Nice ship Jordy.... jammer dat je ons hebt verlaten.😢😢
Ach ik had t best gewild, maar als er word verteld dat ik een grote mond heb en vervolgens word ik zelf uitgemaakt voor weet ik veel en nog wat terwijl ik jullie probeer te helpen door handen te reviewen waar ik veel tijd in steek, heb ik er niet superveel zin in. Ik zit er niet voor mezelf maar meer voor jullie he.
Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Ach ik had t best gewild, maar als er word verteld dat ik een grote mond heb en vervolgens word ik zelf uitgemaakt voor weet ik veel en nog wat terwijl ik jullie probeer te helpen door handen te reviewen waar ik veel tijd in steek, heb ik er niet superveel zin in. Ik zit er niet voor mezelf maar meer voor jullie he.
i know... heb je ook zitten needlen en niet altijd even vriendelijk geweest....
maar nice ship
Oorspronkelijk gepost door Pannekoekk86
Ach ik had t best gewild, maar als er word verteld dat ik een grote mond heb en vervolgens word ik zelf uitgemaakt voor weet ik veel en nog wat terwijl ik jullie probeer te helpen door handen te reviewen waar ik veel tijd in steek, heb ik er niet superveel zin in. Ik zit er niet voor mezelf maar meer voor jullie he.i know... heb je ook zitten needlen en niet altijd even vriendelijk geweest....
maar nice ship
Dat boeit me nog niet eens zoveel, maar dat groentje zo hypocriet als de rete doet kan ik niet tegen.
Ach ik had t best gewild, maar als er word verteld dat ik een grote mond heb en vervolgens word ik zelf uitgemaakt voor weet ik veel en nog wat terwijl ik jullie probeer te helpen door handen te reviewen waar ik veel tijd in steek, heb ik er niet superveel zin in. Ik zit er niet voor mezelf maar meer voor jullie he.i know... heb je ook zitten needlen en niet altijd even vriendelijk geweest....
maar nice shipDat boeit me nog niet eens zoveel, maar dat groentje zo hypocriet als de rete doet kan ik niet tegen.
Lol ben je serieus? Jij bent minsten even hypocriet. Ik ben blij dat je arrogant gedoe niet meer hoef te verdragen
Oorspronkelijk gepost door GroentjeBE
maar nice shipDat boeit me nog niet eens zoveel, maar dat groentje zo hypocriet als de rete doet kan ik niet tegen.
Lol ben je serieus? Jij bent minsten even hypocriet. Ik ben blij dat je arrogant gedoe niet meer hoef te verdragen
Whatever, als je ooit nog een fatsoenlijk gesprek wilt om dit op te lossen mag je me aanspreken op Skype, je hebt me adres. Ik ga dit niet hier in me blog lopen uitvechten.
Whatever, als je ooit nog een fatsoenlijk gesprek wilt om dit op te lossen mag je me aanspreken op Skype, je hebt me adres. Ik ga dit niet hier in me blog lopen uitvechten.
Niet nodig man, je nam me naam in de mond en dat is de reden dat ik hier reageerde. Ik hoef je niet meer te spreken.
Niet nodig man, je nam me naam in de mond en dat is de reden dat ik hier reageerde. Ik hoef je niet meer te spreken.
Ook prima.
Ik heb ook wat gemist denk ik, maar als het 1 of 2 mensen zijn waar je het over hebt.... dan laat je je hopelijk niet wegjagen.
Hey Jordy, van harte met je mooie ship!
Heb geen idee wat er is gebeurd, maar even van Feyenoordfan tot Ajaxfan: blijf gewoon lekker hier. Iedereen is verschillend, en dat maakt het leuk. Natuurlijk is het niet leuk als de persoonlijke aanval wordt geopend.
Je weet het: hoe meer fluitconcerten er zijn als Ajax aan de bal is, hoe meer ze gehaat worden. En waarom is dat? Juist, omdat ze goede resultaten hebben. Hoge bomen vangen eenmaal veel wind, en succesvolle mensen oogsten vaak jaloezie.
Gewoon lekker blijven, en dan kunnen ook wij meegenieten met je.
Veel succes, en hopelijk weer gauw een knaller erbij!
Groetjes, Robbie.
Damn Robbie wat is er met jou gebeurd ♠_evil:, Ajax aanhalen om iemand overhalen te blijven.
Haha leuke post Robbie, het gaat niet om het forum, ik zal hier blijven. We hadden een studiegroep opgericht met wat leden van hier en kreeg het aan de stok met groentje. Ik heb al verteld (hoe arrogant het misschien ook wel klinkt) Dat ik er voor hun was, niet voor mezelf. Omdat ik zelf denk dat ik niet heel veel meer van de andere leden van de groep zal kunnen leren. Ik word te arrogant gevonden, dat is prima maar dan ga ik ook niet in een studie groep zitten waar ik zelf heel actief ben geweest met wiskundige onderbouwingen en goede analysis. Over Feyenoord Ajax, het doet me niet zoveel als Feyenoorders tegen mij iets zeggen. Als ik kijk naar de resultaten die wij hebben behaald in de geschiedenis van het bestaan van de club denk ik dat er niet veel gezegd meer hoeft te worden, we zijn overduidelijk de beste
Ik wil er bij zeggen dat ik nooit om een voetbalclub dit forum zomaar zou verlaten, dat zou achterlijk zijn. Er is 1 Feyenoorder die ik het gun, en dat is Jan Boskamp
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Ach geef die man een bamihap en hij is ook weer tevreden :f_drink:.
Haha, nee maar oprecht. Vind Jan echt een topgozer.
Zo, dat was mijn vriendelijke post voor dit jaar. Nu gaan we weer over tot...etteren!
Just kidding....
Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Zo, dat was mijn vriendelijke post voor dit jaar. Nu gaan we weer over tot...etteren!Just kidding....
Lol, vond hem wel grappig hoor