Ik wil volgende week totdat onze baby geboren wordt nog wat volume maken op de MTT's. Als ik een interessant toernooitje heb gespeeld wil ik best een review van je hebben
Hoeveel kost dat?
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Ik wil volgende week totdat onze baby geboren wordt nog wat volume maken op de MTT's. Als ik een interessant toernooitje heb gespeeld wil ik best een review van je hebbenHoeveel kost dat?
Hier is een link naar mijn Private coaching topic.
Info en prijzen staan daar allemaal in, er is momenteel 50% discount gaande dus als je dat nog meewilt pakken moet je er voor de 23e bijzijn. Ik zie vanzelf wel iets voorbij komen op skype
Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Net met een pokermaat van mij een horse aan t werk gezet. Eens kijken wat die er van gaat bakken![]()
Lekker paardrijden met je vriend
Ik blijf het maar een rare benaming vinden voor iemand die voor je speelt.
Yeh ik ook. Net eerste sessie met Elliot Roe gedaan over hoe ik me beter kan focussen op me game, 30 minuten in trans gezeten achter me pc dat is echt een heel raar gevoel.
Dat komt vast door het blowen. Al lijkt me dat niet heel gezond, maar iedereen zijn/haar ding.
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Das heel simpel, ben de hele dag in trans....:D![]()
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dat komt vast door het blowen. Al lijkt me dat niet heel gezond, maar iedereen zijn/haar ding.
Ik doe het zelf ook van tijd tot tijd, maar het is zeker niet zo slecht als iedereen denkt dat het is. Sterker nog het word ook in verschillende landen en staten gebruikt als medicijn.
Dat zie ik dan meer als noodzakelijk kwaad. Net als de grote hoeveelheid antidepressiva medicijnen die door best veel mensen gebruikt worden. Al vind ik het wel een slechte ontwikkeling dat dat soort medicijnen zoveel gebruikt moet worden. Dan gaat er toch iets mis binnen de maatschappij.
Er komt een twee of driedelig review van mijn BB 11 win online als video op de site.
Ben je niet "bang" dat hij hier gewoon met een T zit?
Wat voor 10 moet die hebben pre dat die callt met 20bb? Verder hebben we een supergrote range advantage op de koning turn aangezien hij al zijn Kx preflop eringooit dus denk ik wel redelijk veel foldequity te hebben hiero.
Tegen deze speler duidelijk niet. Dus dat is wel een notitie waard.
Al lijkt me daar shoven wel wat optimistisch op de turn tegen een random speler.
Al lijkt me daar shoven wel wat optimistisch op de turn tegen een random speler.
Shove op de turn hier is redelijk standaard hoor
Ben je niet "bang" dat hij hier gewoon met een T zit?Wat voor 10 moet die hebben pre dat die callt met 20bb? Verder hebben we een supergrote range advantage op de koning turn aangezien hij al zijn Kx preflop eringooit dus denk ik wel redelijk veel foldequity te hebben hiero.
Flop is anders redelijk goed voor een tighte SB calling range hier. Sowieso heeft een 'normale' SB hier bijna niet een calling range. As played is K turn een easy jam.
Al lijkt me daar shoven wel wat optimistisch op de turn tegen een random speler.Shove op de turn hier is redelijk standaard hoor
Voor 1,5 pot shoven zou ik niet vaak doen op de turn. Al is het de vraag dat tegen een random speler dat wel zo profitabel is, want als je gecalled wordt moet je een straat hitten om te winnen. Al slaat zijn lijn pre-flop en post-flop natuurlijk nergens op.
Al lijkt me daar shoven wel wat optimistisch op de turn tegen een random speler.Shove op de turn hier is redelijk standaard hoor
Voor 1,5 pot shoven zou ik niet vaak doen op de turn. Al is het de vraag dat tegen een random speler dat wel zo profitabel is, want als je gecalled wordt moet je een straat hitten om te winnen. Al slaat zijn lijn pre-flop en post-flop natuurlijk nergens op.
Als Rob Tinnion 2x sunday million winner zegt dat t een goede lijn is geloof je me dan wel?