspronkelijk gepost door Mstlc
Ben ik de enige wie het opvalt dat Robbie de enige is van die 4 die niet verpinkt bij het nemen van die foto's?![]()
Hij is de enige die op geen enkele foto's verpinkt
Oorspronkelijk gepost door Melvin
Ben zeer benieuwd naar de epic story van Rogier en Tim..
zo epic was t niet. min of meer zijn we gister gaan klaverjassen bij een tentje wat werd gerund door een nederlander, ik was team met die dude en robbie en tim waren ook team. Ik kende de regels van dat spel amper (was denk ik echt 2e keer dat ik t speelde, laatste keer was 3 jaar geleden) en na zwaar down te zijn in punten vantevoren hebben ik en die andere dude nog tim/robbie geowned, gewoon puur omdat tim 8 bier best veel vond (hij kon gewoon t deck niet meer schudden
)
ohja, en ik heb nog 1k baht (25 euro oid) verloren omdat ik dacht dat dr no way was dat Robbie ook Robbie heette (fyi, kerel is 2 meter 2 lang, ik dacht echt dat ie Rob of Robert heette in zn passport).
voorderest was t vrij standaard thai avond, behalve dat we spijt hadden gezien we stiekem best veel te doen hadden en nu onze hele dag is verslapen (erwin was op om 1015, de rest pas om 15.30 oid).
p.s. voor degenen die 2 jaar geleden(ish) bij het community event waren: ik heb gister gewoon Robbie een hoofd zien trekken wat niet zn standaard careface is (zegmaar dezelfde kop als ie op die ladyboy foto heeft), blijkbaar heeft ie ook een tiltface
Oorspronkelijk gepost door Rogier
p.s. voor degenen die 2 jaar geleden(ish) bij het community event waren: ik heb gister gewoon Robbie een hoofd zien trekken wat niet zn standaard careface is (zegmaar dezelfde kop als ie op die ladyboy foto heeft), blijkbaar heeft ie ook een tiltface
Heb je die ook op foto weten vast te leggen?
Oorspronkelijk gepost door Maxieboy112
Respect voor de ladyboy foto's jongens![]()
Wie is deze noob
We gaan waarschijnlijk het eerste huis in waar we waren maar we de locatie kut vonden en we ons zorgen maakten over het internet, het internet wordt dubbel geregeld.... We kopen elk een modem die 100kb/s gaat en er wordt een ADSL link gelegd voor 2MB/s.
Morgen gaan we nog kijken voor een huis, als deze enorm baller is dan gaan we alsnog besluiten deze te nemen.
Ik heb vandaag met Rogier gevoetbalt met een paar 2p2ers, dat was echt gaaf. Die mannen zijn allemaal heel relaxed en gaan redelijk vaak met elkaar uit eten en uit. We gaan zeker vaker met hun afspreken, ze zijn allemaal uit andere landen maar kunnen gewoon goed engels.
We gaan nu klaverjassen .....:D
En wat doen die 2P2'ers daar precies? ook gewoon de baller afgeven of is er iets te doen?
Oorspronkelijk gepost door Tibovw
En wat doen die 2P2'ers daar precies? ook gewoon de baller afgeven of is er iets te doen?
Veel 2+2-ers grinden/wonen in thailand omdat thailand zo'n leuke cultuur heeft. (lees: in thailand kunnen ze wél neuken..)
Ik snap eigenlijk nog steeds niet wat Thailand zo speciaal maakt om daar te gaan grinden ... Kun je toch overal waar er internetverbinding is?