Ik sta 1/9 op winamax nu op stream en 26/45 op stars. Ook nog 830k op winamax en 16k op bounty builder $11 op stars. Stream is nog aan dus kom ook
Ik heb het alleen even gistermiddag gevolgd. Hoe is je sessie uiteindelijk afgelopen?
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ik heb het alleen even gistermiddag gevolgd. Hoe is je sessie uiteindelijk afgelopen?
5/5 op winamax nadat iemand een verschrikkelijke ICM suicide op mij maakte op FT. 26e in big 4.40 en 30ste in monster stack op wina. Binnen nu en een uur ben ik weer streamen dus als mensen niks te doen hebben ^^
Ondertussen 3x starting stack op bb 7.50 na 10 min spelen en 3x starting stack op mini sunday marathon aswell. Kom allemaal kijken
Oke dagje, $95 down maar wel 12 viewers gehad op stream op t hoogtepunt. Denk dat ik vanaf morgen in t engels ga streamen aangezien er meer engelsen in me chat komen. Hoop dat er een mooie community uit komt.
Jordy, wil niet bijdehand ofzo doen....
Leuk dat je bent gaan streamen.
Engels lijkt me zeker een goed plan. Twitch is meer internationaal dan alleen de NL'ers denk ik.
Daarnaast zacht muziek op de achtergrond zou de viewers niet storen.... dat klinkt beter dan alle achtergrond geluiden... zo heb ik het gisteren ervaren toen ik poosje zat te kijken.
GL met stream en de nieuwe sessie morgen..
Oorspronkelijk gepost door Pannekoekk86
Jordy, wil niet bijdehand ofzo doen....
Leuk dat je bent gaan streamen.Engels lijkt me zeker een goed plan. Twitch is meer internationaal dan alleen de NL'ers denk ik.
Daarnaast zacht muziek op de achtergrond zou de viewers niet storen.... dat klinkt beter dan alle achtergrond geluiden... zo heb ik het gisteren ervaren toen ik poosje zat te kijken.
GL met stream en de nieuwe sessie morgen..
Hey, klopt. Gister gebruikte ik OBS om te streamen maar wist niet goed hoe ik daar muziek opzette. Vandaag ben ik overgestapt op Xsplit en dat is allemaal prima gelukt, ook met muziek dus
Het is sowieso beetje uitzoeken als je net nieuw bent.
Precies nu ik niet gekeken heb had je muziek. Dan was ik te snel met mijn opmerking.
GL
Oorspronkelijk gepost door Pannekoekk86
Het is sowieso beetje uitzoeken als je net nieuw bent.
Precies nu ik niet gekeken heb had je muziek. Dan was ik te snel met mijn opmerking.GL
Dat maakt niet uit, al het commentaar is welkom aangezien ik nog een vis in streamen ben
Laatste 30 nu op winamax, 2k op top in de €20 monster. live op stream! Twitch.tv/Jordyvde_
Pff... Eerst technische problemen met stream terwijl ik op ft bubble op 12 viewers stond, toen kreeg ik deze 2 setups waar ik best wel gefrustreerd van was, niet tilt maar wel heel geïrriteerd.

En toen gebist als 7e voor $240 met 55 tegen terwijl 2x een 3bb stack shoves won met de slechtste hand.
De tweede is niet zo bijzonder, maar die eerste is echt super goor. Als je dan ook niet geïrriteerd raakt dan weet ik het ook niet meer. Hoe gaat ie deze maand? Sta je nog een beetje in de plus?
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
De tweede is niet zo bijzonder, maar die eerste is echt super goor. Als je dan ook niet geïrriteerd raakt dan weet ik het ook niet meer. Hoe gaat ie deze maand? Sta je nog een beetje in de plus?
Laatste keer dat ik keek -$450 maar is nu ergens in de 200 schat ik zo
Ik zie net dat ik op de monster stacks op winamax een 326% ROI heb en een $29.3 AVG profit draai, best mooi.

Weer live aan t streamen voor de mensen die t leuk vinden om te kijken. Laat even wat achter in de chat als je er bent
700k stack in de bb$11. Deze pot was $100 waard aan bounties en daardoor nog maar $20 verlies in deze sessie - het reguliere pricepool geld. Hopen dat ik dit ding nog kan shippen nu! $100 bounty Edit: Geen idee waarom mijn naam niet bij die pot staat
Ben hem echt aan t slopen op t moment