Ga eens wat zuiniger met mijn chips om, joh
Oorspronkelijk gepost door MintberryC
Ga eens wat zuiniger met mijn chips om, joh![]()
Hehe, dacht je al te herkennen
7e gebust op winamax $20 deepstack. Natuurlijk blind vs blind met A8o tegen AA oplopen 10bb eff...
Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
De 3e keer deze maand dat ik met een fullhouse tegen quads oploop, het is zo fucking ziek BoomHoelang gaat dit soort onzin nog aanhouden
![]()
Dat is wel een heel lelijke flop. Al kan ik me voorstellen dat iemand daar met JJ afstacked pre-flop.
7e gebust op winamax $20 deepstack. Natuurlijk blind vs blind met A8o tegen AA oplopen 10bb eff...
Dat is ook jammer om dan tegen een top hand aan te lopen
4e gebust op de Digestif op Winamax. $1171 geshipt, nog wat deepe runs verder nu dus update straks nog ff.
Ik ben benieuwd naar de update, maar wel weer een mooie 4 cijfer cash
Al is winnen altijd leuker natuurlijk.
Nog een Royaltje weten te hitten vannacht, eerste keer sinds een jaar denk ik nu ongeveer.
Oorspronkelijk gepost door Pannekoekk86
Jordy een korte break/vakantie?
Breaks en vakanties bestaan niet in mijn leven
Backer heeft er voor gezorgd dat ik naar Pocarr kan wat veel beter voor mijn eigen ontwikkeling is, ook krijg ik naar waarschijnlijkheid een vast loon van hun. Enige probleem is dat de man die er allemaal over gaat bij hun nu bij WSOP zit en ik dus even moet wachten tot ik mijn contract kan tekenen.
Oorspronkelijk gepost door ilgenio86
goed bezig jordy man! je moet er toch niet goed uitzien om meeval te hebben he![]()
![]()
Haha ja i guess
Voor de lol is zo'n homegame van Lex Veldhuis meegedaan voor de eerste keer. Meteen geshipt voor $48.
Dat heb je lekker gedaan, maar dat scheelt weer dat je dan tegen weinig spelers speelt
Jordy een korte break/vakantie?Breaks en vakanties bestaan niet in mijn leven
![]()
Backer heeft er voor gezorgd dat ik naar Pocarr kan wat veel beter voor mijn eigen ontwikkeling is, ook krijg ik naar waarschijnlijkheid een vast loon van hun. Enige probleem is dat de man die er allemaal over gaat bij hun nu bij WSOP zit en ik dus even moet wachten tot ik mijn contract kan tekenen.
Goede keuze. Heb een jaartje voor pocarr geklikt en super veel geleerd. Veel webinars met gastcoaches en een super aanbod kwa vids. Enige nadeel is dat ze destijds geen privécoaching aanboden. Je moet alleen wel zorgen dat je elke maand aan hun eisen voldoet anders gaan ze vrij snel moeilijk doen.
Goed voorbeeld kwa succes is girafganger. Oud pocarr member die tegenwoordig alles wint wat hij speelt.
Oorspronkelijk gepost door Bierpokkel
Jordy een korte break/vakantie?Breaks en vakanties bestaan niet in mijn leven
![]()
Goede keuze. Heb een jaartje voor pocarr geklikt en super veel geleerd. Veel webinars met gastcoaches en een super aanbod kwa vids. Enige nadeel is dat ze destijds geen privécoaching aanboden. Je moet alleen wel zorgen dat je elke maand aan hun eisen voldoet anders gaan ze vrij snel moeilijk doen.
Goed voorbeeld kwa succes is girafganger. Oud pocarr member die tegenwoordig alles wint wat hij speelt.
Yeh, ik volgde hem al een tijdje nadat me backer over hem had verteld. Ondanks een grote edge die die zal hebben runt die ook wel heel erg goed hoor
Ik was indd al op de hoogte van de vereisten, heb gister contact met ze gehad en hoop vandaag af te kunnen ronden zodat ik vnv nog kan beginnen met spelen want ik heb t gemist.