Ga naar het forum
PLO BR CHALLENGE $1...

Meldingen
Alles wissen

PLO BR CHALLENGE $100>$1000

1,740 Berichten
46 Gebruikers
42 Reacties
170.7 K Weergaven
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Weer bij de $22 op party zo'n belangrijke flip verliezen... 520k pot voor een top 5 plek met 3,1k op top bij de laatste 50..

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Het mag niet, het mag gewoon niet. 40e gebust. Tegenstander had KJ

Beantwoorden
Citeren
bayleysa
Legacy Member

Je kan ook wat proberen aan te nemen in plaats van blindelings te luisteren naar je coach die er een vrij obvious belang bij heeft dat jij voor hem speelt. Hij zal ongetwijfeld goed zijn nu, maar mij klinkt het alsof je de verantwoordelijkheid van je swings graag afschuift. Je hebt volgens mij wel gevoel voor het spelletje, maar de realiteit is dus dat je met wat leren volgend jaar 100k pakt en dus zelf maar de helft overhoud

Beantwoorden
Citeren
bayleysa
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door Lefty85
Ik hoor je vaak klagen over hoe slecht je runt, maar als ik je opzoek dan zie ik dat je een ROI van 26% op partypoker en 13% op stars hebt. Hoe hoog denk jij dat jij EV ROI dan wel zal liggen?

hoger dan 13% moet obv wel kunnen

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door bayleysa
Je kan ook wat proberen aan te nemen in plaats van blindelings te luisteren naar je coach die er een vrij obvious belang bij heeft dat jij voor hem speelt. Bovendien is het bullshit dat je coach het al 6 jaar red, volgens mij heeft ie in 2013 voor het eerst wat fatsoenlijks gebinkt, maar ik zal niet mierenneuken. Hij zal ongetwijfeld goed zijn nu, maar mij klinkt het alsof je de verantwoordelijkheid van je swings graag afschuift. Je hebt volgens mij wel gevoel voor het spelletje, maar de realiteit is dus dat je met wat leren volgend jaar 100k pakt en dus zelf maar de helft overhoud

Me swings afschuift waarop?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Je coach is ook een idioot dat ie pro gaat en gebacked blijft spelen als dat nog steeds zo is.

Zo te zien is er weer een flinke discussie geweest over backen waar ik geen verstand van heb, maar het zou wel fijn zijn als de backer/coach in zijn waarde gelaten wordt. Ook al vind je gebacked worden om pro te worden geen goed idee.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door SDK1987

Je coach is ook een idioot dat ie pro gaat en gebacked blijft spelen als dat nog steeds zo is.

Zo te zien is er weer een flinke discussie geweest over backen waar ik geen verstand van heb, maar het zou wel fijn zijn als de backer/coach in zijn waarde gelaten wordt. Ook al vind je gebacked worden om pro te worden geen goed idee.

Ik vind het niet erg als er een discussie omstaat, iedereen kan zijn mening hebben. Maar inderdaad, laat iedereen wel in zijn waarde.

Ik chiplead momenteel de 6max winamax 1/10 met $320 op top. Zou een mooie start van de maand wezen. Ook heb ik een leuke sidebet met me backer gemaakt, 600 toernooien deze maand en 10aibb/100, als het me lukt haalt die $100 van me makeup af. Als het me niet lukt maak ik een database analyse van mezelf met daarin me leaks en hoe ik dit denk aan te moeten pakken in een word documentje. Ben benieuwd, maar heb er vertrouwen in dat het me gaat lukken.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Had een 2,6m chiplead op plek 2, heb nu 1,4m met 2 anderen nog en 1 shortstack. Als ik dit niet neerhaal word ik echt gek, nu al 2x iemand button vs bb wakker geworden met AK tegen mijn AQ, ik weet niet hoe ze dit soort setups blijven verzinnen maar het is verreweg van grappig.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Het is echt niet te geloven meer, all in op de turn op de meest softe ft ooit gezien en ze blijven maar hitten tegen me. Man man man wat waren ze slecht, en wat verdien ik een grote score. Maargoed frustratie begint zich wel echt op te bouwen na al deze maanden, tilt niet. Dat is nog het belangrijkste. Ik

