Ja niet zozeer reads maar snap je punt
Weer superveel diepe runs op stars en weer al me flips met de beste hand verliezen lategame, t is zooooo vermoeiend Boom
4e geworden op wina voor $170. Ik kreeg AQ in sb raise op bb hij 3bet, nou wist ik natuurlijk dat die superveel handen gaat 3betten als bluff voor icm pressure dus besloot te schuiven. Natuurlijk net als ik weer een 4bet shove maak op een ft word die wakker met KK
Dat is wel weer pech. Zou mooi zijn als ook aan de finale tafel het geluk aan je kant weet te zijn om weer een toernooi te winnen.
Was het serieus close? AQ zo voor mij echt een no-brainer shove zijn (al weet ik de stacksizes en payouts natuurlijk niet).
Yeh was fairly close volgens HRC, ben benieuwd naar meningen over deze hand.. Boom
Wat n heerlijke runout ook weer tegen grootste vis van de tafel die me 100% 3 straten betaald
Boom
We runnen zowaar een keer goed lategame op stars
Ondertussen wel al 4x een walk gekregen met AA bij de laatste 2 tafels, dus ergens heb ik weer iets te klagen
Voor t gevraagd word, ja ik shovede op river voor value. Gast limpte letterlijk alles en stackte af met alles en nog wat, had geen flauw idee wat die deed ICMwise. Boom
4e gebust voor $350
Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Yeh was fairly close volgens HRC, ben benieuwd naar meningen over deze hand.. Boom
Tot de river had ik de hand dezelfde gespeeld en gewoon gechecked tegen 2 man.
Zonder enige informatie over beide spelers lijkt me de shove optimistisch.
Wat n heerlijke runout ook weer tegen grootste vis van de tafel die me 100% 3 straten betaaldBoom
De flopbet had van mij tegen een vis best 2/3 pot gemogen, maar verder vrij standaard handje.
Voor t gevraagd word, ja ik shovede op river voor value. Gast limpte letterlijk alles en stackte af met alles en nog wat, had geen flauw idee wat die deed ICMwise. Boom4e gebust voor $350
Lelijke runout, maar met een vis op de BTN neig ik om de flop vrij groot te betten richting de 240k met de intentie om de turn te shoven.
Maar kan je me vertellen waarom je hem optimistisch vind nadat ze turn en river beide checken?
Ikzelf denk namelijk dat me bluff wel sense maakt.
BoomWe runnen zowaar een keer goed lategame op stars
![]()
Ondertussen wel al 4x een walk gekregen met AA bij de laatste 2 tafels, dus ergens heb ik weer iets te klagen
![]()
Waarom jam je hier KQs voor om en nabij 25 bb?
Oorspronkelijk gepost door feye7
BoomWe runnen zowaar een keer goed lategame op stars
![]()
![]()
Waarom jam je hier KQs voor om en nabij 25 bb?
Gast opent super super wijd, wil m niet 3bet callen en ook niet 3bet folden.. Kans dat er achter ons gesqeeuzed word licht zit er ook nog in dus dit is vrijwel altijd de beste play
Zo zie je maar dat je ook wel eens goed runt in een toernooi.
Deze hand had ik eerder gemist.
Ik probeer met de 77 ook de turn te shoven door op de flop groter te betten. QJ bluf is wel een prima play, de kans dat ze een K of T hebben is superlaag. Wat zegt HRC over je KQs shove?
Met de 77 hand wordt pushen op de turn wat lastig. Dan moet je de flop overbetten en de turn ook. Aangezien we daar toch iets te diep voor spelen.