Ga naar het forum
PLO BR CHALLENGE $1...

Meldingen
Alles wissen

PLO BR CHALLENGE $100>$1000

1,740 Berichten
46 Gebruikers
42 Reacties
170.8 K Weergaven
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Toch zou ik em pas 2 posities later openen. Kan wel profitabel zijn in deze spot, maar er zijn gewoon veel betere spots te vinden.
Ik snap de call op de turn wel. Hij kan zeker een draw nog eens barrelen, terwijl AT waarschijnlijk checkt. Of hij heeft een draw/bluf of een betere hand dan jij.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Toch zou ik em pas 2 posities later openen. Kan wel profitabel zijn in deze spot, maar er zijn gewoon veel betere spots te vinden.
Ik snap de call op de turn wel. Hij kan zeker een draw nog eens barrelen, terwijl AT waarschijnlijk checkt. Of hij heeft een draw/bluf of een betere hand dan jij.

Hoezo zou je hem pas 2 posities later openen als je zelf aangeeft dat t een winstgevende open is? :D

Je wilt toch zoveel mogelijk van dit soort spots aangaan met een postflop edge :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Met "kan wel" bedoel ik dat ik niet zeker weet of dit profitabel is, maar als jij het zegt dan zou het best kunnen. Ik denk dat het zo marginaal (winstgevend) is dat ik deze hand liever laat gaan om betere spots te pakken.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Met "kan wel" bedoel ik dat ik niet zeker weet of dit profitabel is, maar als jij het zegt dan zou het best kunnen. Ik denk dat het zo marginaal (winstgevend) is dat ik deze hand liever laat gaan om betere spots te pakken.

5.50bb/100 Dit is wel een uiterst geval want hierin rekent die mee dat iedereen perfect terugspeelt op mijn openingsrange. Dat doet echt helemaal niemand en al zeker niet in een bounty builder $11. Dus winrates zullen nog wel wat oplopen en dan hebben we bounty equity nog niet meegerekend :f_biggrin:

Ondertussen zijn we 4 dagen verder en heb ik nog steeds niet gerookt, zou ik er dan nu vanaf zijn?

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Hmm ja dat ziet er wel goed uit inderdaad. Hoe ben je tot deze range gekomen (wat heb je ingevoerd). Ik heb zelf geen HRC, maar kan dit ook met SimpleNash?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Hmm ja dat ziet er wel goed uit inderdaad. Hoe ben je tot deze range gekomen (wat heb je ingevoerd). Ik heb zelf geen HRC, maar kan dit ook met SimpleNash?

Gewoon handhistory gecopy paste en erin gegooid. Verder zou ik dat niet weten, heb nooit met simplenash gewerkt.

Voor de mensen die mijn skype voor iets nodig hebben of mijn oude nog hebben. Ik heb een nieuwe aangemaakt, stuur me even een PM of vriendschapsverzoek dan geef ik hem je.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Benieuwd naar meningen over deze hand

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Het lijkt mij een gedurfde push, maar wel de enige manier om te winnen van ws een pair tienen of zo.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Die reraise preflop en de bet-call op de flop sluiten voor mij eigenlijk alle ander opties uit, maar ik ben zelf een fish he :P

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Ik heb gewoon een paar vragen:

Denk je dat je tegenstander capped is op deze flop? TKo bijv zit niet veel in zijn range.
Ik denk dat je zelf uncapped bent op deze flop, ik denk dat je wel wat TKs handen hebt.

Bij het board en je hand is het likely dat je tegenstander niet de nuts heeft op de turn en de acties op de flop en turn.
Wanneer je gecalled wordt heb je nog decent equity maar lig je wel degelijk achter.

Denk je dat TT, 88 gaan betten op deze flop? AQ gaat wel betten maar ook zoveel op de flop?

Welke reads had je?

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

TT heeft hier ook een open ended als backup, dus ja, ik denk dat die gaat betten.

die flopbet-call lijkt mij 88 wel redelijk uit te sluiten

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Middenin mijn sessie, post vannacht wel me gedachtengang.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Ondertussen spot tegen onze Russische vrienden, man man man echt meest vreselijke volk wat er bestaat. Graag opinions zonder naar river te kijken Boom

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Bedoel je die AA-hand?

