Net een interessant gesprek met me backer gehad, over van alles en nog wat. 1 onderdeel was mijn average field waarin ik speel, die ligt rond de 2500 wat de variance voor een supergroot deel verklaart. Verder was die heel erg tevreden over mijn winrates en heeft mij kunnen vertellen dat zodra ik uit de makeup kom ik buyins mag upmoven, hierbij vertelde die me dat mijn game ready was voor mid stakes tot aan de $44 sunday marathon. Hoe dan ook is mijn harde werk aan mijn game nu niet direct uitbetaald in geld wat ik heb gewonnen, maar wel in het upmoven van stakes. Om zo snel mogelijk uit mijn make up te komen hebben ik en mijn backer besloten om vanaf nu in de ochtend te gaan grinden wanneer dit kan. De voornaamste reden hiervan is populatie, alle toernooien waar savonds 2/3k man in zit zit nu 200/500 man in. Natuurlijk zijn de gtd's minder maar hij vertelde me dat dit meer +EV eruitkomt.
Ik heb er zin in en houd jullie up to date
De $22 op party geshipt voor $570. Kwam in een 1/3 situatie terecht waarbij hij 3x mijn stack had maar wist hem echt letterlijk helemaal te crushen. Toevallig op me eerste dag dat ik sochtends begin ship ik er meteen een