Ga naar het forum
PLO BR CHALLENGE $1...

Meldingen
Alles wissen

PLO BR CHALLENGE $100>$1000

1,740 Berichten
46 Gebruikers
42 Reacties
170.7 K Weergaven
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Omg ik run zo goed... $326 in bounties al gecollecteerd en daarna deze setup krijgen. Boom

Ook die hand weer goed voor $111 aan bounties.. Grappig want was met een vriend aan t bellen en toen die c/r zei ik tegen hem, fuck hij heeft t hier echt altijd altijd altijd.. Of JJ KK QQ AA maar ik sigh callde

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Een van me meest perfecte toernooien die ik ooit heb gespeeld denk ik en ik heb het gewoon gedaaan, geshipt voor 4.4k :f_cool: :f_cool:

POKER IS NIET DOOD

Paar leuke handjes tussen onze HU Boom

Boom

Boom

Boom

Laatste was een 1outer die die hitte tegen mij op de river, die was nog best pijnlijk toen ik een best grote chiplead had maar ben er prima van teruggekomen. Ik heb echt super super super hard aan me game gewerkt de afgelopen 2 maanden en t is echt heel cool en mooi om te zien dat je ook gewoon echt progressie boekt en eindelijk ook iets groots shipt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooi gedaan. Daarmee heb je vast een deel van je downswing op PokerStars terug :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
batsie85
Legacy Member

Gefeliciteerd man! Knap hoor!

Beantwoorden
Citeren
bembere
Oldschool Grinder

Kan je wel een note geven op giffordonian, hij is een nitty pro:f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Dankjewel allemaal, en @sdk. Pokerstars was geen downswing maar meer een breakevenstretch en ondertussen heel slecht runnen.

Beantwoorden
Citeren
najtreg12
Oldschool Grinder

Van harte man, geweldig resultaat!
En nu weet je dat je het op stars ook gewoon kan :)

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Nice result zeg, dat maakt slecht runnen weer helemaal goed :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Dankjewel Najtreg en Shovingloose, inderdaad. Ik wist dat ik t wel kon, winrate is altijd wel crushend geweest maar ik runde gewoon heel slecht. Hopelijk is dit t ommekeer want ik heb wel zin om wat meer te shippen deze maand :)

Beantwoorden
Citeren
schelleXL
Oldschool Grinder

Knap Jordy,

je bent echt wel naar de top aan het vlammen é man. Ik weet nog toen je begon te bloggen en kijk waar je nu staat.

Zo verder doen en voetjes op de grond !!

Wat is volgens jou de grootste hulp geweest om nu echt door te breken ?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door schelleXL
Knap Jordy,

je bent echt wel naar de top aan het vlammen é man. Ik weet nog toen je begon te bloggen en kijk waar je nu staat.

Zo verder doen en voetjes op de grond !!

Wat is volgens jou de grootste hulp geweest om nu echt door te breken ?

Dankjewel voor t compliment :)

Ehhm, ik ben vooral zelf gewoon echt superhard aan t werken aan me game. Ik denk dat ik er minimaal 2 uurtjes per dag aanzit en dan nog wat video's kijken in Pocarr video library. Verder ben ik me wat meer met mensen gaan omringen die beter zijn als ik, en niet meer echt met mensen die t zelfde zijn of slechter, ik denk dat dat best belangrijk is. Uiteindelijk droom ik toch wel een beetje van om een online highstakes sicko te worden. Om eerlijk te zijn denk ik ook wel dat ik de potentie ervoor heb, hoe arrogant het ook mag klinken (Kom maar op met die reacties :P) Als ik zie hoe snel ik dingen oppik van betere spelers en zie hoe hard ik werk vergeleken met andere ''goede'' regs verschilt dat zoveel.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Je laat al maanden prima potentie zien dus waarom zou het niet kunnen!!

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Aangezien dat heel veel mesen mij vragen hoe ik studeer en hoe ik nadenk tijdens mijn sessies / gedachtengangen over bepaalde handen. Zit ik er aan te denken om een 3/4 delig toernooi review te maken en op heel veel spots indepth in te gaan. Dit over mijn bounty builder 11 die ik eergister heb gewonnen. Ik zal 20 euro vragen voor het 3 of 4 delige review, lijkt me prima value als je het mij vraagt. Als er genoeg geinteresseerde zijn kunnen die mij contacten op Jordypokercoaching@hotmail.com (Skype)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Dankjewel allemaal, en @sdk. Pokerstars was geen downswing maar meer een breakevenstretch en ondertussen heel slecht runnen.

Dat scheelt dan wel weer :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
feye7
Poker Player

:f_ugly:

Beantwoorden
Citeren
Pakichu777
PokerStrategist

Nice ship (Taroxus)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Heb je nog plannen om enkele toernooien van de MicroMillions te spelen de komende 2 weken?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Niet de bedoeling, misschien de 5.50 halve prijs sunday storm maar daar blijft t bij. De $22 main event pak ik wel.

Beantwoorden
Citeren
bayleysa
Legacy Member

waarom niet?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door bayleysa
waarom niet?