Ga naar het forum
PLO BR CHALLENGE $1...

Meldingen
Alles wissen

PLO BR CHALLENGE $100>$1000

1,740 Berichten
46 Gebruikers
42 Reacties
170.8 K Weergaven
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik ga voor 64 (en denk ruiten)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik houd het op Q♦:J♦: door de turn te slowplayen en de river te overspelen.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Hand resultaat

Gast callde met Q9o, helaas :P

Niemand heeft gewonnen maar zodra er weer zo'n situatie voordoet doe ik weer een prijsvraag met de prizepool van die spin & go als prijs.

Net nog een leuke hand gespeeld op mijn spin grind. Ik sta nu up $57 in spins in 200 spins, een roi van %23. Kan niet heel veel vinden over spins maar ik ga er van uit dat dit wel een goede roi is.

Spin

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde

Niemand heeft gewonnen maar zodra er weer zo'n situatie voordoet doe ik weer een prijsvraag met de prizepool van die spin & go als prijs.

Heb je de vorige pagina niet gecheckt dan? :f_p: Ene ShovingLoose heeft keurig Q9off voorspeld :f_cool: :f_drink: :f_biggrin:

Maarre, ben jij winningquads en markrutte op pokerstars?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose

Heb je de vorige pagina niet gecheckt dan? :f_p: Ene ShovingLoose heeft keurig Q9off voorspeld :f_cool: :f_drink: :f_biggrin:

Maarre, ben jij winningquads en markrutte op pokerstars?

Volgens mij heb je dit veranderd, maar als dat niet zo is dan zal ik het geld naar je sturen :f_tongue:

Wat is je nick op stars?

En markruttte is op .fr

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door najtreg12

Q9 off :f_cool:

Ik vertrouw zijn read:D

Als dit de hand is moeten jullie wel de prijs delen :D

Dan heb je 2 winnaars :f_wink:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Kan ik niet aangepast hebben aangezien ik daarna gequote ben.:f_cool:

Ook op stars heet ik ShovingLoose

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Kan ik niet aangepast hebben aangezien ik daarna gequote ben.:f_cool:

Ook op stars heet ik ShovingLoose

Oke, ik dacht dat even voor een seconde dat je aan het trollen was :P

$1 is overgemaakt. Laat maar even weten of je het binnen hebt. Veel plezier ermee :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Dat kan niet natuurlijk aangezien jij daarna er nog op gereageerd hebt. Dacht je toen niet van WTF hoe kan ie het weten?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Dat kan niet natuurlijk aangezien jij daarna er nog op gereageerd hebt. Dacht je toen niet van WTF hoe kan ie het weten?

Nee nogmaals ik dacht dat er eerst iets anders stond, maar als jij zegt van niet dan geloof ik je :)

Heb je het al ontvangen?

Beantwoorden
Citeren
najtreg12
Oldschool Grinder

En hoe kon je het weten dan :D?

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

De dollar is binnen :f_biggrin:

Najtreg, ik probeer bij een hand altijd het complete plaatje te bekijken :f_grin:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Anders zou het wel opgevallen zijn als je de post had aangepast.
Leuk dat je prijs hebt gewonnen :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Na een dag van 14:00 tot 23:12 gegrind te hebben heb ik de final table van 7.50 bounty builder gehaald uit 6,6k entrants.. 7e gebust voor $472 toen ik J10o openshovede op button voor 20bb's. Werd gesnapt door AQo en was vrijwel dood op de turn.

Nu kan ik wel heel zielig en alles gaan doen maar ik ben er ontzettend blij mee, ten eerste is het goed voor je zelf vertrouwen om 7e te worden in 6,6k entrants in een toch wel iets reggish veld.. + Dat $472 een grote hap uit mijn make is wat ook weer fijn werkt. Gelukkig heb ik een hele goede relatie met mijn backer. Een ieder nog een fijne avond gewenst. Ik ga naar de shop met een vriend om het te vieren!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooi gedaan. Hopelijk win je binnenkort een toernooi :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Inderdaad een mooie prestatie. Ervan genieten is zeker belangrijk, anders gaat poker op den duur als werk voelen waarbij alleen plek 1 goed genoeg is. :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Inderdaad een mooie prestatie. Ervan genieten is zeker belangrijk, anders gaat poker op den duur als werk voelen waarbij alleen plek 1 goed genoeg is. :f_thumbsup:

Voelt ook wel een beetje als werk, elke dag 8u opstaan om te grinden veel studeren etc etc.. Maar niet dat ik dat erg vind. Ik kan zo me hele leven wel leven. Al moet ik nog wel stappen maken voor ik daadwerkelijk pro kan gaan, haha.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zal best, want dan zul je denk ik gemiddeld toch wel een inkomen van zo'n 2k per maand willen halen om er goed van te kunnen leven. Dat is een behoorlijk uitdaging denk ik.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dat zal best, want dan zul je denk ik gemiddeld toch wel een inkomen van zo'n 2k per maand willen halen om er goed van te kunnen leven. Dat is een behoorlijk uitdaging denk ik.

T zit m vooral bij mij nu in het feit dat ik geen buffer heb.. Ik ben nu bezig om een buffer op te bouwen van ongeveer een jaar of 1 1/2 huur zodat ik wat achter de rug heb, coach ziet me ook dag na dag beter worden en geeft mijn winrate ook aan. T is nu alleen wachten op dat ene toernooi waarin ik echt als god ga runnen, dan ben ik in een klap uit me make..

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zijn wel positieve berichten en een buffer is inderdaad wel belangrijk en zou inderdaad wel leuk zijn als je binnenkort een toernooi, zoals de Sunday Storm weet te winnen en dan shots kunt maken op de grotere Sunday Majors waar heel veel geld te winnen is.

Beantwoorden
Citeren