Oorspronkelijk gepost door Lefty85
Ik vermoedde al dat je gebacked werd, die backer heeft je natuurlijk mooie verhalen ingefluisterd. Zobizo is het al niet slim om pro te gaan terwijl je gebacked wordt, je moet namelijk al ongeveer de helft (afhankelijk van je deal) van je winst afgeven aan je backer. Zo schiet er dus al veel minder over om van te leven (laat staan om een BR op te bouwen). Zo blijf je dus ook afhankelijk van je backer en ga je nooit op eigen benen kunnen staan. Dat is natuurlijk net wat hij wil zodat hij lekker kan freerollen op jouw kap en je dus zijn moneyhorse wordt. Apart, mijn backer speelt namelijk zelf ook gebackt en kan er al 5 jaar van leven...Er zijn echt al tientallen staking bedrijven die al jaren lopen met top coaches en gigantische bankrolls, ik snap niet als je niet eens een eigen bankroll hebt, hoe je dan andere mensen gaat staken? Het is ook gewoon heel moeilijk om nog mensen zoals jou te vinden die nog in MTT's willen stappen vanwege de variance, de onzekerheid over de toekomst van poker en de lange werkdagen. Denk maar niet dat mensen zullen staan aanschuiven om in jou "stakingbedrijf" te mogen komen. Ook zo'n stakingbedrijf is niet even easy money verdienen, veel beginnende spelers zullen starten maar gewoon opgeven na een vieze downswing en jij blijft achter met de verliezen.
Mag ik vragen hoe jij denkt te weten dat ik geen eigen bankroll heb? Weet je wel hoezo ik voor staking heb gekozen? Blijkbaar niet en loop je maar wat uit te kramen zonder redenering.Heb je trouwens al aan de fiscale kant van alles bekeken? Ga je alles legaal doen, dan moet je ook wel belastingen betalen. Heb je je hierover al geinformeerd?
Het lijkt me dat je je blind staart op enkele leuke winsten dat sommige spelers halen (je coach), het is niet zeker dat je even goed gaat runnen. Ook zijn resultaten van een jaar geleden misschien al helemaal achterhaald omdat het niveau is gestegen. Welke ROI verwacht je te halen bij regular speed en turbo's?
Als je alleen maar komt op me blog om negatief te doen heb ik me tijd wel beter te besteden, dit is wat ik wil doen en dat is mijn probleem als het niet lukt niet jouw probleem.