Ga naar het forum
PLO BR CHALLENGE $1...

Meldingen
Alles wissen

PLO BR CHALLENGE $100>$1000

1,740 Berichten
46 Gebruikers
42 Reacties
170.7 K Weergaven
ShovingLoose
Oldschool Grinder

16 tafels bedoelde ik eigenlijk met 9man SNGS. Maar met MTT zal dat ook wel lukken. Ben benieuwd wat je uiteindelijk oppakt als main game.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Bij 9 mans SNG's is het inderdaad wel erg veel. In het begin zal het nog wel meevallen, maar zodra je rond de bubbel zit met evenveel toernooien wordt het voor mij echt gekkenwerk.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Even een update. Zit al tijd te twijfelen of ik nu echt wil overstappen op PLO en er echt tijd in wil investeren of dat ik toch bij mtt's wil blijven, ik heb de afgelopen dagen wat PLO gespeeld en vind t wel echt een heel leuk spel, zo had ik net deze hand. Boom

If so, dan neem ik coaching bij Kyyberi die hier als coach werkt voor het PLO gedeelte. Ik sta nu iets van 15$ up geloof ik, helaas heb ik mijn PLO PT4 op me MacBook oplader werkt niet meer dus zal ik eerst een nieuwe oplader moeten aanschaffen wil ik hier graphs kunnen posten.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Klinkt als een leuk plan. Al is de variance natuurlijk weer wat hoger dan bij normale NLHE cashgames.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Dat wel, maar ook weer lager als bij mtt's. Ik ben wel een beetje done met NLHE, tijd voor een nieuwe uitdaging.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Mooi meegenomen

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Altijd leuk :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Altijd leuk voor 7 SC om het in te wisselen voor $30 :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

$30 :P

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ik heb een luckbox op mijn Sinterklaaslijstje staan, hopelijk krijg ik em want $30 is echt een mooie deal voor die 7 SC.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Ik ook nog wat rungood er op staan, verder heb ik wel wat meer als 7sc er aan uit besteed :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zal best. Al heb je er vast geen 3k SC aan besteed wat je er normaal voor zou krijgen als je het inwisselt.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

nee, dat weer net niet :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Ok, beslissing is gemaakt. Ik ga vol voor PLO. Heb er even paar daagjes over moeten slapen maar PLO trekt me wel heel erg. Zal starten op 2nl en kijken hoe snel ik kan upmoven, zodra coach zegt dat ik 5nl aankan ga ik daarnaartoe en redeposit ik etc etc. Kijken hoelang ik het vol ga houden motivational wise op 2nl, aangezien ik niet echt heel gemotiveerd ben om voor centjes te spelen. Coach is Kyyberi van het engelse forum, donderdag eerste coaching sessie. Ben benieuwd, we gaan het over leuke dingen hebben. Kijken of ik hierin ook kan succeeden net als in NLHE.

Beantwoorden
Citeren

Veel succes! Ik kon er niks van, hopelijk gaat het bij jou prima.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde Topicstarter
Jordyvde
Poker Player

Dankjewel :)

Ik ga nu een eerste sessie van 1k handen spelen, dan zal ik resultaten hieronder posten.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Succes!

Zijn er wel genoeg PLO-tafels over, tegenwoordig?

Beantwoorden
Citeren
Wimf71
PokerStrategist

Succes!

Beantwoorden
Citeren
Pakichu777
PokerStrategist

Succes!

Ik heb de volledige serie van PLO van upswing poker. Voor $50 wil ik ze wel delen. Het is nogal wat werk om ze naar google drive te brengen (en ik heb er zelf voor betaald), 20 videos+. Je hebt mijn skype.

Heb ze zelf nooit gezien btw. Ik heb de nlhe videos van Polk gezien en die waren abstract. Deze serie heeft meer liveplay. Jnandez noemt die gast en redelijk veel content op youtube.

Zijn de micro-lowstakes op stars niet super raketraps?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Veel succes met je nieuwe start op de PLO tafels :gl:

Beantwoorden
Citeren