Snap dat van die river nml niet.

Denk dat je met die AA trouwens te vaak beat bent bij die actie op de flop.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Bedoel je die AA-hand?

Snap dat van die river nml niet.

Denk dat je met die AA trouwens te vaak beat bent bij die actie op de flop.

Yeh dat was beetje dom om te zeggen zat met me hoofd bij een andere hand

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Weer 9e gebust op wina met $300 op top. Ik 3e in chips in SB met JJ BB 3bet mij en ik gooi t erin, 60bb pot en hij draait AQ open. T verhaal zou natuurlijk niet compleet zijn als die ze aas niet flopte :f_zZz:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Me grind zou natuurlijk ook niet compleet zijn zonder dit soort setups

Ik weet niet hoelang ik nog zoveel onder EV ga runnen maar t begint echt heel erg irritant te worden.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Mooie hand zeg. Ik zou het zelf waarschijnlijk nooit zo spelen, maar nu ik deze hand bekijk en erover nadenk zie ik veel meer mogelijkheden. Dit helpt zeker om zelf goed naar je spel kijken.

Deze flop hit jullie range behoorlijk. Ga je ervanuit dat hij op de flop zou shoven na jouw range met een draw of een 2-pair vanwege alle draws? Waarmee zou hij jouw raise kunnen callen op de flop denk je? AcQx?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Mooie hand zeg. Ik zou het zelf waarschijnlijk nooit zo spelen, maar nu ik deze hand bekijk en erover nadenk zie ik veel meer mogelijkheden. Dit helpt zeker om zelf goed naar je spel kijken.

Deze flop hit jullie range behoorlijk. Ga je ervanuit dat hij op de flop zou shoven na jouw range met een draw of een 2-pair vanwege alle draws? Waarmee zou hij jouw raise kunnen callen op de flop denk je? AcQx?

Ok tudumtudumtudumtsssss...

Hier is me gedachtengang :D
Gast heeft 70vpip, ingame dacht ik dat die wel iets als Ax van ruiten erin gooit met de aas van ruiten obv. Bijv AQ met aas van ruiten, verder dacht ik dat t nog wel een gast was die echt kon spazzen met AQ of KQ.. Calletje met backer gedaan die zei dat t wel heel erg aan de player ligt en hoe je verwacht hij ze range speelt. Verwacht eigenlijk wel dat een 70vpip over t algemeen helemaal niet aggresief speelt met draws dus heb hem even in CREV gegooid en die geeft het volgende aan:

In deze calculatie geef ik mezelf de aas van ruiten, ik geef hem de volgende range waarmee ik denk dat die t er ingooit: straights, flushes, sets, en two pair.

Als we dan callen verliezen we 332.89chips per pot wat met een bb van 90 neerkomt op een winrate van: -3,69bb/100 (Heb bounty equity hierbij nog niet meeberekend)

Nou geef ik ons AA zonder de aas van ruiten en geeft die het volgende aan

Nu voeg ik hier bij toe dat die AQ met de aas van ruiten er maar gewoon in pleurt, dit komt neer op een winrate van -4788.3 chips per pot gedeeld door big blind van 90= -53.2bb/100

Weer iets geleerd dus :)

Over de andere hand met AKo, ik koos hiervoor om te c/r. De reden daarvoor is omdat ik niet perse denk dat hij een supergrote range advantage op dat board heeft wanneer hij 3bet. Wij hebben namelijk alle JJ 99 en QQ in onze 3betcalling range daarintegen hebben we ook nog K10s en wat monsterdraws. Ik wilde niet check callen op dit board want we gaan suuuuupervaak de turn check folden daarom koos ik voor een c/r. Was in principe van plan om op alle klaveren turns te shoven en t ligt een beetje aan persoon of ik op een non club turn shove.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Kijk, daar gaat het mis. Wanneer je niet de reads erbij levert, is het lastig om een goede reactie te geven.

Beantwoorden
Citeren