Ga naar het forum
PLO BR CHALLENGE $1...

Meldingen
Alles wissen

PLO BR CHALLENGE $100>$1000

1,740 Berichten
46 Gebruikers
42 Reacties
170.8 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

De Sunday Million is natuurlijk wel een heel ander toernooi dan een random $5,50 toernooi waar veel vissen inzitten en minder snel zullen folden.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
De Sunday Million is natuurlijk wel een heel ander toernooi dan een random $5,50 toernooi waar veel vissen inzitten en minder snel zullen folden.

Sunday million is het softste highstakes toernooi wat er te vinden valt en zit ook gewoon vol gevuld met vissen hoor :tongue:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zal best. Al denk ik dat de vissen in de Sunday Million betere spelers zijn dan de vissen in een $5,50 en zullen makkelijker folden in spots als deze.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Niet de bedoeling, misschien de 5.50 halve prijs sunday storm maar daar blijft t bij. De $22 main event pak ik wel.

Hoe is de main event voor je afgelopen of heb je dag 2 gehaald?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Heb hem niet gespeeld, heb sowieso afgelopen maand veel te weinig gespeeld.

Weer een Allin adjbb/100 van 15.85 afgelopen maand, na mijn bounty builder 11 win ben ik echt belabberd gaan runnen zoals je kan zien op foto mja mag niet klagen. In totaal toch mooie $6.8k met poker verdiend vorige maand. Gister en eergister beide dagen FT gehaald van de $5.50 win the button op stars en ook beide als 9e verlaten :P.

Nu FT op ACR en nog wel wat mooie andere stacks.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zijn gewoon mooie bedragen. Als je dat gemiddeld elke maand zou verdienen zou je poker professioneel kunnen beoefenen en houd je er een mooi bedrag aan over :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
bayleysa
Legacy Member

Tegen deze speler duidelijk niet. Dus dat is wel een notitie waard.
Al lijkt me daar shoven wel wat optimistisch op de turn tegen een random speler.

Shove op de turn hier is redelijk standaard hoor

Voor 1,5 pot shoven zou ik niet vaak doen op de turn. Al is het de vraag dat tegen een random speler dat wel zo profitabel is, want als je gecalled wordt moet je een straat hitten om te winnen. Al slaat zijn lijn pre-flop en post-flop natuurlijk nergens op.

Als Rob Tinnion 2x sunday million winner zegt dat t een goede lijn is geloof je me dan wel? :D

Slecht argument! Iedereen weet dat Rob nooit een flipje verliest..

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door bayleysa

Tegen deze speler duidelijk niet. Dus dat is wel een notitie waard.
Al lijkt me daar shoven wel wat optimistisch op de turn tegen een random speler.

Shove op de turn hier is redelijk standaard hoor

Voor 1,5 pot shoven zou ik niet vaak doen op de turn. Al is het de vraag dat tegen een random speler dat wel zo profitabel is, want als je gecalled wordt moet je een straat hitten om te winnen. Al slaat zijn lijn pre-flop en post-flop natuurlijk nergens op.

Als Rob Tinnion 2x sunday million winner zegt dat t een goede lijn is geloof je me dan wel? :D

Slecht argument! Iedereen weet dat Rob nooit een flipje verliest..

Dat is waar, maar hij heeft ook wel verstand van t spelletje uiteraard :f_biggrin: :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16
PokerStrategist

Heb hem niet gespeeld, heb sowieso afgelopen maand veel te weinig gespeeld.

Weer een Allin adjbb/100 van 15.85 afgelopen maand, na mijn bounty builder 11 win ben ik echt belabberd gaan runnen zoals je kan zien op foto mja mag niet klagen. In totaal toch mooie $6.8k met poker verdiend vorige maand. Gister en eergister beide dagen FT gehaald van de $5.50 win the button op stars en ook beide als 9e verlaten :P.

Nu FT op ACR en nog wel wat mooie andere stacks.

En wat was de Avg bi ?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

$7.11

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16
PokerStrategist

Zou je niet gaan Upmoven dan ?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Eind vd maand ga ik erom vragen, ben er vrij zeker van dat ik wel word geupmoved. Wilde t alleen niet in me eerste maand onder ze meteen vragen.

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16
PokerStrategist

Eind vd maand ga ik erom vragen, ben er vrij zeker van dat ik wel word geupmoved. Wilde t alleen niet in me eerste maand onder ze meteen vragen.

Strak plan :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door feye7

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Ben je niet "bang" dat hij hier gewoon met een T zit?

Wat voor 10 moet die hebben pre dat die callt met 20bb? Verder hebben we een supergrote range advantage op de koning turn aangezien hij al zijn Kx preflop eringooit dus denk ik wel redelijk veel foldequity te hebben hiero.

Flop is anders redelijk goed voor een tighte SB calling range hier. Sowieso heeft een 'normale' SB hier bijna niet een calling range. As played is K turn een easy jam.

Ik was een paar dagen van huis, dus alsnog een reactie op dit handje. Er zitten toch vele T's in zijn calling range? JT, QT, KT en wellicht zelfs AT. T9 zou ook nog kunnen. En hij gooit toch never nooit alle Kx all-in preflop?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door feye7

Ben je niet "bang" dat hij hier gewoon met een T zit?

Wat voor 10 moet die hebben pre dat die callt met 20bb? Verder hebben we een supergrote range advantage op de koning turn aangezien hij al zijn Kx preflop eringooit dus denk ik wel redelijk veel foldequity te hebben hiero.

Flop is anders redelijk goed voor een tighte SB calling range hier. Sowieso heeft een 'normale' SB hier bijna niet een calling range. As played is K turn een easy jam.

Ik was een paar dagen van huis, dus alsnog een reactie op dit handje. Er zitten toch vele T's in zijn calling range? JT, QT, KT en wellicht zelfs AT. T9 zou ook nog kunnen. En hij gooit toch never nooit alle Kx all-in preflop?

Wat voor Kx moet die hebben dan dat die preflop callt en flop callt? K10 zou nieteens in ze range moeten zitten preflop.

Beantwoorden
Citeren
Wazzza16
PokerStrategist

Congratzzz met je verjaardag :f_drink: :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Congratzzz met je verjaardag :f_drink: :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ik merk nogal verschil tussen wat de beste play zou zijn en wat spelers op dit level doen. Ik zie namelijk genoeg spelers hier met QT callen preflop en dan rustig jou laten barrelen.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Ik merk nogal verschil tussen wat de beste play zou zijn en wat spelers op dit level doen. Ik zie namelijk genoeg spelers hier met QT callen preflop en dan rustig jou laten barrelen.

Zolang ik rond gto of gto zelf speel maak ik me verder geen zorgen ๐Ÿ˜…

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Overigens, bedankt allemaal voor de fijne berichtjes ๐Ÿ˜

Beantwoorden
Citeren