gefeliciteerd
Helemaal zelf afgedwongen.
Gister 2 ft's op 888 kunnen halen, vandaag lange grind dag kijken of ik nog iets moois neer kan zetten.
Ik begin steeds meer en meer het gevoel te krijgen dat ik nooit wat zal shippen op of stars of 888. Het is echt ongekend hoe ik daar run en begint echt vreselijk irritant te worden
Heb ik ook Jordy. Ipoker en Microgaming ligt me de laatste tijd beter. Kleine spelersvelden en ook daar is het niveau nog een stuk lager dan op Stars.
T Is niet t niveau, ik heb een 12bb/100 op stars op een avg stake van $7.50 maar ik run gewoon heel erg onder ev en dat is mateloos irritant want t houd nu al 7 maanden aan
Nee dat snap ik. Ik bedoel meer dat als je nog kijkt nog mogelijk rooms om erbij te nemen, Ipoker en Microgaming aardige opties zijn. Met het lagere niveau als extra voordeel.
Jawel maar ik speel nu al op 4 rooms, als ik er 6 of 5 neem neemt dat enorm veel van me focus weg
Dan is het denk ik ook de kunst om op rooms te spelen waar het meeste te halen valt.
Al zou het wel mooi zijn als er een einde op de downswing op PokerStars zou komen.

Mooi dagje, 32bb/100 en overal deepruns. Nu nog hopen dat er iets moois uit kan komen
9e op ft op 888, JJ tegen KK. Andere 888 12e gebust en 2m pot verloren op winamax bij laatste 30 met A9 tegen AJ
Het idee ergens maar niet te kunnen shippen is logisch, maar wel ten diepste een controverse met het idee dat rooms niet rigged zijn. Het kan aan je mentale weerbaarheid knagen en iedere speler die al wat langer speelt, kent dat gevoel.
Het is denk ik ook het meest lastige aspect in poker: is de site nu wel of niet rigged?
Logica zegt 'niet', maar het gevoel kan steeds verder groeien, net als de aversie die je daarmee ontwikkelt tegen die site. Veel spelers gaan daardoor zelfs slechtere beslissingen nemen en zo de gedachte nog verder voeden.
Probleem is en blijft: hoe weet je zeker dat je niet wordt genept?
Hoppen tussen rooms kan helpen, maar kan ook dat gevoel nog verder aanwakkeren en je onzeker maken.
Ik hoop dat je snel eens een 'upswing' krijgt!
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Het idee ergens maar niet te kunnen shippen is logisch, maar wel ten diepste een controverse met het idee dat rooms niet rigged zijn. Het kan aan je mentale weerbaarheid knagen en iedere speler die al wat langer speelt, kent dat gevoel.Het is denk ik ook het meest lastige aspect in poker: is de site nu wel of niet rigged?
Logica zegt 'niet', maar het gevoel kan steeds verder groeien, net als de aversie die je daarmee ontwikkelt tegen die site. Veel spelers gaan daardoor zelfs slechtere beslissingen nemen en zo de gedachte nog verder voeden.
Probleem is en blijft: hoe weet je zeker dat je niet wordt genept?
Hoppen tussen rooms kan helpen, maar kan ook dat gevoel nog verder aanwakkeren en je onzeker maken.
Ik hoop dat je snel eens een 'upswing' krijgt!
Fwiw, ik kom net uit een upswing
Het boeit me vrij weinig meer, sinds mijn eerste grote downswing van 4k toen weet ik nu wel beter. Ik acht me mentale staat wel stukken groter als eerst. Nu uiteraard nog kijken hoe ik t straks doe als ik op een 12k downer ga maar ik heb er t volste vertrouwen in, Op 888 run ik nog slechter als op stars en ik denk zelfs dat die room niet rigged is, t is gewoon variance en komt vanzelf wel.
Niet te hopen dat je net UIT een upswing komt. Kun je beter in blijven
Ik denk dat jij zeker in staat bent om variance realistisch in te schatten, dus ik maak me geen zorgen
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Niet te hopen dat je net UIT een upswing komt. Kun je beter in blijven![]()
Ik denk dat jij zeker in staat bent om variance realistisch in te schatten, dus ik maak me geen zorgen
![]()
Wil der wel in blijven, maar je hebt er zo weinig controle over
Net een twitch starters stream opgezet, eens kijken of ik dat leuk ga vinden. Zal morgen wel de hele dag streamen dus kom allemaal kijken