Beantwoorden
Citeren

Hij denkt hetzelfde als jij: ik ga die hand winnen. Tuurlijk pakt hij die op. Maar...ik ben de slechtste speler hier, dus zeer waarschijnlijk bral ik maar wat ;)

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Hij denkt hetzelfde als jij: ik ga die hand winnen. Tuurlijk pakt hij die op. Maar...ik ben de slechtste speler hier, dus zeer waarschijnlijk bral ik maar wat ;)

Enige verschil is alleen dat hij het als zware underdog erinkrijgt, ook omdat ik nog een 8s blok ;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zeer pijnlijk, maar als ik in zijn schoenen zou zitten zou ik er ook lastig mee weg kunnen komen met top paar zonder de actie op de flop en pre-flop te kennen 3 handed.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Momenteel 3/11 op party met $900 voor first, voor zover blijven de shortstacks telkens achterlijke handen oppakken + dubbelen..

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

3e gebust voor $477.. Was chipleader 3 handed shovede button met A3o 15bb eff. Werd gecallt door 66 en kon hem niet winnen, was wel key hand jammer genoeg. Daarna J9s blind vs blind geshovet met 15bigs en toen gesnapt door A9 en busto. Jammer was sws wel beter als beide gasten, maar mag niet klagen met een mooie run, heb zelf ook wel wat suckouts uitgedeeld.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Zeer pijnlijk, maar als ik in zijn schoenen zou zitten zou ik er ook lastig mee weg kunnen komen met top paar zonder de actie op de flop en pre-flop te kennen 3 handed.

ik moet zeggen dat ik hier altijd AI call villain zijnde, hij heeft zowiezo outs ervoor dus ben je hier gewoon UL vind ik persoonlijk.

Beantwoorden
Citeren
jeroengr
PokerStrategist

wat jij tijdje terug had naar meerdere grote cashes had ik ook bij party poker en nu bij poker stars. maart 2014 had ik 1 maand 3800 euro winst. daarna verloor ik 8 keer ver in toernooi mn AA pre flop all in. maat van me zat naast me pre flop all in aa vs 99 ik zeg tegen em let maar op river 9 en jou hor river 9 uur later . raise ik all in AA vs 88 weer zelfde verhaal river 8.lijkt soms wel of ze iedere speler tevreden willen houden. 2 week terug 258 dollar voor 4e plaats. en nu alleen maar b b ik dacht ff week niet spelen net eerste hand ik bb qq iemand all in ik call hij 1010 en yes bingo river 10 soms heb ik er mn twijfels bij

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

T is niet rigged. enige wat ik er eigenlijk nog over kwijt wil. Soms vergeet ik wel is hoe goed ik het eigenlijk heb met mijn leven, ik ben gezond, heb goede vrienden, ik speel winstgevend poker, en bovendien. Ookal run ik op het moment niet zoals ik wil, verdien ik wel stukken meer als dat 90% van mijn leeftijd doet, met wat je zou zeggen toch wel een simpel kaartspelletje. Wat een geluk heb je dan. Het klinkt misschien cliche, ik klaag best veel maar wat een mooi leventje heb ik toch eigenlijk als ik mijn leven met iemand uit Afrika vergelijk als voorbeeld.

Beantwoorden
Citeren
jeroengr
PokerStrategist

ja daar heb je weer gelijk in

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Als je zo bekijkt is het hele leven rigged natuurlijk, want wij hebben allemaal geluk dat we in een rijk land zijn geboren.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

4e uit een winamax deepstack, 800k pot ik flop een flush tegenstander flopte quads :D :D

Beantwoorden
Citeren