Thanks man!
Veel succes in het nieuwe jaar en dat je deze lijn van de afgelopen weken mag door trekken
Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
4e Gebust voor $100Gast gebruikt een minuut van ze timebank en callt, zeg ik in de chat wtf are you slowrolling..
vroeger foldden ze dat gewoon netjes
Oorspronkelijk gepost door Pannekoekk86
Lekker Jordy dat je toch nog wat hebt kunnen winnen zo voor het nieuwe jaar.
Hoe is je sessie gisteren afgelopen...Fijne jaarwisseling
Redelijk, $70 in profit afgesloten ofzo.. Dag daarvoor wel $270 in profit afgesloten dus dat is fijn. Ik heb jou ooit is toegevoegd op skype omdat je wat mensen zocht om handen mee te delen en om over poker te praten etc, ik heb alleen nooit antwoord daarop gehad. Als je het nog steeds wilt is dit me skype: Jordyvdeem
Verder wil ik iedereen een prettige jaarwisseling wensen, en maar hopen dat 2017 een mooi pokerjaar word..
Jordy
klopt ja dat we daar ooit ook over gesproken hebben.
Zit momenteel ook in een aantal andere groepen die me goed bevallen.
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Gelukkig nieuwjaar Jordy! Hopelijk kan je de lijn doortrekken![]()
Dankjewel Shovingloose, de beste wensen.
Oorspronkelijk gepost door bayleysa
4e Gebust voor $100Gast gebruikt een minuut van ze timebank en callt, zeg ik in de chat wtf are you slowrolling..
vroeger foldden ze dat gewoon netjes
Dat moet dan al een tijd geleden zijn geweest. Al zou het me niks verbazen dat er genoeg spelers zijn die dat soort handen nog steeds folden.
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Succes in 2017!
Dankjewel zeezout, jij ook
[1-1-2017 15:44:41] Mightyf00l: word een mooi jaar
[1-1-2017 15:44:44] Mightyf00l: dat beloof ik je
[1-1-2017 15:44:56] Jordy: Ja ik heb er ook wel echt een heel goed gevoel over
[1-1-2017 15:45:06] Jordy: Had sws laatste maand sinds ik met dat HRC ben begonnen
[1-1-2017 15:45:17] Jordy: Echt al het idee dat ik een heleboel vooruit was gegaan
Gesprek van gister met me backer, mooi hoe die me zelfvertrouwen toe blijft sturen. We weten beide dat dit een prachtig jaar gaat worden... Want oh wat ga ik knallen dit jaar..
Dat is altijd positief, want als hij geen vertrouwen zou hebben dan zou hij wel stoppen.
Enige hoogtepuntje van de dag
Waarom raise je daar? Om te bluffen of voor value? Van welke handen ga je een call krijgen? Setje 2en of 3en hadden de flop of turn wel gebet, overpair had preflop wel gebet, dus het enige waar je antwoord van krijgt is beter en slechter pak je wel met een call. Ik had hier wel gecalld maar niet geraised.
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Enige hoogtepuntje van de dagWaarom raise je daar? Om te bluffen of voor value? Van welke handen ga je een call krijgen? Setje 2en of 3en hadden de flop of turn wel gebet, overpair had preflop wel gebet, dus het enige waar je antwoord van krijgt is beter en slechter pak je wel met een call. Ik had hier wel gecalld maar niet geraised.
Naar mijn idee kan ik hier nog wel raisen voor value, dit is een hand op winamax en ik blijf mezelf verbazen over hun calling ranges. Natuurlijk is het een easy fold op zijn shove. Ik heb hem naar me backer gestuurd en ben benieuwd wat hij hierover te zeggen heeft, hou jullie op de hoogte. 2017 begonnen met een FT op 888 toen ik openshovede met A7o voor 16bb's in CO en werd gesnapt door AK op button. Helaas
Denk overall een klein verlies vandaag. BB/100 -13.48 All-In Adj BB/100 +7

Leuke quiz voor alle pokerstrategen en volgers van mijn blog. Volgende hand dient zich voor: Ik raise button en sb callt. Hij donkt flop voor $40 en ik call met backdoor nutflushdraw en gutshot + 1 over. Turn gaat check check en river minbet hij voor $20 in $140 pot. Ik jam met het idee dat ik de nutflush block en hem van genoeg handen af kan krijgen, ook zou ik dit gewoon doen met me valuehanden. Waarmee callt villain? Suits hoef je niet op te noemen. Iedereen mag 1 keer raden voor morgen 24:00. En krijgt $1 JA $1 HELE DOLLAR! Ik weet het het is niet veel, maar het is toch iets
Ik ben benieuwd naar jullie reacties! Succes
Oorspronkelijk gepost door najtreg12
Q9 off![]()
Ik vertrouw zijn read:D
Als dit de hand is moeten jullie wel de prijs delen
met 50 dollarcent ben ik dik tevreden
![]()
![]()
In dat geval mag je mijn 50 dollarcent ook als het goed is... deed mee voor de eer:D