Ga naar het forum
PLO BR CHALLENGE $1...

Meldingen
Alles wissen

PLO BR CHALLENGE $100>$1000

1,740 Berichten
46 Gebruikers
42 Reacties
170.7 K Weergaven
MintberryC
PokerStrategist

Ga eens wat zuiniger met mijn chips om, joh :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door MintberryC
Ga eens wat zuiniger met mijn chips om, joh :f_biggrin:

Hehe, dacht je al te herkennen :f_tongue:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

7e gebust op winamax $20 deepstack. Natuurlijk blind vs blind met A8o tegen AA oplopen 10bb eff...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
De 3e keer deze maand dat ik met een fullhouse tegen quads oploop, het is zo fucking ziek Boom

Hoelang gaat dit soort onzin nog aanhouden :f_o:

Dat is wel een heel lelijke flop. Al kan ik me voorstellen dat iemand daar met JJ afstacked pre-flop.

7e gebust op winamax $20 deepstack. Natuurlijk blind vs blind met A8o tegen AA oplopen 10bb eff...

Dat is ook jammer om dan tegen een top hand aan te lopen :f_ugly:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

4e gebust op de Digestif op Winamax. $1171 geshipt, nog wat deepe runs verder nu dus update straks nog ff.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik ben benieuwd naar de update, maar wel weer een mooie 4 cijfer cash :f_thumbsup:
Al is winnen altijd leuker natuurlijk.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Nog een Royaltje weten te hitten vannacht, eerste keer sinds een jaar denk ik nu ongeveer.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is altijd leuk. Ik kan de tijd niet heugen dat ik een Royal heb gehit.

Beantwoorden
Citeren
Pannekoekk86
PokerStrategist

Jordy een korte break/vakantie?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Pannekoekk86

Breaks en vakanties bestaan niet in mijn leven :f_biggrin:

Backer heeft er voor gezorgd dat ik naar Pocarr kan wat veel beter voor mijn eigen ontwikkeling is, ook krijg ik naar waarschijnlijkheid een vast loon van hun. Enige probleem is dat de man die er allemaal over gaat bij hun nu bij WSOP zit en ik dus even moet wachten tot ik mijn contract kan tekenen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat klinkt wel intressant. Dan zit er vastigheid qua inkomsten.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

goed bezig jordy man! je moet er toch niet goed uitzien om meeval te hebben he :f_drink: :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door ilgenio86
goed bezig jordy man! je moet er toch niet goed uitzien om meeval te hebben he :f_drink: :f_biggrin:

Haha ja i guess :f_biggrin:

Voor de lol is zo'n homegame van Lex Veldhuis meegedaan voor de eerste keer. Meteen geshipt voor $48.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat heb je lekker gedaan, maar dat scheelt weer dat je dan tegen weinig spelers speelt :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Wimf71
PokerStrategist

Lekker bezig coach :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel
PokerStrategist

Backer heeft er voor gezorgd dat ik naar Pocarr kan wat veel beter voor mijn eigen ontwikkeling is, ook krijg ik naar waarschijnlijkheid een vast loon van hun. Enige probleem is dat de man die er allemaal over gaat bij hun nu bij WSOP zit en ik dus even moet wachten tot ik mijn contract kan tekenen.

Goede keuze. Heb een jaartje voor pocarr geklikt en super veel geleerd. Veel webinars met gastcoaches en een super aanbod kwa vids. Enige nadeel is dat ze destijds geen privécoaching aanboden. Je moet alleen wel zorgen dat je elke maand aan hun eisen voldoet anders gaan ze vrij snel moeilijk doen.
Goed voorbeeld kwa succes is girafganger. Oud pocarr member die tegenwoordig alles wint wat hij speelt.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Bierpokkel

Goede keuze. Heb een jaartje voor pocarr geklikt en super veel geleerd. Veel webinars met gastcoaches en een super aanbod kwa vids. Enige nadeel is dat ze destijds geen privécoaching aanboden. Je moet alleen wel zorgen dat je elke maand aan hun eisen voldoet anders gaan ze vrij snel moeilijk doen.
Goed voorbeeld kwa succes is girafganger. Oud pocarr member die tegenwoordig alles wint wat hij speelt.

Yeh, ik volgde hem al een tijdje nadat me backer over hem had verteld. Ondanks een grote edge die die zal hebben runt die ook wel heel erg goed hoor :f_tongue:

Ik was indd al op de hoogte van de vereisten, heb gister contact met ze gehad en hoop vandaag af te kunnen ronden zodat ik vnv nog kan beginnen met spelen want ik heb t gemist.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Alles is rond en kan A.S zat beginnen met spelen, heb er zin in.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Veel succes en hopelijk pakt het ook goed uit en word je een nog betere speler :gl:

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

nice! succes jordy!

Beantwoorden
Citeren