Ga naar het forum
PLO BR CHALLENGE $1...

Meldingen
Alles wissen

PLO BR CHALLENGE $100>$1000

1,740 Berichten
46 Gebruikers
42 Reacties
170.7 K Weergaven
bayleysa
Legacy Member

Dit is waarschijnlijk wel een fold. Redelijk wat ICM en ze schuiven er echt niet zo loose overheen in een 7.50.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door jeroengr
waarom speel je als je nog niet aan de finale tafel zit om je hele stack met 77 ?
je had toch nog genoeg chips.

'Je hele stack' Het zijn maar net aan 15 blinden he :f_confused:

Oorspronkelijk gepost door bayleysa
Dit is waarschijnlijk wel een fold. Redelijk wat ICM en ze schuiven er echt niet zo loose overheen in een 7.50.

Ik stond 1 na laatste in chips dus superveel ICM kwam er niet bij kijken.

Beantwoorden
Citeren
bayleysa
Legacy Member

Er zit altijd ICM bij zolang je nog een dergelijk speelbare stack hebt tussen een 7.50 oceaan van vissen. Als je dit soort shit afcallt ga je iig nooit in de buurt van de roi komen die jij wilt halen op dit soort toernooien want het is allemaal erg borderline en niet nodig imo

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Deal gemaakt in de $22 op party, gecasht voor $358

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is weer een mooie cash :f_thumbsup:
Het lijkt of het de goede kant op gaat qua resultaten.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

:f_cool: netjes weer

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

heel mooie op party!

Beantwoorden
Citeren

Keurig!

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door bayleysa
Er zit altijd ICM bij zolang je nog een dergelijk speelbare stack hebt tussen een 7.50 oceaan van vissen. Als je dit soort shit afcallt ga je iig nooit in de buurt van de roi komen die jij wilt halen op dit soort toernooien want het is allemaal erg borderline en niet nodig imo

Hoe hoog moet volgens jou de bounty zijn om hier met 77 te kunnen callen? In deze fase kan je al bounties hebben die evenveel waard zijn als zeg maar een 8e plek op de FT en dat is toch ook iets wat je in rekening moet nemen. Kan me inbeelden als je hier bvb 50$ kan oppakken in bounties dat je deze spot toch wel sneller wilt nemen aangezien je idd maar 15bb hebt en dat voorlaatste stack hebben en nog bounties kunnen sprokkelen op zich niet supervaak voorkomt.

Beantwoorden
Citeren
bayleysa
Legacy Member

Ik zag oprecht niet dat het een bounty toernooi was. Als de bounty erg hoog was kun je wss evt wel callen ja

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Heb je de Sunday Million van vannacht nog gespeeld en hoe ging het?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Heb je de Sunday Million van vannacht nog gespeeld en hoe ging het?

Lees je berichtje nu pas, en nee.. Heb ik niet gespeeld. De make wil ik nu echt vanaf voordat ik wil upmoven.

Ik heb wat research gedaan naar mijn laatste resultaten, en het spreekt eigenlijk wel voor zich.. Ik run telkens superdiep, en bewijs ook wel dat ik echt me stakes zwaar beat, maar run wel echt significant onder ev. Onderste foto is me sharkscope voor stars & Party only.

Standaard variance op t eind zou je zeggen.

Sharkscope van 888 en wina ^^

Nou moet ik mijn winrates van 888 en wina er uiteraard bij toevoegen, hierin kan je zien dat ik echt significant onder ev run, wat dus zo'n downswing veroorzaakt.

Nu zit ik dus te twijfelen of ik uit mijn downswing wil komen door even een maand of 2 te knallen op party en stars en daarna wellicht weer de sites terug toe voegen om te kijken hoe of wat.

888 en wina kosten me op het moment gewoon teveel geld en dat vind ik zonde, want ik weet zeker dat ik wel met 1/2k per maand binnen kan lopen op stars en party.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Hoezo weet je dat zeker? Ik heb wel het idee dat je winstgevend kunt spelen hoor, maar binnenlopen is toch wel een ander verhaal.

Beantwoorden
Citeren
batsie85
Legacy Member

Loop je op schema voor de 10.000?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Hoezo weet je dat zeker? Ik heb wel het idee dat je winstgevend kunt spelen hoor, maar binnenlopen is toch wel een ander verhaal.

Is gewoon simpelweg even wat nummertjes intypen op de mtt variance calculator en daar kan je vrijwel altijd van uitgaan

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door batsie85
Loop je op schema voor de 10.000?

Niet echt nee, haha.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Gelukkig kan dat bij MTT's weer gauw veranderen met een winst.
Wel heb je een grappige bijnaam op PartyPoker :f_tongue:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Eindelijk, na 4 maanden echt niet normaal slecht gerund te hebben een fatsoenlijk toernooi weten te shippen.

Ik twijfel of ik hier een maandelijkse recap van wil maken of iets anders, maar denk een maandelijkse recap. Voor zover sluit ik de maand dus goed af met deze ship, ook lekker om het net voor scoop te doen, krijg je echt een mentale boost van na 4 maanden down gestaan te hebben. BB/100 was 11.21 deze maand op een average stake van $7.12

Vooral erg blij met me 3bet% die deze maand gestegen is naar 11%, iets wat ik al langere tijd bestudeer en dan is het mooi om ook echt resultaat te zien. Run nog wel vrijwel elke maand redelijk wat onder ev, enige optie is voor nu om het eruit te grinden. Volume deze maand is vooralsnog iets minder vind ik zelf. Ik zit nu op 307 toernooien waar ik eigenlijk 400 regspeeds minimaal per maand wil halen. Volgende maand wil ik definitief beginnen met yoga om op sommige momenten wat meer rust in mijn hoofd te krijgen.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

hele mooi ship jordy proficiat! En idd een hele grote boost voor de SCOOP.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door ilgenio86
hele mooi ship jordy proficiat! En idd een hele grote boost voor de SCOOP.

Dankjewel, en ja.. Altijd fijn ;)

Beantwoorden
Citeren