Ga naar het forum
PLO BR CHALLENGE $1...

Meldingen
Alles wissen

PLO BR CHALLENGE $100>$1000

1,740 Berichten
46 Gebruikers
42 Reacties
170.7 K Weergaven
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Varune
10k al wel aangetikt?

Yes, wel al aangetikt.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Zeezout

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Jammer dat het zo slecht gaat. Je video's zijn interessant, dus ik hoop wel dat je ze blijft maken.

Spinners zijn best leuk en je zult er vast wel op winnen, maar volgens mij is de variance daar wel een grotere hobbel, vooral door de hogere gemiddelde rake. Heb je dan zo'n swing, dan is het lastiger om vol te houden, lijkt me.

Heb er zelf ook aan zitten denken, maar mijn volume is daarvoor veel te klein. Mijn volume zit meer in mijn buik :D

Haha, mijn volume zit ook in me buik. Vooral na een slechte zondag :P

De variance schijnt enorm mee te vallen als je gewoon een grote edge hebt, en die zal ik na een tijdje vast wel hebben of al heb. Over de rake gesproken word die minder des te hoger je in stakes komt.

Is dat SpinLegends niets voor jou dan? Heb daar zelf ook aan gedacht, maar daar kwam wat tussen.

Ik heb een andere goede deal gekregen van iemand die op mijn blog kwam kijken, ik weet nog niet 100% zeker of ik het ga doen hoor.

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde

10k al wel aangetikt?

Yes, wel al aangetikt.

Rigged! :D :D

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Dacht even goed te runnen vandaag, eindelijk is een keer variance aan mijn kant. Maar nee Gast besluit heel leuk 79bb's te openshoven 200 plekken voor de bubble en natuurlijk hitten tegen me vrouwen. Als ik een 1.3m stack had stoom ik zo door naar die finaletafel op het softste toernooi wat ik ooit gezien heb met 12k op top

Ziet er wel uit alsof er iets van hotrun aan zit te komen

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

En uiteraard zou de dag niet compleet zijn als ik hier ook niet word geriverd 50 plekken voor de bubble.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Boom

Laatste 100 in de kickoff met 9k op top, ik ben zo klaar met het spelletje :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Boom

Kan dit er ook nog wel bij bij de laatste 300

Boom

En bust, wat een heerlijk spel is het toch ook.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Boom

Sta letterlijk op t punt om me pc in de prullenbak te gooien en nooit meer een site op te starten

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ben zelf ook blij met mijn pokerbreak, want ik zie deze handen en het gevoel komt weer naar boven dat je op allerlei manieren nog genaaid wordt. Ik heb nog wat meer runner-runners tegen me. MTT'en is gewoon erg pittig en als de kleine hier wat minder vaak voeding moet hebben dan kan ik weer gaan pokeren , maar dan worden het SNGs denk ik.

Ga je Spin en Go's proberen of hetzelfde soort spelletje maar dan op een andere site zoals de Twisters op Ipoker?

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Die sites zijn gewoon gerobbied ...

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Voor een coach whine je wel heel veel.

Groetjes een ex-coach.

Beantwoorden
Citeren
monkfish87
PokerStrategist

Groetjes een ex-coach.

+1 Hij heeft gewoon een Break nodig dat is overduidelijk om zijn mindset weer op orde te krijgen.

Beantwoorden
Citeren
pokerboy198229
PokerStrategist

Coach is ook een mens die eigen emoties heeft. Hij is tenminste eerlijk en maakt geen alleswetende goeroe van zichzelf. Hem zou ik meer vertrouwen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zeker. Zou niet best hebben om geen emoties te hebben.
Al is het voor poker best mooi zijn als je het dan kunt uitzetten.

Beantwoorden
Citeren
MoZex
PokerStrategist

MTT regs zijn vaak dood vanbinnen, check Mercier bijvoorbeeld lol

Ik vind MTT variance meer brutal dan spin & go, gewoon omdat je vaak langere tijd in mtt's steekt om dan vaak tegen een cooler te lopen, hoort erbij. Maars niet voor de zwakkere minds onder ons. Denk niet dat Jordy een zwakke mind is tho. Maar whinen helpt niets, mediteren ofzo wel. Primed mind (app) eens proberen eventueel.

Een hart onder de riem van een oude fan ;)

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

ga volledig akkoord met green. Door de langere tijd die je er moet insteken blijft het langer hangen, terwijl je met spin en go's er maar een minuut of 10-15 insteekt max denk ik dusja. En Jordy wss wel megavolume kan maken.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

De lange tijd van een MTT is zeker een nadeel, al denk ik dat het minder opvalt wanneer je meerdere toernooien tegelijk speelt.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Groetjes een ex-coach.

Klopt, vind ik zelf ook een hele irritante eigenschap. Sws met alles in me leven klaag ik heel erg veel.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door GroentjeBE
MTT regs zijn vaak dood vanbinnen, check Mercier bijvoorbeeld lol

Ik vind MTT variance meer brutal dan spin & go, gewoon omdat je vaak langere tijd in mtt's steekt om dan vaak tegen een cooler te lopen, hoort erbij. Maars niet voor de zwakkere minds onder ons. Denk niet dat Jordy een zwakke mind is tho. Maar whinen helpt niets, mediteren ofzo wel. Primed mind (app) eens proberen eventueel.

Een hart onder de riem van een oude fan ;)

Inderdaad, ik kan het wel gewoon aan en ga wel gewoon door. Maar het gaat wel gewoon aan je vreten en het blijft irritant.

Beantwoorden
Citeren
MoZex
PokerStrategist

Irritant zal het idd blijven denk ik ook... het van je afzetten kan je wel oefenen

Beantwoorden
Citeren