Ga naar het forum
PLO BR CHALLENGE $1...

Meldingen
Alles wissen

PLO BR CHALLENGE $100>$1000

1,740 Berichten
46 Gebruikers
42 Reacties
170.7 K Weergaven
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Lefty85
Ik vermoedde al dat je gebacked werd, die backer heeft je natuurlijk mooie verhalen ingefluisterd. Zobizo is het al niet slim om pro te gaan terwijl je gebacked wordt, je moet namelijk al ongeveer de helft (afhankelijk van je deal) van je winst afgeven aan je backer. Zo schiet er dus al veel minder over om van te leven (laat staan om een BR op te bouwen). Zo blijf je dus ook afhankelijk van je backer en ga je nooit op eigen benen kunnen staan. Dat is natuurlijk net wat hij wil zodat hij lekker kan freerollen op jouw kap en je dus zijn moneyhorse wordt. Apart, mijn backer speelt namelijk zelf ook gebackt en kan er al 5 jaar van leven...

Er zijn echt al tientallen staking bedrijven die al jaren lopen met top coaches en gigantische bankrolls, ik snap niet als je niet eens een eigen bankroll hebt, hoe je dan andere mensen gaat staken? Het is ook gewoon heel moeilijk om nog mensen zoals jou te vinden die nog in MTT's willen stappen vanwege de variance, de onzekerheid over de toekomst van poker en de lange werkdagen. Denk maar niet dat mensen zullen staan aanschuiven om in jou "stakingbedrijf" te mogen komen. Ook zo'n stakingbedrijf is niet even easy money verdienen, veel beginnende spelers zullen starten maar gewoon opgeven na een vieze downswing en jij blijft achter met de verliezen.
Mag ik vragen hoe jij denkt te weten dat ik geen eigen bankroll heb? Weet je wel hoezo ik voor staking heb gekozen? Blijkbaar niet en loop je maar wat uit te kramen zonder redenering.

Heb je trouwens al aan de fiscale kant van alles bekeken? Ga je alles legaal doen, dan moet je ook wel belastingen betalen. Heb je je hierover al geinformeerd?

Het lijkt me dat je je blind staart op enkele leuke winsten dat sommige spelers halen (je coach), het is niet zeker dat je even goed gaat runnen. Ook zijn resultaten van een jaar geleden misschien al helemaal achterhaald omdat het niveau is gestegen. Welke ROI verwacht je te halen bij regular speed en turbo's?

Als je alleen maar komt op me blog om negatief te doen heb ik me tijd wel beter te besteden, dit is wat ik wil doen en dat is mijn probleem als het niet lukt niet jouw probleem.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ik denk dat ie het wel goed bedoeld hoor. Probeer rustig stappen te maken en niet te snel te grote stappen te willen maken. Je bent net bezig en hebt al enkele mooie resultaten geboekt. In je oude blogs was je op de cash games ook steeds bezig met je bankroll en klimmen in limieten en dat lukte toen steeds niet. Je mag er wel vertrouwen in hebben dat je uiteindelijk mooie stappen kan maken hoor, maar het zou denk ik echt enorm balen zijn als het nu een tijdje niet lukt en je bankroll als sneeuw voor de zon verdwijnt.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Ik denk dat ie het wel goed bedoeld hoor. Probeer rustig stappen te maken en niet te snel te grote stappen te willen maken. Je bent net bezig en hebt al enkele mooie resultaten geboekt. In je oude blogs was je op de cash games ook steeds bezig met je bankroll en klimmen in limieten en dat lukte toen steeds niet. Je mag er wel vertrouwen in hebben dat je uiteindelijk mooie stappen kan maken hoor, maar het zou denk ik echt enorm balen zijn als het nu een tijdje niet lukt en je bankroll als sneeuw voor de zon verdwijnt.

Hi Shove, ik heb in de tussentijd mezelf door een succesvolle NL cash game pro laten coachen, zijn naam is Akroma en ik heb mezelf samen met werk van hem mezelf van 2nl naar 25nl gebracht dus dat zijn wel hele grote stappen, op 25nl voor een 19 jarige is namelijk heel goed geld verdienen :)

Ik heb dit alleen nooit op het forum hierover gepost.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ah oké, maar je wil nu toch pro gaan in MTT'en? Die swings zijn flink te noemen helaas.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Ah oké, maar je wil nu toch pro gaan in MTT'en? Die swings zijn flink te noemen helaas.

Ja en daarna wil ik een staking stable opzetten en later ook wellicht coaching gaan beginnen zodra ik zover ben. Gelukkig ben ik over de jaren heen mentaal heel erg sterk geworden en word ik hierin ook geholpen :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat klinkt als een intressant plan. Al is dat allemaal toekomstmuziek.
Ben benieuwd of je eerst en structureel goede MTT speler zult worden op de midstakes.
Doet me aan DonBartos denken die in zijn blog https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=81541 vertelde over swings van over 60k.

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF
PokerStrategist

Wees juist blij dat "Lefty85" je de onzekere kant van het pokeren probeert duidelijk te maken, ipv dat je je blind staart op de droom. Hopelijk haal je het ook! We zijn hier niet om je te ontmoedigen :) Pro zijn heeft veel voordelen je eigen tijd indelen, maar is ook eenzaam en super anti sociaal en je bent pas 20 en het studentenleven is zo vet!

Moeten spelen gaat best vervelen en de stress ughhh......

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Hoe is ie de afgelopen week gegaan?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hoe is ie de afgelopen week gegaan?

+1

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Poeh, heb weinig gespeeld afgelopen 2 weken. Veel privé dingen regelen en ook nog redelijk wat gestudeerd aan me game. Ook vanavond wordt er helaas niet gespeeld op de mooiste dag vd maand. Vanaf donderdag zal ik waarschijnlijk weer kunnen spelen dan stuur ik een update.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dan wachten we geduldig af op een update :f_wink:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Vandaag weer voor het eerst in tijden gespeeld, niet mtt's maar wat sng's omdat ik weinig tijd had. 120 $1.50's hyper 6max's met $37.29 winst

13-3 gewonnen met zaalvoetbal dus mijn dag kan niet meer stuk. Donderdag speel ik weer en dan worden het mtt's.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zijn mooie resultaten waar je best trots op mag zijn :f_thumbsup:
Ik denk niet dat veel mensen zo'n resultaat in 1 dag halen met 6 max hyper SNG's.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Je hebt toch afgelopen zondag nog gespeeld? Hoe ging dat?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Je hebt toch afgelopen zondag nog gespeeld? Hoe ging dat?

Zondag stuk of 20 toernooitjes $70 winst had een diepe run in de big 11

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Niet slecht :f_thumbsup:
Heb je deze week nog plannen om wat mooie toernooien te spelen?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Niet slecht :f_thumbsup:
Heb je deze week nog plannen om wat mooie toernooien te spelen?

Ik ga vanavond mtt'en, teller staat nu op $1403,17

Hou jullie vanavond op de hoogte.

Beantwoorden
Citeren
batsie85
Legacy Member

Succes!

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Onverwachts niet zoveel tijd gehad als verwacht. Maar wat hypertjes geklikt. Mix van 1.50's en 3.50's $79 winst na 133 games :f_biggrin:

Teller staat op $1482,87

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zijn mooi resultaten weer. Ook al had je weinig tijd :f_thumbsup:
De variance is je gunstig gezind op dit moment denk ik.

Beantwoorden
Citeren