Dat is onmogelijk heer.
Oorspronkelijk gepost door Navedlaw
Haha je had nog gewoon outs over![]()
Net aan met 2 outs, maar dat hit je ook maar in zo'n 4% van de gevallen.
Klein toernooitje op winamax geshipt 
Ondertussen word de makeup bij backer langzaam maar zeker weggewerkt.. Ook begin ik eindelijk te winnen op winamax, en dan bedoel ik in de zin van bb/100

10.94 allinadjbb/100 dus daar ben ik redelijk tevreden mee. Verder heb ik voor deze maand tot nu toe een winrate van 9.56 op avg bi van $9.15 dus dat is ook wel fijn, voor dit jaar heb ik tot nu toe een winrate van 9.85
Enige minpuntje is nog volume deze maand, al heb ik het ook wel wat drukker gehad als normale maanden.
mooie ship man!
en idd er zijn veel mensen die het slechter hebben dan ons
maar ook wel mensen die het beter hebben
gl nog als je speelt vandaag
lekker om weer is een toernooitje te pakken Jordy.
Hoe is je sunday 44 verlopen? die mocht je toch meepakken van je staker?
GL voor deze week.
Winamax heb ik nog nooit van gehoord. Hoe is het aanbod van games en kwaliteit van de spelers hier?
Oorspronkelijk gepost door MintberryC
Was wel supermooi geweest als je op de river je straight flush had gemaakt![]()
Ja echt heel leuk!
Oorspronkelijk gepost door Pannekoekk86
lekker om weer is een toernooitje te pakken Jordy.
Hoe is je sunday 44 verlopen? die mocht je toch meepakken van je staker?GL voor deze week.
Dankje, nee.. Heb niet heel lang gespeeld, mocht ook nog de $27 deepstack pakken op stars maar heb die ook niet meegepakt.
Oorspronkelijk gepost door Navedlaw
Winamax heb ik nog nooit van gehoord. Hoe is het aanbod van games en kwaliteit van de spelers hier?
De spelers zijn slecht, en er is opzich een goed traffic qua games, al weet ik niet hoe het met echte micro's zit, aangezien ik zelf vrijwel alleen maar $10's meepak.
Denk zelf dat er op Winamax veel Franse spelers spelen, maar daar kan ik aardig naast mee zitten.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Denk zelf dat er op Winamax veel Franse spelers spelen, maar daar kan ik aardig naast mee zitten.
vrij gemengd nog kwa nationaliteiten, maar kan het iedereen aanraden. Er is geen andere site die softer is.
Oorspronkelijk gepost door Bierpokkel
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Denk zelf dat er op Winamax veel Franse spelers spelen, maar daar kan ik aardig naast mee zitten.vrij gemengd nog kwa nationaliteiten, maar kan het iedereen aanraden. Er is geen andere site die softer is.
Hoe staat dit tegenover unibet? Ik vind het niveau daar namelijk ook behoorlijk slecht, al moet ik zeggen dat ik eigenlijk alleen maar heads up speel daar.
Zal je blog trouwens ook gaan volgen. Ziet er wel interessant uit. Goed dat je uiteindelijk toch nog wat ding bent gaan aannemen, want aan het begin heb je het vreselijk onderschat zoals de meesten inclusief ikzelf hebben gedaan.
Zoals jullie kunnen zien heb ik de naam van mijn blog veranderd, wil ik ooit professioneel gaan spelen zal ik toch echt een buffer moeten gaan opbouwen. En wanneer is het nou een betere tijd om dat te doen als wanneer je in een tussenjaar zit.
Ik heb een Excel bestand gemaakt die ik elke maand ga bij werken, hierdoor kan ik goed zien of ik op schema zit, achterlig of misschien wel voorlig. Aangezien ik ook nog een trip naar Canada wil maken om daar te gaan pokeren, en nog wat dingen prive wil doen zal ik nog iets meer geld nodig hebben, al is dit wel hoofdprioriteit.

Vanaf morgen begint het in principe officieel, aangezien ik morgenochtend begin met spelen in ochtenden. Laten we er wat moois van maken.