Ga naar het forum
PLO BR CHALLENGE $1...

Meldingen
Alles wissen

PLO BR CHALLENGE $100>$1000

1,740 Berichten
46 Gebruikers
42 Reacties
170.8 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat spel zegt mij niks, maar ben zelf geen gaming freak.
Veel succes met het bouwen van je eigen 3d games Jordy :gl:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Net erachter gekomen dat in me nieuwe klas ook een paar gasten zitten die kaarten. Niet op het niveau / stakes van mij maar meer af en toe een avondje. Tijd om wat geld te verdienen na school :f_tongue:

Beantwoorden
Citeren
Wimf71
PokerStrategist

_evil:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat kan leuk worden, maar of je klasgenoten dan ook blij zijn dat jij erbij komt is maar de vraag als je steeds wint.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

jij gaat er al meteen van uit dat hij steeds gaat winnen sdk? :P
mss zien ze hem graag komen he :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door ilgenio86

Hahaha, dat is precies wat ik wilde zeggen. Misschien crashen ze me wel. Variance is a thing.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

We zullen het zien. Zou wel grappig zijn als ze beter zijn dan jou, maar daar leer je weer van :f_wink:

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde

Hahaha, dat is precies wat ik wilde zeggen. Misschien crashen ze me wel. Variance is a thing.

Gaat em niet worden, homegames zijn namelijk niet rigged en tja, dan kunnen wij niet winnen....:D :D

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn

Gaat em niet worden, homegames zijn namelijk niet rigged en tja, dan kunnen wij niet winnen....:D :D

Hehe, zie nu pas dat ik crash typte ipv crush. Feit dat ze pokertracker niet kennen lijkt me al genoeg.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Onderschatting kan ook weer gevaarlijk zijn en live heb je geen PokerTracker nodig.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Ik begin er zo klaar mee te raken :f_cry:

Na weer een dag 320bb's onder EV gerunt te hebben heb ik er echt geen zin meer in en ben na 5 toernooitjes gekapt. Het begint nu echt me geduld te testen. Zie hierboven mijn Allin adj evbb/100 en mijn werkelijke bb/100 nou is het natuurlijk een 4500 handen sample, maar toch weet ik het gewoon voor elkaar te krijgen om 850 bb's onder EV te runnen in 4 dagen tijd, het is echt te geschift voor woorden. Iets waar ik al 2 weken over heb zitten denken is om gewoon op mezelf te gaan spelen en wellicht iets anders als mtt's te gaan proberen. Ik kan mezelf totaal niet aan het studeren zetten op het moment en heb ook geen zin om te spelen. Verder komt school erbij kijken en speel ik liever veel korte games zoals spins en of sng's. Ik denk ook niet dat ze bij Pocarr momenteel niet blij worden van mij als ze wisten hoe ik nu naar poker keek. Ja, ik zit in een dip. Een hele grote, misschien nog wel groter als me eerste 3k downswing. Ik voel me ook gewoon kut want ik weet dat ik goed speel maar dit houd nu al zo lang aan. Anyways, er was laatst een $100 spin and go crusher op me blog gekomen en die had me aangeboden om onder hem spin en go's te leren en te spelen. Ik heb ernaar gevraagd en we bellen maandag even en dan kijken we verder hoe of wat. Ik weet dat jullie nu allemaal gaan zeggen dat er in spin and go's veel variance zit en ja dat klopt, al heb ik zijn winrate gezien en daar zat echt letterlijk 0 variance in over 230k handen. Als ik daadwerkelijk de overstap ga maken ga ik ervan uit dat ik hier ook mijn coaching ''job'' verlies, wat natuurlijk ook volkomen begrijpelijk is.

Beantwoorden
Citeren
monkfish87
PokerStrategist

Ik begrijp jou heel goed Jordy het is erg vervelend.
Misschien ligt deze variant je een stuk beter om te grinden dan MTT denk er wel eerst goed over na en laat je niet te snel overhalen.
Ik heb geen ervaring met de spin&go maar lijkt me tering veel variantie in zitten voordeel is wel dat je flink volume kan maken.
Lijkt me ook niet handig om meteen met de 100s te beginnen eerst de variant bestuderen.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door monkfish87
Ik begrijp jou heel goed Jordy het is erg vervelend.
Misschien ligt deze variant je een stuk beter om te grinden dan MTT denk er wel eerst goed over na en laat je niet te snel overhalen.
Ik heb geen ervaring met de spin&go maar lijkt me tering veel variantie in zitten voordeel is wel dat je flink volume kan maken.
Lijkt me ook niet handig om meteen met de 100s te beginnen eerst de variant bestuderen.

Ik ga natuurlijk ook niet meteen de $100's beginnen. Zal op 5 of 3 starten. Verder had ik de aanbieding al een maand geleden gekregen en hem toen afgewezen, dus snel overhalen gaat niet lukken.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Je kan natuurlijk ook 45/90 en 180 mans gaan spelen. Duren niet zo lang en zijn gewoon korte MTT's en dus vergelijkbaar met wat je nu speelt. Scheelt je een hoop studeerwerk.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Heb het met de 4.50 180 mans wel gehad. Ook redelijk hard gecrusht toen ik ze nog speelde.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Jammer dat het zo slecht gaat. Je video's zijn interessant, dus ik hoop wel dat je ze blijft maken.

Spinners zijn best leuk en je zult er vast wel op winnen, maar volgens mij is de variance daar wel een grotere hobbel, vooral door de hogere gemiddelde rake. Heb je dan zo'n swing, dan is het lastiger om vol te houden, lijkt me.

Heb er zelf ook aan zitten denken, maar mijn volume is daarvoor veel te klein. Mijn volume zit meer in mijn buik :D

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Jammer dat het zo slecht gaat. Je video's zijn interessant, dus ik hoop wel dat je ze blijft maken.

Spinners zijn best leuk en je zult er vast wel op winnen, maar volgens mij is de variance daar wel een grotere hobbel, vooral door de hogere gemiddelde rake. Heb je dan zo'n swing, dan is het lastiger om vol te houden, lijkt me.

Heb er zelf ook aan zitten denken, maar mijn volume is daarvoor veel te klein. Mijn volume zit meer in mijn buik :D

Haha, mijn volume zit ook in me buik. Vooral na een slechte zondag :P

De variance schijnt enorm mee te vallen als je gewoon een grote edge hebt, en die zal ik na een tijdje vast wel hebben of al heb. Over de rake gesproken word die minder des te hoger je in stakes komt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zou me niks verbazen dat de variance in Spin & Go's vergelijkbaar zal zijn t.o.v. MTT's.

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

10k al wel aangetikt?

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Zeezout

Haha, mijn volume zit ook in me buik. Vooral na een slechte zondag :P

De variance schijnt enorm mee te vallen als je gewoon een grote edge hebt, en die zal ik na een tijdje vast wel hebben of al heb. Over de rake gesproken word die minder des te hoger je in stakes komt.

Is dat SpinLegends niets voor jou dan? Heb daar zelf ook aan gedacht, maar daar kwam wat tussen.

Beantwoorden
Citeren