Ga naar het forum
PLO BR CHALLENGE $1...

Meldingen
Alles wissen

PLO BR CHALLENGE $100>$1000

1,740 Berichten
46 Gebruikers
42 Reacties
170.9 K Weergaven
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Net een interessant gesprek met me backer gehad, over van alles en nog wat. 1 onderdeel was mijn average field waarin ik speel, die ligt rond de 2500 wat de variance voor een supergroot deel verklaart. Verder was die heel erg tevreden over mijn winrates en heeft mij kunnen vertellen dat zodra ik uit de makeup kom ik buyins mag upmoven, hierbij vertelde die me dat mijn game ready was voor mid stakes tot aan de $44 sunday marathon. Hoe dan ook is mijn harde werk aan mijn game nu niet direct uitbetaald in geld wat ik heb gewonnen, maar wel in het upmoven van stakes. Om zo snel mogelijk uit mijn make up te komen hebben ik en mijn backer besloten om vanaf nu in de ochtend te gaan grinden wanneer dit kan. De voornaamste reden hiervan is populatie, alle toernooien waar savonds 2/3k man in zit zit nu 200/500 man in. Natuurlijk zijn de gtd's minder maar hij vertelde me dat dit meer +EV eruitkomt.

Ik heb er zin in en houd jullie up to date

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Daarom zou ik ook meer op andere rooms spelen als ik jou was. Gewoon een accountje op een ipokerroom en op 24h aanmaken zodat je lekker veel keus in MTT's hebt en op die sites zijn de velden lekker klein.:f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Daarom zou ik ook meer op andere rooms spelen als ik jou was. Gewoon een accountje op een ipokerroom en op 24h aanmaken zodat je lekker veel keus in MTT's hebt en op die sites zijn de velden lekker klein.:f_thumbsup:

Doe ik ook, maar ook op de tijden waar ik normaliter speelde was er gewoon 1k+ entrants.. Dus ik hoop dat dit nieuwe schema me gaat bevallen

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik ben benieuwd of je backer gelijk zal hebben en dat je het niveau aan kunt.
Veel succes :gl:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ik ben benieuwd of je backer gelijk zal hebben en dat je het niveau aan kunt.
Veel succes :gl:

Ik hoop het, hij heeft zelf nog t main event van $1k online mogen spelen van zijn backer dus hij zal vast wel een inzicht hebben van wat er nodig is en waar ik in staat toe ben. De toekomst zal het laten zien..

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Link

Ik ben inmiddels ook een engels blog aan gaan maken op 2+2, als de link niet mag mag je hem verwijderen SDK.

Voor de geinterreseerde.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Dus je stopt hier met de blog, of blog je nog even door?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door advancedTN1984
Dus je stopt hier met de blog, of blog je nog even door?

Ik laat jullie zeker niet in de steek, ik vind het leuk om beide te onderhouden. Ik weet niet precies hoeveel man er naar mijn blog kijkt maar volgens mij is t wel redelijk wat, dus waard om er mee door te gaan :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dit valt denk ik nog wel mee. Al is het natuurlijk niet de bedoeling dat het structureel gebeurd dat er links gepost worden van hen.

Beantwoorden
Citeren
bayleysa
Legacy Member

Het is natuurlijk onzin dat het ochtend schema meer plus ev is. Verder is het variance wise wel een goede keuze

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door bayleysa
Het is natuurlijk onzin dat het ochtend schema meer plus ev is. Verder is het variance wise wel een goede keuze

Hoezo is dit onzin? Kan je dit beredeneren? Er zullen meer Canadezen online zijn vanwege het tijdsverschil, Canadezen staan er online niet bekend om geweldige spelers te zijn. Mijn backer speelt nu al een jaar sochtends en zijn winrate is een stuk hoger komen te liggen.

Beantwoorden
Citeren
bayleysa
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde

Oorspronkelijk gepost door bayleysa

games zijn altijd softer sochtends ja, maar savonds kun je zoveel meer valuegames pakken en volume maken

Hoezo is dit onzin? Kan je dit beredeneren? Er zullen meer Canadezen online zijn vanwege het tijdsverschil, Canadezen staan er online niet bekend om geweldige spelers te zijn. Mijn backer speelt nu al een jaar sochtends en zijn winrate is een stuk hoger komen te liggen.

Beantwoorden
Citeren
bayleysa
Legacy Member

ging iets mis met quoten wat lastig te repareren is vanaf een tel

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

De $22 op party geshipt voor $570. Kwam in een 1/3 situatie terecht waarbij hij 3x mijn stack had maar wist hem echt letterlijk helemaal te crushen. Toevallig op me eerste dag dat ik sochtends begin ship ik er meteen een :f_thumbsup:

Sta nog ongeveer -$800 waar ik op $1950 stond.. Ben dus aan het terugkomen.

Beantwoorden
Citeren
batsie85
Legacy Member

Netjes! Nog even en dan ben weer uit de min! Succes !

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat gaat weer de goede kant op. Hopelijk blijft het zo lopen de komende tijd :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

5e geworden in de $22 op party voor $170... Zo jammer dat ik hem dominated zo op de river moet verliezen voor de chipleader pot. Ik denk dat ik nog nooit zo'n softe ft heb gehad dus het is oh zo zonde..

Ik ga even huilen voor de rest van de dag, good luck iedereen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is wel pijnlijk, maar dan zul je denk ik nog wel vaker zover komen met zulke slechte spelers.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dat is wel pijnlijk, maar dan zul je denk ik nog wel vaker zover komen met zulke slechte spelers.

Jawel, maar blijft balen dat die de river hitte.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Ok, ik ga iets heel leuks uitproberen. Voor dagen zoals vandaag dat ik ziek ben en geen mtt's speel, of geen tijd heb voor mtt's wil ik eens proberen om wat plo te spelen. Ik heb nog nooit een single big blind betaald bij plo dus ben helemaal nieuw op dit formaat.. Eens kijken of ik op .FR wat kan upgrinden vanaf 0,01/0,02 met een storting van $50.

Beantwoorden
Citeren